Periodu domesticu è naziunale in u settore di l'equipaggiu elettricu

Ozgur Unlu, Direttore Generale di Sigma Electricity
Özgür Ünlü, Direttore Generale di Sigma Elektrik

Travagliendu in modu sustenibile cù u scopu di aumentà a so capacità di produzzione da 2023 volte cù a so nova fabbrica chì deve esse cumpletata in u primu trimestre di u 2.5, Sigma Elektrik si focalizeghja nantu à a localizazione è a naziunalisazione in u novu annu. A cumpagnia, chì hà cuminciatu à pruduce i prudutti impurtati in i so 3 gruppi principali in u periodu passatu in e so fabbriche, hà u scopu di aumentà a tarifa domestica è naziunale à 70 per centu à a fine di l'annu.

Sigma Elektrik, unu di i più forti attori in l'industria di i materiali elettrici, hè intrutu in l'annu 2023 rapidamente. A cumpagnia, chì hà u scopu di aumentà a so capacità di 10 volte cù a so nova fabbrica, chì costarà circa 2.5 milioni di dollari à a fine di ferraghju, hà da localizà è naziunalisà i so prudutti. Sigma Elektrik, chì hà più di 20 prudutti in 1.800 gruppi di prudutti principali, aumenterà a so gamma di prudutti di 3 per centu in 10 gruppi di prudutti principali quist'annu, aumentendu u so rapportu domesticu è naziunale à 70 per centu. Dichjarà chì esportanu in circa 100 paesi à l'esteru è ancu in u mercatu domesticu, u Direttore Generale di Sigma Elektrik, Özgür Ünlü, hà dettu: "Piamu di aumentà a nostra quota di mercatu cuntinuendu à stabilisce partenariati sostenibili à l'esteru. Per esempiu, vulemu espansione u nostru mercatu europeu. In questu modu, sustenemu a nostra reta d'esportazione cù l'Europa di u Nordu è i paesi baltici ".

hà mostratu una crescita di 2022 per centu in 50

Özgür Ünlü hà dichjaratu chì, cum'è u settore di i materiali elettrici, anu sperimentatu una crisa di materia prima in i mercati mundiali durante u prucessu di pandemia, è chì anu cresciutu cum'è una sucietà in u campu di a vendita è a produzzione in questu prucessu. Nutendu chì u 2022 era megliu di ciò ch'elli aspettavanu per a cumpagnia, Ünlü hà dettu: "Ancu s'è u settore hà difficultà in termini di valuta straniera, avemu chjusu l'annu cù una crescita di circa 50 per centu. Avemu sperimentatu una crescita nantu à una basa quantitativa, soprattuttu per via di a continuazione di a flotabilità in u settore di a custruzione. Cù sta visione, ci concentreremu più nantu à a satisfaczione di i clienti in 2023 è continueremu à travaglià per rende sustinibili ".

Novi mercati per l'esportazioni di l'Europa di u Nordu è i Stati Baltici

Enfatizendu chì acceleranu a localizazione è a naziunalisazione di i prudutti in l'annu à vene, Özgür Ünlü hà dettu: "L'annu passatu, avemu cuminciatu à pruduce i prudutti chì avemu impurtatu prima localizzandu in 3 gruppi di prudutti principali. Attualmente, 60% di i nostri prudutti sò domestici. Aumenteremu stu tassu à u 2023 per centu in 70. Sè vo pruduce u pruduttu stessu, avete l'uppurtunità di vende più. In questu modu, cuntribuisce ancu à l'impieghi ". Dichjarà chì esportanu u 40 per centu di e so vendite à quasi 100 paesi, Özgür Ünlü hà dichjaratu chì pensanu à aumentà sta rata à u 50 per centu l'annu prossimu. Özgür Ünlü hà dettu: "Avemu esportazioni in parechji paesi, ma a sustenibilità hè u nostru scopu principale ancu quì. Quist'annu, vulemu espansione u nostru mercatu europeu stabilendu partenarii più sustinibili à l'esteru. Attualmente esportemu in parechji paesi europei cum'è l'Inghilterra è a Spagna. Tuttavia, u nostru scopu hè di ghjucà un rolu più attivu in i mercati di Danimarca, Finlandia, Svezia è i paesi baltici Estonia, Lettonia è Lituania in l'Europa di u Nordu.

A nova fabbrica hà da travaglià cù GES

Ricordendu chì a nova fabbrica hè in u stadiu di cumpletamentu, Özgür Ünlü, Direttore Generale di Sigma Elektrik, hà dettu: "Tuttu procede secondu u nostru pianu. A nostra nova facilità hè situata in un locu cù alta efficienza operativa, chì pudemu chjamà linee dritte, è induve pudemu fà tutte e pianificazioni in termini di produzzione più faciule. A nostra fabbrica, chì avemu custruitu cù un investimentu di 10 milioni di dollari, hà una struttura chì cuntribuisce micca solu à a quantità, ma ancu à a nostra efficienza di produzzione. Una di e caratteristiche più impurtanti di a nostra facilità, chì hè dotata di l'ultime tecnulugia, hè chì travaglià cù u Sistema di Energia Solare. Ci trasfereremu in a nostra nova fabbrica à a fine di ferraghju o a prima settimana di marzu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*