U sognu di u Campionu Autisticu di Esse Copre si Realizza

U sognu di u Campionu Autisticu di Esse Copre si Realizza
U sognu di u Campionu Autisticu di Esse Copre si Realizza

L'autisticu Ülkü İlayda Sayın, chì hè vinutu prima in Turchia in i cuncorsi di 100 metri di natazione freestyle in Adana, hè diventatu un ufficiale di polizia quandu hà purtatu un vestitu di delfinu è andava in motocicletta.

U sognu di diventà un ufficiale di polizia di Ülkü İlayda Sayın, cù autismu, chì hè ghjuntu prima in Turchia in i cuncorsi di 100 metri di natation freestyle in Adana, hè diventatu realità. Sayin, chì portava un vestitu di delfinu, hè statu ancu visitatu in una motocicletta.

Ülkü İlayda Sayın, una ghjovana di 100 anni cù autismu, chì hè ghjunta prima in Turchia in i cuncorsi di natation freestyle di 22 metri, hà sunniatu di scuntrà a polizia è di diventà un ufficiale di polizia perchè li amava tantu. A famiglia di Sayın, chì era cuscente di questu, hà mandatu un e-mail à a Pulizzia è hà trasmessu u sognu più grande di a so figliola. A situazione hè stata signalata à u Capu di a Pulizzia Pruvinciale Doğan İnci. In İnci, a famiglia hè stata cuntattata immediatamente è hà urdinatu chì u sognu di a zitella sia realizatu. Pigliendu l'azzione cù questa struzzione, e squadre di l'Uffiziu di a Pulizia Comunitaria hà pigliatu İlayda da a so casa è l'hà purtatu à e squadre di delfini à u capu di a squadra. I squadre di Yunus anu datu à İlayda un mantellu chì portavanu. İlayda hà avutu u piacè di guidà una motocicletta cù e squadre di delfini è esse un ufficiale di polizia per un ghjornu.

Spieghendu i so sentimenti, Ülkü İlayda Sayın hà dettu: "Oghje m'anu datu una vittura di ghjoculu, una maglietta, un vestitu di delfini è un portachiavi. Natu 5 mila 2 metri in 800 ore. Amu u mo dragone preferitu, riccio, Shorland, terra, cobra 1, cobra 2 è motociclette in veiculi di polizia. Mi piace à Grandpa Tayyip, Ziu Süleyman, Ziu Doğan, Ziu Ayberk, Zia Semra, Operazioni Speciali è tutta a Pulizzia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*