Quantu seranu i Tassi di Ponte è Autostrada in 2023? I ponti è l'autostrade sò alzati ?

Nisun aumentu serà fattu nantu à l'autostrade è i ponti in l'annu
L'autostrade è i ponti ùn saranu micca alzati in u 2023

L'ultime nutizie di a riunione di u Cabinet venenu una dopu l'altra. Dopu à a riunione di u cabinettu di u 9 di ghjennaghju, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà datu a bona nutizia chì i pedaghji di l'autostrade è i ponti cunnessi à a Direzzione Generale di l'Autostrade ùn saranu micca aumentati. Cusì, i tariffi pagati in 2022 seranu validi ancu in u novu annu. Dopu à l'ultime nutizie, quelli chì volenu avè infurmazioni nantu à i tariffi di l'autostrada è di u ponte in 2023, cù KGM, quantu è quanti TL seranu l'autostrada 2023 è i tariffi di ponte, ci sarà un aumento? Cuminciò à circà una risposta. 2023 Tariffe di l'autostrada è di u ponte è tutti i dettagli chì sò u sughjettu di curiosità

A prima Reunione di u Cabinet di u 2023 hè finita in u Palazzu sottu a presidenza di u presidente Erdogan di l'AKP. Erdogan hà fattu una dichjarazione annantu à EYT. Cuntinuendu à listà e "boni nutizie" mesi prima di l'elezzioni, Erdogan hà dettu: "Ùn ci sarà micca aumentu di i prezzi di i servizii di l'autostrada è di i ponti in tuttu l'annu".

A riunione di u Cabinet sottu a presidenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan da l'AKP hè finita. Erdogan hà fattu dichjarazioni impurtanti dopu à a Reunione di u Cabinet, chì durò 2 ore è 40 minuti. Pigliendu rifuggiu in una nova "bona nutizia" pocu tempu prima di l'elezzioni, Erdogan hà dettu: "Ùn ci sarà micca aumentu di i prezzi di i servizii di l'autostrada è di i ponti in tuttu l'annu".

I tituli di e dichjarazioni di Erdogan sò i seguenti:

A cuntrariu di l'anni precedenti, ùn avemu micca solu entre in un annu novu. Semu entrati in un novu seculu cù l'entusiasmu di a nostra Republica dapoi 100 anni. Hè cum'è un riassuntu di mille anni in a nostra patria cù ciò chì avemu sperimentatu in solu 20 anni. Avemu principiatu u nostru travagliu 100 anniversariu.

REGULAZIONE EYT

À a fine di l'annu passatu, avemu annunziatu l'accordu EYT. Avemu prisentatu u travagliu chì risolve i prublemi di milioni di i nostri citadini senza alcuna limitazione, à a discrezione di a Gran Assemblea Naziunale Turca prestu.

Avemu annunziatu a prima tappa di l'aumentu di u funziunariu di l'annu novu è di a pensione. Siccomu l'aumentu, chì avemu dichjaratu cum'è 25 per centu, ùn ci hè micca appellu, avemu urdinatu à i nostri ministri pertinenti per travaglià per aumentà sta rata. È avemu aumentatu a rata di crescita à 30 per centu.

INVITAZIONE À L'PARE

Invitu tutte l'opposizioni da quì u venneri. A nostra Caserna Rami serà a Biblioteca Naziunale di Istanbul.

Avemu apertu una di e più grande biblioteche in Istanbul è una di e poche biblioteche in Europa. Cù a so architettura, a storia si ritrova quì. Aghju travagliatu cum'è cummerciante in quella caserma.

Quandu aghju travagliatu in l'industria alimentaria, Rami Barracks era ancu un locu induve ci trasfirìu da Unkapanı in l'industria alimentaria. Da quì, avemu sceltu a terra finu à chì l'avemu trasladatu in un locu diversu. Ma infine hè accadutu.

CAMINATA AUTOSTRADA E PONTE

Ùn ci sarà micca aumentu di l'autostrada è di i ponti in traversu in tuttu l'annu. Avemu decisu di ùn fà un aumento in tuttu u 2023.

Mentre chì i nostri prughjetti, chì sò stati realizati cù partenarii publicu-privati, eranu in a tappa di pianificazione è d'investimentu, qualchissia hà pruvatu à prevene cù a bugia, a calunnia è u fangu.

In ogni casu, grazia à stu mudellu, avemu avutu l'uppurtunità di implementà parechji prughjetti senza agghicà u bilanciu publicu.

Quandu u calculemu, u ponte Osmangazi hà cuntribuitu à circa 10 miliardi di dollari, l'autostrada Istanbul-İzmir 29 miliardi di dollari, u ponte Yavuz Sultan Selim 5 miliardi, u Tunnel Eurasia 7 miliardi, è l'aeroportu di Istanbul 80 miliardi.

Ognunu di i nostri altri prughjetti cuntinueghja à furnisce un risparmiu significativu à e so regioni è u nostru paese, per generà valore ecunomicu, è per facilità a vita di u nostru populu.

SPIEGAZIONE DI INFLAZIONE

Semu cuscenti di l'aumentu di u deficit di u cuntu currente per via di l'aumentu eccessivu di i prezzi di e materie prime. Facemu passi per annunzià stu prucessu mobilizendu e nostre risorse energetiche.

In i mesi chì venenu, videremu chì a taxa di inflazione scende. Ùn avemu micca cumprumissu à a disciplina fiscale.

Per prutege i nostri citadini da l'inflazione, simu capaci di mantene u deficit di u bilanciu à u rapportu di u redditu naziunale sottu à u livellu chì avemu previstu, malgradu i riduzioni fiscali, i sussidi è i supporti supplementari.

Alcune di e migliure chì avemu fattu per i salariati durante l'annu sò stati cuparti da u Tesoru cù riduzioni fiscali è pagamenti di supportu. 279 miliardi di lire hè a quantità fiscale chì avemu rinunciatu. Per risolve i prublemi di infurzazioni, avemu fattu u debitu di quasi 5 milioni di famiglie finu à 2 mila lire cum'è u Tesoru.

Avemu realizatu più di 1 milione di ispezioni per cumbatte l'ecunumia informale è l'aumentu di i prezzi esorbitanti. Puderemu implementà un prugramma in quale avemu da ottene 20 per centu figuri in inflazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*