Planta di carne in i Norme di l'UE in Menemen

Impianto di carne in i Norme UE in Menemene
Planta di carne in i Norme di l'UE in Menemen

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà apertu u macellu Türkelli di 20 milioni di lire, chì serà un pioniere in u sviluppu di l'allevamentu in Menemen è u circondu, cù i pastori di İzmir. 50 bovini è 100 pecuri è capre ponu esse macellati ogni ghjornu in a stallazione, chì hè in i standard di l'Unione Europea. Parlendu à l'apertura, u presidente Soyer critica i pulitichi agriculi è disse: "Quandu eramu un paese autosufficienti, eramu felici cù a nave chì vene da u corridor di granu".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule", un macellu mudernu stabilitu in i standard di l'Unione Europea hè statu apertu in Menemen Türkelli. U macellu, chì cuntribuisce à u sviluppu rurale in a regione, si trova in Aliağa, Foça è Karşıyaka Servirà ancu i cunti.

Presidente à a ceremonia d'apertura di l'Abattoghju Menemen Tunç SoyerPiù di 15 pastori l'anu accoltu. İzmir Village Coop. U presidente di u Cunsigliu di l'Unione Neptün Soyer è i presidenti di a cooperativa, u presidente provinciale di u Partitu Populare Republicanu İzmir Şenol Aslanoğlu, Bayraklı U sindaco Serdar Sandal, u sindaco di Güzelbahçe Mustafa İnce, u sindaco di Kemalpaşa Rıdvan Karakayalı, u sindaco di Foça Fatih Gürbüz, u presidente di u Cunsigliu municipale di İzmir Nilay Kökkılınç, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir, Barış Karcı, i burocrati municipali, i capi di distrettu di CHP, i membri di l'associazione, i membri di a cooperativa, i capi di distrettu di CHP, i membri di e coperture. , capi, agricultori, pastori è parechji citadini.

"L'unica ricetta chì apre a strada per l'ecunumia hè l'agricultura"

Parlendu à a ceremonia di apertura, u presidente Soyer hà dettu: "In questu paese, l'agricultura hè l'unica ricetta chì pò apre a strada per a nostra ecunumia, rompe u spinu di a miseria è finisce u costu di a vita. Ùn avemu micca altru putere per svelà stu paese fora di l'agricultura. Allora chì tipu d'agricultura ? Hè solu l'agricultura, chì hè fatta da grandi fabbriche è industrii chì facenu grande pruduzzione ? À u cuntrariu, l'agricultura fatta da i picculi pruduttori, agricultori è campagnoli darà ancu vita à stu paese ", disse.

"Semu felici di vede a nave chì passa per u corridor di granu"

Ricordendu e decisioni prese da Mustafa Kemal Atatürk à u Cungressu di l'Ecunumia, u presidente Soyer hà dettu: "Un paese autosufficiente pò esse solu indipendente è liberu. Questu hè a guaranzia di a libertà è l'indipendenza. Eramu una volta una di e sette economie autosufficienti di u mondu. À chì puntu ci anu purtatu quelli chì mantenenu constantemente a so prudenza domestica è naziunale ? Oghje, simu cuntenti di vede a nave chì passa per u corridor di granu apertu per via di a guerra Ukraine-Russian. Dicemu chì i nostri anziani riescenu. Avemu pruducia quelli graneddi. Ùn avemu bisognu di nimu. Quelli grani sò stati pruduciuti da i paisani travagliadori di stu paese nantu à a terra di stu paese. Innò, ùn saccheghjate micca. Sta storia ùn hè nè u destinu nè a necessità. A terra, u sole è l'acqua sò tutti quì. Malgradu a crisa climatica, hè sempre pussibule di pruduce. Faremu tuttu questu ", disse.

"Inseme stabiliremu un'altra Turchia"

Mencionendu l'impurtanza di a prima mappa di u pastore di Turchia, u presidente Soyer hà dettu chì anu da cuntinuà à travaglià per impedisce a migrazione da e zone rurale à urbane. U presidente Soyer hà dettu: "Anu disturbatu tuttu u equilibriu. Tutta sta miseria, a fame, u disimpiegu ci hà pisatu. Ma vi vede ; Un'altra agricultura hè pussibule, un'altra Turchia hè pussibule, a stabiliremu inseme, viderete ", disse.

"Avete una municipalità chì cura i vostri prublemi"

U presidente Soyer hà dettu: "Avemu rinnuvatu u nostru macellu in Ödemiş in a Peninsula. Avemu custruitu i nostri macelli in Bergama, Kiraz è Tire. È avà avemu apertu Türkelli. Pruvemu di fà ciò chì hè u più sustegnu chì daremu à l'allevamentu è l'agricultura. Avemu finitu u stabilimentu di trasfurmazioni di u latte di Bayındır. Avemu pronti à apre assai prestu. Traceremu una media di 100 tunnellate di latte per ghjornu. Avemu a capacità di cresce à 200 tunnellate. Mentre chì u Statu è u publicu si ritiranu à pocu à pocu da issi prublemi, perchè entremu noi cum'è cumuna ? Perchè ùn ci hè più statu per difende i diritti di u publicu. Ma a Municipalità Metropolitana di Izmir continuarà à esse cù u fabricatore finu à a fine. U vostru surrisu hè u scopu più preziosu per noi. Avete una cumuna chì cura di i vostri prublemi è cura i vostri prublemi. L'agricultura hè a nostra prima priorità. Ùn avemu micca altra scelta. Chì nimu ùn si preoccupa, stabiliremu un paese novu inseme finu à a fine. Qualcosa cambierà, tuttu cambierà ", disse.

"U presidente di bronzu hà pigliatu u nostru ultimu gridu d'aiutu"

U pruduttore Ahmet Utku Asman hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru stimatu presidente per avè fattu sente a nostra voce quì. U nostru presidente, Tunç, ci hà dimustratu quant'ellu hè preziosu u nostru travagliu, in a strada ch'ellu hà partitu dicendu chì un'altra agricultura hè pussibule. Questu hè assai preziosu per noi, assai preziosu. Mentre eramu per perdiri a nostra voce è u soffiu nantu à sta strada, u nostru presidente hà pigliatu a nostra ultima chjama di distress. Adiu, u mo presidente. Grazie à voi, u picculu pruduttore hà pigliatu un respiru.

Macellazione in i standard di l'UE

U stabilimentu, chì a custruzzione hè stata finita in cunfurmità cù i regulamenti di "Regula d'igiene speciale per l'igiene alimentaria è l'alimenti d'animali", custa un investimentu di circa 20 milioni di lire. Ci hè un macellu à u pianu più bassu di a stallazione di dui piani, è l'edificazioni amministrativi è una sala di surviglianza di a macellazione à u pianu superiore. I magazzini frigoriferi in e strutture, chì anu una capacità di macellazione di 50 bovini è 100 ovini è caprini per ghjornu, sò stati mantinuti largu, cunziddi l'offerta di carne fora di İzmir. À u listessu tempu, i carcassi di 50 bovini è 100 ovini pò esse rinfriscati in i magazzini friddi. In a stallazione, chì operarà cù u sistema chì elimina u cuntattu di a manu, ogni prucessu da a macellazione à u pesu di a carcassa hè monitoratu cù una camera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*