Kılıçdaroğlu: "Applicaremu u mudellu di l'Abitazione publica in tutte e nostre pruvince"

Implementeremu u mudellu di l'Abitazione Publica Kilicdaroglu in tutte e nostre Pruvince
Kılıçdaroğlu: "Applicaremu u mudellu di l'Abitazione publica in tutte e nostre pruvince"

Kemal Kılıçdaroğlu, presidente di u Partitu Populare Republicanu, hà parlatu à a cerimonia di inaugurazione di Dilber Apartment, a prima implementazione di u prughjettu di l'Abitazione Populare iniziata da a Municipalità Metropolitana di Izmir. Kılıçdaroğlu, chì hà dettu chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hè un pioniere in Turchia cù u prughjettu, chì hè statu implementatu per sustene e vittime di u terremotu chì ùn anu pussutu riceve u sustegnu di u guvernu perchè e so case ùn sò micca stati assai danni, hà dettu: "Implementeremu stu prughjettu in tutte e pruvince di Turchia. Assicureremu chì tutti quelli chì e case sò dannighjate ponu pussede una casa in cundizioni adatte ".

A fundazione di Dilber Apartment Building hè stata stabilita da u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu in u scopu di u Prughjettu di l'Abitazione Populare sviluppatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir per sustene e vittime di u terrimotu di İzmir chì ùn sò micca stati affettati da u terrimotu di u 30 d'ottobre, ma ùn anu pussutu riceve u sustegnu di u guvernu. perchè e so case ùn anu micca assai danni. A cerimonia hà assistitu u Segretariu Generale di CHP Selin Sayek Böke, l'ex Ministru di u travagliu è a Sicurezza Sociale Yaşar Okuyan, u presidente provinciale di CHP İzmir Şenol Aslanoğlu, u presidente di l'Unione İzmir Village-Koop Neptün Soyer, u vice-sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, u deputatu CHP. deputati, merri, è parechji citadini anu participatu.

"U citadinu è u publicu duveranu andà in manu"

U presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, in u so discorsu à a cerimonia, hà dettu chì sottu a dirigenza di a Municipalità Metropolitana di Izmir, una logica cooperativa hè stata furnita per permette à e vittime di u terrimotu di pussede una casa in e cundizioni più adatte. Kılıçdaroğlu hà dettu: "Sò ghjuntu quì prima, vulianu un aumentu di u pianu. Aghju dettu à u nostru presidente per fà questu. Perchè a vittima di u terrimotu ùn hà micca soldi per pagà. A so casa hè andata. Questu hè fattu. Prestitu à pocu pressu trovu. Avà, cù 1 per centu di prufittu, i vittimi di u terrimotu possederanu case. Presidente, ùn vi preoccupate. Implementemu stu prughjettu in tutte e pruvince di Turchia. Avemu da assicurà chì tutti quelli chì e so case sò dannighjate ponu pussede una casa in cundizioni favurevuli. I citadini è u publicu duveranu andà in manu. Hanu da luttà inseme. Avemu da guadagnà i guadagni inseme. È avemu bisognu di capisce ciò chì portanu sti rializazioni. İzmir hà pigliatu u capu in questu sensu. "Devu à i nostri merri un debitu di gratitùdine è li ringraziu", disse.

"Semu determinati à superà stu prublema"

