65 Chilomitri di Linea d'Acqua Potabile Polatlı Completa

U chilometru di Polatli Drinking Water Line hè OK
65 Chilomitri di Linea d'Acqua Potabile Polatlı Completa

A Direzzione Generale ASKİ di a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à fucalizza nantu à l'infrastruttura di a capitale, i prublemi di a linea di fognatura è di l'acqua di pioggia, chì sò stati trascurati per anni è si sò trasformati in gangrena. 1,5 chilometri di a linea di 110 chilometri, chì furnisce l'acqua potabile da a pianta di trattamentu İvedik à Polatlı è furnisce acqua ininterrotta è sana à 65 milioni di persone, hè stata cumpletata. U direttore generale di ASKİ Erdoğan Öztürk hà dettu: "Semu per ghjunghje à u nostru scopu per u prughjettu gigante. "U nostru prughjettu serà finitu à a fine di u 2023", disse.

U Prughjettu di "Custruzzione di Linea di Trasmissione di Acqua Potabile, Stoccaggio, Stazioni di Pumping è Impianti trà İvedik-Temelli-Polatlı" di a Municipalità Metropolitana di Ankara è a so filiale ASKİ hè finita. Da u 23 di ghjennaghju di u 2023, circa 110 chilometri (65 mila 64 metri) di a linea di trasmissione principale di 694 chilometri hè statu finitu, è u travagliu cuntinueghja annantu à l'ultimi 45 chilometri.

U direttore generale di ASKİ Erdoğan Öztürk, inseme cù a so squadra tecnica, hà inspeccionatu i travaglii in corso nantu à a strada Cengiz Aytmatov, unu di i posti più cintrali di Batıkent. Fornendu infurmazioni nantu à u travagliu quì, Öztürk hà dettu: "Avemu avvicinendu a fine di a nostra linea d'acqua potabile, chì beneficerà à circa 1,5 milioni di persone da i stabilimenti di trattamentu di l'acqua potabile İvedik centrale di Ankara, chì copre Sincan, Temelli è Polatlı. Avemu avutu solu un scopu; "Cumpleremu stu travagliu di custruzzione, chì hè statu bramatu è aspittatu dapoi anni, è u prisentiremu à u nostru populu prima di a fine di u 2023", disse.

3 SQUADRE SEPARATE TRAVAILU IN 3 PUNTI IN STRADA

Öztürk hà dettu chì anu priurità a salute di i travagliadori è a sicurità di u travagliu durante i travaglii di scavi è di custruzzione.

"E nostre linee à grande scala passanu sempre per i punti cintrali di a cità. Facemu un travagliu attentu senza pruvucà assai inconvenienti à u nostru populu, senza disturbà u trafficu, o senza pruvucà a contaminazione ambientale. Avemu da ghjunghje à u nostru destinazione ; U nostru prughjettu serà finitu à a fine di u 2023. Avemu avutu un tempu duru, soprattuttu in certi punti, per via di a densità di a reta chì hè stata stallata dapoi anni, a pupulazione in sviluppu, è novi insediamenti. Per ùn dannà u sistema, prucedemu assai cun cura, soprattuttu in i centri di cità, pruteggendu e linee esistenti. Avemu fattu certi piani è cronometrate u travagliu in u centru per coincide cù u periodu di vacanze scola. Per ùn disturbà i nostri citadini, impieghemu diverse squadre in parechji punti di tali rotte principali. Per esempiu, in a strada chì simu oghje, 3 squadre separate sò travagliendu in 3 lochi per pudè finisce u travagliu u più prestu pussibule ".

COUNTDOWN TO I FINALI

L'ultima bona nutizia hè avà assai vicina in i principali travaglii di custruzzione di e linee di trasmissione trà i distretti di İvedik è Polatlı, chì anu cuminciatu u 2020 d'ottobre di u 29, u ghjornu di a Repubblica. Attualmente, a cunnessione di u flussumetro in a pianta di trattamentu di l'acqua potabile İvedik è a cunnessione di a valvola di scaricamentu davanti à u drill horizontale di u boulevard sò state fatte. Per d 'altra banda, a fabricazione di cimentu armatu di u cisterna d'acqua DY-2 di u distrittu Polatlı Kuşçu, cù una capacità di 500 mila 2 metri cubi d'acqua, hè stata finita è a fabricazione meccanica hè iniziata. I travaglii di cimentu armatu di u Tank d'acqua DY-2 di u Distrettu di Polatlı Kargalı cù una capacità di 500 mila 3 metri cubi d'acqua è i travaglii di u Centru di Pompaggio Polatlı District di Kuşçu continuanu.

A linea di trasmissione principale chì passa per İvedik, Temelli è Polatlı era inizialmente prevista per esse di circa 107 chilometri, ma cù i travaglii di revisione, a lunghezza di a linea hè stata aumentata à 110 chilometri. Prughjettu "Custruzzione di Linea di Trasmissione d'Acqua Potabile, Stoccaggio, Stazioni di Pumping è Impianti trà İvedik-Temelli-Polatlı", parte di u distrittu Etimesgut, a regione Sincan Saray TOKİ, Yenikent, Temelli, Distrettu Anayurt, Anadolu OIZ, Dökümcüler OIZ, Başkent OIZ è Polatlı. Sarà appellu à tuttu u distrittu. A realizazione fisica di u prughjettu gigante, chì include a custruzzione di 110 cisterna d'acqua è 3 centru di pumping, è ancu a linea di trasmissione principale di 1 chilometri, hè stata annunziata cum'è 54 per centu è a realizazione di cash cum'è 51.20 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*