Neşet Ertaş Village Life Center hè aperto in Kırşehir

Neset Ertas Bay Life Center hè apertu in Kirsehir
Neşet Ertaş Village Life Center hè aperto in Kırşehir

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà apertu u Neşet Ertaş Village Life Center cù una cerimonia tenuta in u paese di Kırtıllar di Kırşehir, u locu di nascita di u pueta folk Neşet Ertaş, mortu in 2012.

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru Özer hà dichjaratu ch'elli pensanu à apre un centru di vita di u paese in u paese di Kırtıllar in Kırşehir in u scopu di u prughjettu Village Life Center è hà dettu: "Avemu vulsutu apre un centru di vita di u paese in u paese di Kırtıllar. induve mantenemu u nome di u nostru Neşet Ertaş, u pueta Bozkırın Tezenesi, in realtà u nostru filòsufu, sàviu, sàviu. Spergu chì stu centru di vita di u paese continuerà à mantene in vita u nome di Neşet Ertaş, mentre serve in u cuntestu di risponde à i bisogni di a scola primaria è di a scola primaria di i zitelli di i nostri paisani è di risponde à i bisogni di i corsi di i nostri adulti in quantu à u centru di educazione publica. hà utilizatu e so dichjarazioni.

Esprimendu chì l'ultimi dui decennii sò stati un periodu in quale sò stati fatti enormi investimenti in quantu à l'accessu à l'educazione, Özer hà dettu: "Sotto a dirigenza di u nostru presidente, l'investimenti in l'educazione sò stati fatti in ogni parte di Turchia senza fà alcuna distinzione trà e cità. regioni è paesi. Si passava più di 95. disse.

Parlendu di u tassu di scola in l'anni 2000, u Ministru Özer hà dettu: "Eccu a pusizione determinata di u nostru presidente, dendu in modu coerente a più grande parte di u budgetu à u Ministeru di l'Educazione Naziunale ogni annu, i zitelli di stu paese anu pussutu accede. per a prima volta l'educazione gratuita in e so regioni. Questa hè una cosa cusì preziosa chì s'ellu ùn aviamu fattu questi investimenti cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale sottu a guida di u nostru presidente, avariamu mancatu u secondu seculu di a repubblica ". disse.

Ricordendu chì anu aumentatu u tassu di scola à l'età di 99 anni à u 99.63 per centu ancu s'ellu ùn hè micca ubligatoriu, Özer hà dichjaratu chì certi sezzioni dichjaranu chì renderanu l'età di cinque anni obbligatoria basatu annantu à a pretendenza di riforma: a scola primaria hè 99.44; U tassu di iscrizzione in a scola secundaria hè di 20 per centu. Chì mostra questu? Mostra quantu sò disconnected da u campu. Se i tassi di scola di cinque anni sò intornu à u 30 per centu o u 95 per centu, dite: "Aumenteraghju i tassi di scola di cinque anni sopra u 99 per centu". Dighjà u 2022 per centu ... In l'ultimi dui decennii, ogni tipu di opportunità sò stati mobilizati, da l'aiutu à l'educazione cundizionale à e borse di studiu, da l'alberghi à u trasportu gratuitu, l'alimentariu gratuitu, i libri di testu gratuiti, è i risorse ausiliarii gratuiti per chì i zitelli di stu paese ponu scuntrà cù l'educazione. U costu di sti benefici suciali in 525 hè 2023 miliardi TL. Stu guvernu hè sempre statu da i so citadini. Spergu chì aumenteremu a capacità di pasti gratuiti da 6 milioni à 1.8 milioni da u 5 di ferraghju, in a seconda mità di u XNUMX. Forniremu pasti gratuiti à tutti i nostri zitelli in età prescolare. Includeremu e nostre scole d'ostelli è tutte e nostre scole in i lochi chì beneficianu di l'educazione in autobus. A preoccupazione di u nostru presidente hè chì stu paese hè assai forte in ogni campu è chì a storia di un Seculu di Turchia hè tenuta viva in stu mondu. Hè per quessa chì amemu i nostri guai. Cuntinuemu à travaglià incansablemente ghjornu è notte per stu prublema ".

Nutendu chì un passu di questu hè i scoli di u paese è i centri di vita di u paese, u Ministru Özer hà dettu chì u mutivu sottostante di sti lochi per esse chjusi per parechji anni hè a migrazione da i paesi à i distretti, da i distretti à e cità è da e cità à e metropoli. À questu puntu, Özer hà dichjaratu chì l'ugualità di l'uppurtunità in l'educazione hè stata rinfurzata da u guvernu cù l'educazione bussed per chì i studienti ùn diventenu micca vittime, è hà dettu: "In particulare dopu l'epidemie di covid-19, apprufittannu di l'onda di migrazione inversa è u listessu tempu, cuscenza chì l'alimentazione, l'agricultura è l'allevamentu di l'animali sò oghji una zona strategica, andaranu in i centri di vita di u paese, in i scoli di u paese, si cuminciò à dà a vita di novu. disse.

Dichjarà chì in 2022, 2 scole di paesi sò state riparate è messe in serviziu di i citadini cum'è centri di vita di u paese, Özer hà enfatizatu chì u scopu quì ùn hè micca solu di apre un kindergarten di u paese o una scola primaria di u paese.

Özer hà continuatu e so parolle cusì: "U nostru scopu hè di purtà tutti i tipi di corsi chì voi, i nostri stimati citadini, da l'agricultura à l'allevamentu di l'animali, per aumentà e so cumpetenze di u travagliu chì avete dumandatu, è per assicurà chì quelli corsi di educazione publica sò organizati quì senza. andendu à u centru di Kırşehir. Speremu, in trè mesi, apremu tutte e scole di u paese cù più di 10 famiglie. Cusì, turnemu i centri di vita di i paesi in i centri di vita di i paesi. La faremu in una piazza duv’è e nostre donne è omi si socializanu, ricevenu educazione è si riuniscenu i paesi di u circondu. Questu hè u scopu di u centru di vita di u paese chì avemu apertu quì. Vogliu u nostru centru di vita di u paese bona furtuna. Spergu chì finu à avà avemu apertu 8 centri di vita di u paese in Kırşehir. In dui mesi apreremu 25 più è aumenteremu u numeru à 33. Un grande ringraziu à tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*