Mersin hè Prontu per u Festival di Literatura

Pronti per u Festival di Letteratura di Mersin
Mersin hè Prontu per u Festival di Literatura

A municipalità metropolitana di Mersin porta un altru festival in a cità sottu a guida di u sindaco Vahap Seçer. In a cità, chì piglia l'atmosfera di i festivali, sta volta hè tenutu u "Festival di Literatura Mersin". U festivale, induve i priparazioni sò stati compiuti, si feranu trà 13-15 ghjennaghju cù a participazione di pueti è scrittori preziosi di Mersin è Turchia. A ghjente di Mersin gode di una festa piena d'arte riunendu durante 3 ghjorni à u Centru di Cungressu è Esposizioni di a Municipalità Metropolitana, l'indirizzu di a festa, per cuncerti di puesia, attelli è discorsi.

Prima di u festivale, a più bella sala di lettura di Turchia serà messa in serviziu

Prima di a festa; L'apertura di a più bella sala di lettura di Turchia à u puntu zero di u mare, chì hè stata cumpletata da a Municipalità Metropolitana in u Parcu Culturale, serà ancu aperta. A 8a sala di lettura "Sala di lettura di l'indirizzu", chì hè stata purtata à a cità da u presidente Vahap Seçer, chì attribuisce una grande impurtanza à l'educazione è a ghjuventù, serà aperta cù a participazione di u scrittore Ahmet Ümit, è serà messa à a disposizione di a ghjente di Mersin. In a struttura cù una capacità di 150 persone, chì i citadini di tutte l'età ponu prufittà di gratuitamente; sala di lettura digitale, 16 computer è 10 mila libri in diverse categurie. Inoltre, i citadini chì venenu à a "Sala di lettura di l'indirizzu" puderanu prufittà di i servizii di tè, caffè è internet gratuitamente.

Özdülger: "Curonemu a literatura cun un festival cusì in Mersin"

Bengi İspir Özdülger, u Coordinatore di u Dipartimentu di a Cultura è di l'Affari Sociali di a Municipalità Metropolitana di Mersin, è l'Artista di l'Opera, hà dichjaratu ch'elli sò entusiasmati di u "Festival di Letteratura di Mersin", chì si terrà per a prima volta questu annu. Özdülger hà dettu ch'elli anu finitu i preparativi per u festival, "U Festival di Literatura di Mersin hè un travagliu chì ci importa veramente è simu fieri è felici di fà. Era a nostra sine qua non per a literatura, una di e discipline più impurtanti di l'arti, per esse incurunata cù una festa cusì in Mersin. Perchè simu una di e cità furtunatu chì anu criatu è accoltu parechji pueti è scrittori impurtanti ".

"Cum'è a municipalità metropolitana, simu cuscenti di u putere unificatore di i festivals"

Espristendu chì i cuncerti di puesia, i workshops è l'interviste seranu tenuti in tuttu u festivale, Özdülger hà dettu: "Di sicuru, a musica hè unu di i rami impurtanti di l'arti. Ci sarà dinù un cuncertu d’opere cumposte da pueti famosi. Questu hè un festival chì passerà à u massimu. Cum'è Mersin Metropolitan Municipality, simu cuscenti di u putere unificatore di i festivals. Cum'è no si sentia in l'urganisazione di a "Festa di a Ghjuventù", cum'è l'avemu fattu à a "Festa Internaziunale di Tarsu", u "Festival di Letteratura di Mersin" serà un travagliu preziosu chì ci entusiasma è chì crede chì hà da cuntinuà à risonà in a cità. per un bellu pezzu.

"Vulemu chì a nostra cità sia ricurdata ancu cum'è una cità di literatura"

Özdülger hà dettu chì cum'è a municipalità metropolitana di Mersin, sò cuscenti di l'impurtanza di l'opere culturali è artistiche è chì queste opere devenu esse disseminate à u publicu in ogni modu. Özdülger hà dettu: "Vulemu chì a nostra cità sia chjamata a cità di a literatura, perchè sapemu chì a merita. A stu puntu, averemu l'uccasioni di stà cù pueti è scrittori assai impurtanti cum'è amanti di l'arte di Mersin durante a festa di 13 ghjorni chì si ferà u 14, 15 è 3 di ghjennaghju.

Espristendu chì ci saranu primi in u festival, Özdülger hà dettu, "İlyas Halil Story Award", u premiu di cuncorsu di puesia urganizatu in nome di "Guide Aydın", unu di i preziosi pueti di Mersin, u "Mersin da generazione in generazione cù storie". Memoir-Story Award è u "Mersin Novel Award" urganizati per a seconda volta quist'annu. Hà infurmatu ancu chì seranu consegnati à i so patroni in u scopu di u festival. Dichjarà chì u festivale accoglie una mostra di e copertine di libri di pueti è scrittori di Mersin, Özdülger hà invitatu tutti l'amatori d'arte chì vivenu in Mersin à u festival.

prof. Sakallı: "Vulemu chì Mersin scuntrà a so propria cumunità artistica"

Dichjarà chì u tema di u festivale serà "Incontri", Mersin University Faculty of Humanities and Social Sciences Faculty Member di u Dipartimentu di Letteratura Comparata è Mersin Literature Festival Coordinator Prof. Dr. Cemal Sakallı, invece, hà dettu: "Cù i scontri, avemu dettu: "Mersin duveria scuntrà i scrittori chì vivenu in Mersin". In altre parolle, avemu dettu "Mersin deve scuntrà u so propiu mondu di l'arti è a cumunità di l'arti" è pensu chì avemu successu in questu. Riguardu à u tema di a festa, à u listessu tempu; Vulemu chì l'amatori d'arte vedanu ciò chì anu scontru cù i scrittori durante a so scrittura, è e cose chì ispiravanu a so scrittura. In questa occasione, avemu invitatu quì i nostri scrittori è pueti assai bravi è letti.

"Celebraremu l'anniversariu di Nazım Hikmet inseme cù i pueti"

Dichjarà chì u famosu scrittore Ahmet Ümit serà à l'apertura di u festival, Prof. Dr. Sakallı hà dettu chì u sicondu ghjornu, Şebnem İşigüzel, Gürsel Korat è Kemal Varol, è u terzu ghjornu Müge İplikçi è Nursel Durul si riuniscenu cù l'amatori di a literatura di Mersin cum'è parte di u festival. prof. Dr. Cemal Sakallı hà dettu: "U 2 di ghjennaghju, l'ultimu ghjornu di u nostru festivale, hè ancu l'anniversariu di Nazım Hikmet. Celebreremu l'anniversariu di Nazım Hikmet inseme cù i pueti è urganizeremu un bellu avvenimentu d'arte è festivale di letteratura per i cari populi di Mersin.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*