MEB determina una nova roadmap nantu à l'intimidamentu di i pari

MEB determina una nova roadmap nantu à l'intimidamentu di i pari
MEB determina una nova roadmap nantu à l'intimidamentu di i pari

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà annunziatu chì susteneranu continuamente i studienti, i prufessori è e famiglie in modu di sensibilizà contra l'intimidamentu di i pari, chì rinfurzà i prugrammi in u prughjettu di a Scola Famiglia è inizià i prugrammi di sviluppu prufessiunale per i cunsiglieri.

Ministru Ozer; Hà fattu valutazioni annantu à l'"Approcciu scolasticu integratu in a prevenzione di l'attellu di peer Bullying" urganizatu in Ankara per spiegà l'intimidamentu di i pari, aumentà a cuscenza, rinfurzà a cooperazione scola-famiglia è sustene i studii da esse realizati dopu. Apuntendu chì a visibilità di l'intimidamentu di i pari hè aumentatu in i media recentemente, Özer hà dettu chì questu ùn significa micca chì ci hè "bullying peer generalizatu in i scoli", chì questi incidenti sò avvenimenti singulari in u sistema educativu enormu cù 19 milioni 150 mila studienti. è 1 milione 200 mila maestri.

Spieghendu ch'elli sò travagliendu per custruisce un clima di a scola sicura, è ch'elli cercanu di custruisce miccanismi chì rinfurzà è sustene a scola, Özer hà dettu chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale Direzzione Generale d'Educazione Speciale è Servizi di Guida realizanu studii multidimensionali. nantu à i metudi preventivi attraversu i cunsiglieri.

In questu cuntestu, u Ministru Özer hà nutatu chì in l'annu accademicu 2022-2023, novi prugrammi di sensibilizazione è di psicoeducazione cumpresi "bullying peer", "cyberbullying" è "resilienza psicologica" sò stati preparati à tutti i livelli in e scole.

Dichjarà chì i prugrammi di guida in aula sò realizati è i servizii di cunsiglii psicologichi è di guida di prevenzione di u sviluppu sò furniti in scole per situazioni di risicu, Özer hà spiegatu chì preparanu ancu programmi di sensibilizazione di u bullying. Özer hà ancu dichjaratu chì diversi prugrammi sò stati preparati per i studienti di a scola primaria è di a scola primaria per sensibilizà nantu à l'intimidamentu di i pari è sviluppà capacità di coping.

Espristendu ch'elli ghjunghjenu à 841 milioni 267 mila 1 persone, 147 mila 555 di quale eranu donne, cù u prughjettu di a Scola Famiglia, anu cuminciatu à piglià in contu micca solu a scola, ma ancu l'ambienti fora di a scola, Özer hà dettu ch'elli ghjunghjenu à 170. milla persone in quattru o cinque mesi cù i centri di vita di u paese, è aghjunghjenu chì a tolleranza è l'ambiente di cumunicazione in a sucetà aumentanu. In i scoli, in tuttu u sistema educativu, maestru à studiente, studiente à maestru ; Sottulineendu chì mostranu a tolleranza zero per l'intimidamentu da u studiente contr'à u studiente è u maestru contr'à u maestru, Özer hà dettu chì seguitanu tutti i prucessi in questu sensu.

Espristendu chì ùn feranu micca a minima cuncessione per fà l'istituzioni educative sicuru per i zitelli è i prufessori, Özer hà dichjaratu ch'elli anu acceleratu i so sforzi per sparghje sta cultura in i scoli. Özer hà ricurdatu chì anu urganizatu un attellu nantu à "Approcciu integratu di a scola in a prevenzione di l'intimidamentu di i pari" cù i participanti 150 cumposti da accademici, amministratori di scola di diverse pruvince di diversi tipi è livelli, maestri di guida è cunsiglieri psicologichi per spiegà l'intimidamentu di i pari, sensibilizà è sustene i studii da fà dopu. Dichjarà chì anu discututu parechji aspetti di u prublema cù l'accademici in l'attellu, in quale temi cum'è e strategie per prevene l'intimidamentu di i pari è u rolu di e famiglie è di e scole in a prevenzione di l'intimidamentu di i pari sò stati discututi, Özer hà dichjaratu chì u rapportu di "risultati è suggerimenti" di l'attellu hè statu preparatu.

"Peer Bullying" serà dettu in e Scole di Famiglia

U Ministru Mahmut Özer hà dichjaratu chì ci era una pruposta, chì era ancu riflessa in u rapportu di l'atelier, per realizà studii di bullying da i pari da accademichi cù un approcciu olisticu, per agisce inseme cù tutti i stakeholder di a scola cum'è l'amministratori di a scola, i prufessori, i genitori è u persunale ausiliari. in a furmazione di un clima di scola sana, è per aumentà a cooperazione cù l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti. .

Dichjarà chì si focalizeghjanu nantu à studii nantu à sta questione, u Ministru Özer hà cuntinuatu cusì: "Supporteremu constantemente i nostri studienti, i prufessori è e famiglie per sensibilizà contra l'intimidamentu di i pari. Aumenteremu e nostre attività per rinfurzà e famiglie, unu di l'elementi più impurtanti di u prucessu, per fà studii cù un approcciu olisticu nantu à u peer bullying. Daremu più pesu à u nostru travagliu di prughjettu di a Scola Famiglia chì avemu principiatu. Rinforzeremu i nostri prugrammi in e nostre Scole di Famiglia in questa direzzione per sensibilizà u bullying di i pari. Susteremu continuamente i studienti, i prufessori è e famiglie per sensibilizà contra l'intimidamentu di i pari.

"Secunnu u rapportu finale di l'attellu, implementeremu i nostri novi piani"

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu chì u rapportu finali di l'attellu includeva una pruposta per "determinà e situazioni di risicu di l'intimidamentu di i pari in i scoli è di pianificà studii di prevenzione è intervenzione" è hà dettu: "Pianificamu di nomina novi prufessori per avè una guida. cunsiglieru in ogni scola. Attualmente, circa 40 mila maestri di guida è cunsiglieri psicologichi travaglianu in e nostre scole. In u nostru rapportu di attellu, ci hè una raccomandazione per inizià un prugramma per aumentà a cumpetenza prufessiunale di questi prufessori in e cumpetenze suciali emutivu. Avemu ancu cuminciatu à travaglià annantu à questu tema. In più, sparghjemu u nostru cuntenutu specificu à i livelli di l'infanzia, a scola primaria, u liceu è u liceu, preparatu in u scopu di u "Psico-educazione in u prughjettu di l'eventi di a vita di sfida".

Dichjarà chì l'accademici anu dettu chì ci hè bisognu di ore di lezioni di guida à tutti i livelli per implementà in modu efficace una guida preventiva è correttiva di u sviluppu è i servizii di cunsigliu psicologicu à i livelli di scola, Özer hà dettu chì mettenu stu prublema in a so agenda è discute ciò chì puderia esse. fattu. Ricordendu chì l'intimidamentu di i pari hè trà i crimini disciplinari in i licei, Özer hà dettu: "Avemu ancu discututu altri accordi chì ponu esse fatti in a legislazione per prevene l'intimidamentu è a viulenza in e scole. Implementaremu i nostri novi piani secondu u rapportu finali di l'attellu. Quandu tutti sti prublemi diventanu chjaru, a renderemu publica. U nostru scopu hè di purtà u nostru sistema educativu à un puntu assai più sanu rinfurzatu u clima di a scola sicura. Avemu travagliatu duru per questu ". hà datu e so parolle.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*