Supprimemu a nostra rabbia, paura è frustrazione!

Supprimemu a nostra rabbia, paura è frustrazione
Supprimemu a nostra rabbia, paura è frustrazione!

Üsküdar University NP Feneryolu Medical Center Psychiatru Dr. Erman Şentürk hà spartutu infurmazione nantu à quali emozioni sò soppresse è l'effetti di l'emozioni suppresse nantu à a psiculugia umana.

U psichiatra Dr. Erman Şentürk hà cuntinuatu e so parolle dicendu chì, perchè alcune sperienze è prublemi sò dolorosi, a ghjente preferisce agisce cum'è s'ellu ùn era mai accadutu:

"L'umani tendenu à suppressione e so emozioni forti è compulsive. suppressione; Hè a spinta di sentimenti è pinsamenti indesiderati in l'inconsciente è di mantene quì. Tendemu à suppressione l'emozioni negattivi cum'è a delusione, a paura, a tristezza è a rabbia in i nostri rilazioni cù e persone intornu à noi. In a basa di questu, ci sò di solitu pinsamenti cum'è chì, se esprimemu i nostri sentimenti, seremu ghjudicati, escluditi, sbulicati, offesi, è pareranu debuli. Calchì volta, postponemu è supprimemu e nostre emozioni perchè ùn vulemu micca sperienze quella emozione è portanu a carica chì portarà. Tuttavia, l'emozioni forti imbuttate in l'inconsciente sò qualchì volta purtate à a cuscenza attraversu i sogni è i lapsus di lingua ".

Dichjarà chì hè un bon esempiu di suppressione per un individuu chì hà sperimentatu traumi mentali serii in a zitiddina per ùn esse micca sapiutu è indifferenti à ciò chì hè accadutu quandu anu invechjatu, u Specialista di Psichiatria Dr. Erman Şentürk hà dettu: "Queste emozioni ripressi ponu influenzà direttamente o indirettamente e relazioni è i cumpurtamenti chì una persona stabilisce oghje. A suppressione di l'emozioni aiuta à cuntrullà l'effetti negativi causati da avvenimenti traumatici o sfide è cusì diminuite i so effetti. Tuttavia, stu mecanismu di difesa pò guadagnà una qualità malsana sguassendu da a cuscenza l'emozioni chì avemu qualchì volta bisognu di accettà è di affruntà è di trattà ".

Apuntendu chì a suppressione à longu andà di l'emozioni cumencia à stancu a persona micca solu mentalmente, ma ancu fisicu, Dr. Erman Şentürk hà dettu: "Cum'è cù l'altri fattori stressanti, a suppressione di l'emozioni affetta u sistema immune, è apre a strada per a furmazione di alcune cundizioni cardiologiche, gastroenterologiche, dermatologiche, neurologiche è psichiatriche. I disordini d'ansietà, u disordine di somatizazione, a depressione, u burnout, i disordini di u sonnu è u disordini splusivi intermittenti sò disordini psichiatrici chì spessu scontru in l'individui chì preferiscenu suppressione e so emozioni invece di sparte. In breve, mantenendu i nostri sentimenti forti daretu à noi per un bellu pezzu o evitendu di spressione li invita à parechje malatie ".

Sottulineendu chì l'espressione di l'emozioni hè impurtante quant'è u sensu, u psichiatru Dr. Erman Şentürk hà dettu: "A suppressione di l'emozioni è di i pinsamenti hè sempre stata una parte naturale di a vita è hè protettiva sempre chì ferma in certi limiti. Per mezu di a suppressione, l'emozioni indesevuli ùn sò micca ricurdati, sguassati da a cuscenza è scurdati. Consciently backing back or suppressing our feelings and thoughts dà l'impressione chì tuttu hè bè in prima, ma cù u tempu diventa abbastanza sfida. Perchè a suppressione deve esse usata constantemente per chì l'emozioni indesiderate ùn sorginu micca. Ancu s'è a suppressione pare cum'è un mecanismu di difesa successu, provoca una diminuzione di a resistenza fisica è mentale in quantu hè successu.

Dichjarà chì l'aspettu più impurtante di capiscenu e nostre emozioni hè chì offre l'uppurtunità di capisce u nostru cumpurtamentu chì seguita. Erman Şentürk cuntinuò e so parolle cusì:

"Ùn duvemu micca scurdà chì e nostre emozioni sò un strumentu d'apprendimentu è ponu signalà per nutà certe cose. L'esperienze dà nascita à l'emozioni dopu avè passatu per un certu filtru è interpretatu. Questu spiega perchè ci cumportamu di manera diversa davanti à avvenimenti simili. I nostri emozioni sò furmati com'è u risultatu di e nostre sperienze, induve guardemu u mondu solu da a nostra finestra, è sò persunali. Ogni situazione evoca sentimenti diffirenti è unichi in u nostru mondu internu. Dunque, cunniscendu bè e nostre emozioni è cunnosce a situazione o u pensamentu chì l'hà purtatu fora ci face à capisce cumu agisce.

Dichjarà chì a regulazione di l'emozioni hè una cumpetenza in quale l'emozioni sò accettate cum'è sò senza suppressione è i cumpurtamenti adattati per queste emozioni sò sviluppati, u Specialista di Psichiatria Dr. Erman Şentürk hà dettu: "A regulazione di l'emozioni hè una cumpetenza chì pò esse sviluppata in presenza di prufessiunali di salute mentale. À questu puntu, esse capace di affruntà i pinsamenti sottumessi à l'emozioni suppresse, parlendu è pensendu à l'esperienze negative aiuta à capisce megliu è stà daretu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*