Esprimendu chì a Turchia hè una zona di terrimotu, Kılıçdaroğlu hà dettu: "Precauzioni contr'à i terrimoti hè unu di i duveri principali di i puteri pulitichi. U Giappone hè una zona di terrimotu, ma ancu s'ellu ci sò terremoti più severi quì, u nasu di nimu ùn sanguina. Ma ancu se a gravità hè più bassu, un gran numaru di persone mori. Pudemu superà stu prublema cù a ragione, a logica, a cunniscenza è a sperienza, è a sulidarità. È simu determinati à superà stu prublema. U modu principalu di superà stu prublema hè di fà a cunniscenza dominante, di custruisce custruzzioni basate nantu à a cunniscenza. È per assicurà chì a ghjente vive in modu sicuru in queste case. I tassi di u terrimotu sò sorti per questu. Questu era u mutivu principalu perchè i tassi di u terrimotu sò stati cullati da u populu. In u vaghjimu, e case seranu custruite. E case resistenti à i terremoti anu da esse custruitu. Tuttavia, ùn pudemu micca sapè induve andavanu i tassi, è ùn era micca cuntatu bè. Ùn vi preoccupate micca di i nostri citadini, scopreremu induve si spende sti tassi. Andemu à scopre induve hè statu ghjittatu. Trasformeremu tutte e cità di Turchia in cità resistenti à i terremoti. U nostru scopu principale hè: Tutti campanu in pace in Turchia. S'è tutti campanu in pace, ci ghjunghjeremu inseme è abbracciaremu in i so carrughji. Questa hè a logica di l'addiu. Avà hè u tempu di ùn luttà, ma di cuncilià, di ùn esse più polarizati, ma d’esse inseme, di unisce in u destinu, d’esse inseme in pena è gioia. Hè guasi tempu, nimu ùn si scurdarà. venenu à vene".

Hà parlatu di u travagliu fattu in a zona di u terrimotu

Parlendu à a cerimonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyerparlava di u travagliu fattu da a municipalità per u terrimotu in a cità. Ricordendu chì anu stabilitu u Dipartimentu di Gestione di Rischi di Terremoti è Migliuramentu Urbanu appena anu pigliatu u postu, u presidente Tunç Soyer"Avemu acceleratu u nostru travagliu dopu à u terrimotu è criatu a struttura più avanzata è u laboratoriu di terra in Turchia. Avemu cuminciatu à travaglià cù una squadra di 10 scientisti è 43 ingegneri esperti da 18 università. Facemu l'indagine di sismicità più cumpleta di Turchia nantu à 100 zoni di difetti cù un raghju di 40 chilometri, cuncintratu in u centru di a cità, utilizendu u metudu di microzonazione in İzmir.

Vita sana in edifici resistenti à i terremoti

Ricordendu chì anu creatu l'inventariu di edifizii di İzmir, u presidente Tunç Soyer, "BayraklıAvemu finitu l'esame di 31 mila 146 edifici è criatu e carte d'identità di l'edifiziu. In u periodu à vene, espansione stu travagliu per copre tuttu u centru di a cità. Di sicuru, tutti issi travaglii avanzanu inseme à l’opere di trasfurmazioni urbane, chì hè a nostra altra priurità. Assicurendu chì millaie di residenti di Izmir anu sia edifici resistenti à i terrimoti è una vita urbana sana in e zone di trasfurmazioni urbane in sei regioni diverse di Izmir. Sò chì tutte queste cose ùn portanu micca e 119 vite chì avemu persu. Ma ci hè un futuru davanti à noi chì deve esse custruitu. Continueremu à travaglià cù tutte e nostre forze per risolve stu prublema prufonda di İzmir cù tutta a nostra capacità istituzionale è per assicurà u nostru avvene è u futuru di i nostri figlioli ".

"I residenti di l'Appartamenti Dilber sò i partenarii idee di stu prughjettu"

Nutendu chì anu implementatu un novu mudellu cù Dilber Apartment, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Tunç Soyer, hà dettu: "Dilber Apartments hè un edifiziu chì hè statu moderatu danatu in u terrimotu è dopu s'hè colapsatu. I residenti di l'appartamenti anu affruntatu grandi difficultà durante a custruzzione di u novu edifiziu. Passanu i so ghjorni in i curridori di l'istituzioni, l'amministrazioni è i direzzione senza avè abbastanza sustegnu. In corta, ùn avianu micca pruprietarii. U prughjettu Halk Konut, chì avemu principiatu, hè natu in un mumentu cusì di difficultà. È dicu orgogliu chì i residenti di Dilber Apartments ùn sò micca solu beneficiari di stu prughjettu, ma ancu partenarii pensati ".

