Operazione di sterminiu in Izmir: 202 detenzioni

L'operazione di essiccazione di l'odore arrestata in Izmir
Operazione di Eradicazione in Izmir: 202 Detenuti

U Ministru di l'Affari Interni, Süleyman Soylu, hà dettu chì 202 persone sò state arrestate in l'Operazione di Eradicazione realizata in Izmir.

Alcuni punti salienti di u discorsu di u Ministru Soylu sò i seguenti: "A matina di sta notte santa, avemu realizatu a 36ª Operazione di Eradicazione in Izmir. Sottu a coordinazione di u nostru Uffiziu di u Procuratore Pùblicu Capu di Izmir, cù a participazione di un totale di 472 agenti di polizia è gendarmi da u nostru Dipartimentu di Pulizia Provinciale di Izmir è u Comando di Gendarmeria Provinciale di Izmir, è ancu di 24 cani detector è aerei, l'operazione hà iniziatu à 06.15 in. a matina, cù 225 obiettivi è 236 posti per entre, era in quistione. Finu a ora, i nostri amichi anu righjuntu è arrestatu 225 di 202 obiettivi. Felicitate i nostri squadre di u Cumandante di a Gendarmeria Provinciale di Izmir è u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale.

Vogliu dà sta infurmazione à a mo cara nazione. Attualmente, ci sò 222 mila persone in prigiò, a maiò parte di i quali sò cundannati per crimini di fabricazione è cummerciale. 2022 mila 29 persone sò state arrestate in u 800. "2 mila di questi sò in Izmir".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*