Diventanu un prufessiunali cù u Corsu di Protesi Nail and Nail Art di a Fabbrica di Professione

Diventanu prufessiunali cù u Corsu di Protesi Nail and Nail Art di a Fabbrica Vocational
Diventanu un prufessiunali cù u Corsu di Protesi Nail and Nail Art di a Fabbrica di Professione

Ci hè un grande interessu in u cursu di unghie e unghie protesiche di a Fabbrica Vocazionale di a Municipalità Metropolitana di İzmir. I trainees imparanu i trucchi di u travagliu da i formatori esperti è entranu in a professione.

A Fabbrica Vocazionale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì serve per aumentà u putenziale di a forza di travagliu è furmà u persunale qualificatu, hà attiratu una grande attenzione cù u so cursu di unghie e unghie protesiche di novu apertu. I trainees chì prufittà di i corsi di sti prufessiunali, chì sò trà e linee di cummerciale preferite di l'ultimi anni, amparanu i ditagli di unghie prostetiche trè ghjorni à settimana è nail art dui ghjorni à settimana da i maestri di l'affari. I stagiari chì volenu trasfurmà e so cumpetenze in ingressu cù u cursu apertu da a Municipalità Metropolitana di Izmir ponu prufittà di a furmazione in u Centru di Corsi di Fabbrica Vocational Yenişehir.

Primu cursu gratuitu di protesi è arte in Izmir

Büşra Güngör, l'addestratore di fabbrica professionale di a municipalità metropolitana di İzmir, hà dettu: "Per a prima volta in İzmir, l'Uffiziu di a succursale di a fabbrica di vocazione offre corsi gratuiti di unghie e unghie protesiche. I nostri studienti anu ancu tutti i so materiali quì. In l'ultimi anni, stu settore hà sviluppatu assai in Turchia è İzmir. Vulemu risponde à a necessità di staffi intermedi cù diverse linee di cummerciale. Ricevemu assai richieste. I nostri apprendisti portanu i so braccialetti d'oru quandu si graduanu ".

Stu cursu hè una grande opportunità per noi.

U trainee Figen Saher hà dettu: "L'estate scorsa, aghju decisu di andà à un cursu di protesi di unghie. Aghju investigatu i so prezzi. Era un cursu caru, ma aghju avutu à andà à stu cursu, era diventatu una industria tamanta. In seguitu, fighjulendu i corsi nantu à u situ di a cumuna, aghju vistu chì stu corsu esiste è mi sò iscrittu. Hè liberu è vicinu à a mo casa. Vivu in Fethiye in l'estiu è pensu à fà un locu in Fethiye ".

Dichjarà chì u cursu apertu da a Fabbrica Vocazionale hè una grande opportunità, Arzu yusuflerler hà dettu: "Ùn ci hè nisuna altra istituzione in İzmir chì furnisce stu serviziu gratuitamente. Aghju trattatu di cuntabilità per parechji anni, ma u travagliu di unghie hè assai attraente per mè. Aghju da trattà stu travagliu dopu chì u corsu hè finitu ", disse.

Şükran Erdinç hà dettu: "U primu modu per i mo sogni è i so scopi era u cursu di unghie è unghie protesiche di a Fabbrica Vocational. Aghju un zitellu di 14 mesi. Pensu assai, cumu possu lascià, ma tutti quì sò stati assai utili. Aghju ancu cuminciatu à pruvà ciò chì aghju amparatu in casa. Pensu chì andemu più in questa strada ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*