"Avemu purtatu ancu quì u mudellu cooperativu"

Enfatizendu ch'elli anu fattu grandi sforzi per rializà stu prughjettu è affruntatu assai ostaculi, u presidente Tunç Soyer"Cumu dicenu, ci hè un modu per fà qualcosa è mille modi per ùn fà micca. Ùn avemu mai fattu scuse. Avemu purtatu ancu quì u mudellu cooperativu chì avemu usatu in agricultura, trasportu è trasfurmazioni urbane. Questa cerimonia ùn hè micca solu a cerimonia di iniziu di i novi Appartamenti Dilber. Oghje, ponemu ancu i fundamenti di un mudellu di cooperativa chì darà un esempiu per a Turchia. E nostre duie cumpagnie municipali, Ege Şehir è İzbeton, Bayraklı Halk Konut 1 Building Cooperative, stabilitu da i residenti di Baybel è Dilber Apartments, una subsidiaria di a Municipalità, hè un eccellente esempiu di partenariatu publicu è citadinu.

"A cumuna è u citadinu s'uniscenu in manu è formanu una cumunità"

Dichjarà chì a municipalità è i citadini mettenu inseme un imece à bracciu, Soyer hà cunclusu e so parolle cusì: "Cù sta cullaburazione, e nostre cumpagnie municipali aprenu a strada per e vittime di u terrimotu per avè strutture sane in e cundizioni più favurevuli cù un profitu simbolicu di 1%. Guida i nostri compatrioti è furnisce un supportu tecnicu. Grazie à u mudellu cooperativu, tuttu u prucessu prucede in modu demucraticu, participativu è trasparente. Autrement dit, la commune et le citoyen s’associent et créent un effort collectif. Cusì, avemu implementatu a cunniscenza chì u pruduttore, chì hè a basa di a demucrazia ecunomica, gestisce ancu in İzmir. Avemu ancu cuminciatu à travaglià per espansione stu mudellu à Izmir in tuttu. Inseme cù Dilber Apartment, avemu firmatu a firma per a trasfurmazioni cù 10 cooperative. U nostru mudellu di crescita di avalanche copre prestu 21 unità indipendenti è una zona di custruzzione di circa 3000 mila metri quadrati, inseme cù 150 cooperative ".

"U putere daretu à noi Tunç Soyer u nostru presidente"

Bayraklı U sindaco Serdar Sandal hà dettu: "Avemu risoltu i prublemi di i nostri 20 mila citadini in un modu senza precedente in Turchia durante u prucessu di tenda. Avemu messu tutte e nostre vittimi di u terrimotu in residenze tempuranee sottu a dirigenza di u Metropolitan. Fora di u prucessu di naufragio, ci sò stati lasciati solu. Ci era solu un putere daretu à noi è quellu era u nostru sindaco. Cù u so sustegnu, avemu risoltu tutte e dumande in pocu tempu. Avemu avutu assai disastri in parechje parte di l'Anatolia. Tuttavia, a cuscenza di u publicu BayraklıÙn avemu micca vistu. Mentre chì 119 vite sò state perse in unu di i peggiori disastri di Turchia, ci sò quelli chì anu dichjaratu zoni di disastru in altre zone. Bayraklı ùn anu vistu, intesu o intesu. Ùn avemu micca un prublema perchè altre regioni sò state dichjarate zone di disastru. Risolviri i prublemi ci rende felici, ma, BayraklıHè u nostru dispiace chì queste cose ùn sò micca state fatte in '.

À a ceremonia, Mustafa Baybostan, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di Halk Konut, è Aytekin Keskin, Membru di a Cooperativa Halk Konut, anu ancu pronunciatu discorsi. Dopu à i discorsi, i fundamenti di u bastimentu sò stati posti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*