Annunziate u "Best of 2022 in Meteorology".

U Best of the Year in Meteorology hè statu annunziatu
Annunziate u "Best of 2022 in Meteorology".

U ghjornu più caldu in u 2022 in Turchia hè statu sperimentatu cù 15 gradi in Şırnak Silopi u 47,9 di lugliu, mentre chì 29 kilogrammi di precipitazione per metru quadru hè cascatu in u paese di Mersin Gülnar Konur u 451,9 di ghjennaghju.

A Direzzione Generale di Meteorologia di u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hà publicatu i valori meteorologichi estremi in 2 evaluendu i dati ricevuti da 57 mila 2022 stazioni d'osservazione chì mostranu i parametri meteorologichi di e pruvince è distretti.

Sicondu infurmazioni cumpilate da dati meteorologichi, u ghjornu più caldu di u 2022 hè statu sperimentatu in Şırnak Silopi u 15 di lugliu. A temperatura di l'aria in Silopi hè stata misurata à 47,9 gradi.

U sicondu valore di temperatura più altu hè statu registratu cum'è 10 gradi in Şanlıurfa Ceylanpınar u 47,7 di lugliu, è u terzu valore di temperatura più altu hè statu registratu cum'è 5 gradi in Şırnak Cizre u 47,4 d'aostu.

A temperatura più altu misurata in i centri pruvinciali hè stata sperimentata in Diyarbakır u 5 d'Aostu, è u valore di a temperatura hè stata riflessa in i dati cum'è 43,5 gradi.

A temperatura più bassa hè stata registrata in Van cù minus 34,4

U 18 di ghjennaghju, u ghjornu più fretu di l'annu passatu, i termometri in u distrittu di Özalp di Van anu mostratu minus 34,4 gradi. U sicondu valore di temperatura più bassu hè statu registratu cum'è minus 33,8 gradi in Van Çaldıran è minus 33,7 gradi in Ağrı Taşlıçay u stessu ghjornu.

A temperatura più bassa misurata in i centri pruvinciali era minus 22 gradi in Kars u 26,4 di ghjennaghju.

A pruvincia più piovosa hè Mersin

A più alta precipitazione totale di ogni ghjornu registrata in 2022 hè stata registrata in u paese di Mersin Gülnar Konur, è 29 kilogrammi di precipitazione per metru quadru hè cascatu u 451,9 di ghjennaghju.

A seconda quantità di precipitazione più alta hè stata misurata in a stazione di Samsun Ladik Akdağ Ski Center u 12 di marzu, cù 388,8 kilogrammi per metru quadru. A terza più alta precipitazione hè stata riflessa in i dati cum'è 15 kilogrammi per metru quadru u 383,5 di marzu in u paese Adana Saimbeyli Halilbeyli.

Cum'è un centru pruvinciali, hè statu registratu chì 5 kilogrammi di precipitazione per metru quadru hè cascatu in Rize u 140,7 d'aostu.

A più alta prufundità di neve hè stata misurata in Kartalkaya u 3 di marzu

Sicondu i dati di a Direzzione Generale di Meteorologia, a più alta prufundità di neve era 3 centimetri in Kartalkaya Ski Center u 235 di marzu, a seconda prufundità di neve più alta era 14 centimetri in Rize İkizdere Ovit Plateau u 226 di marzu, è a terza più alta prufundità di neve hè stata. in a muntagna Aşkale Kop. Hè stata misurata à 221 centimetri.

Trà i centri pruvinciali, l'altitudine di neve più altu hè stata riflessa in i dati cum'è 24 centimetri in Bitlis u 227 di marzu.

U ventu hà soffiatu più veloce in Niğde

E misurazioni di u ventu di l'annu passatu sò ancu riflesse in i dati. U 2 d'aostu, u ghjornu chì u ventu soffiava u più veloce, u ventu hè statu misuratu cum'è 175,3 chilometri per ora in a muntagna Niğde Ulukışla Bolkar. A seconda velocità di u ventu più altu hè stata registrata à 18 chilometri per ora in Kayseri Talas Ali Mountain u 29 d'aprile è in Bilecik Söğüt u 172,8 di ghjugnu.

In i centri pruvinciali, u più altu record di misurazione di u ventu hè statu misuratu in Batman u 19 di ghjennaghju, cù 101,9 chilometri per ora.

In quantu à a temperatura di l'acqua di mare, a temperatura più alta era di 5 gradi à Antalya Konyaaltı New Port Lighthouse u 32,9 d'aostu, è a temperatura più bassa era di 14 gradi à Trabzon Port Main Breakwater Lighthouse u 1,9 di ghjennaghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*