Arrivatu da Russia à Ormanya per Fond Storks

Hè ghjuntu da a Russia à a furesta per e cicogne ottuse
Arrivatu da Russia à Ormanya per Fond Storks

U Fotografu Documentariu Russu hà viaghjatu 2074 km per fotografà e cicogne chì ùn puderanu micca migrà in Ormanya, chì hà ancu seguitu nantu à e social media. Lozinskaya, chì hè interessatu à a natura è a fotografia documentaria, hà dichjaratu ch'ella era particularmente impressiunata da u travagliu fattu contr'à l'animali salvatichi, è hà scattatu diversi colpi in a "Casa di cicogne disabili", u "Rifugiu per l'uccelli disabili" è "Pelican". Isula".

I CIGOGNI stanchi di a migrazione sò invitati

Documentary Photographer Natasha Lozinskaya hà pigliatu ritratti di e cicogne chì ùn puderanu micca migrà per 3 ghjorni è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità nantu à e so storii per quessa chì e cicogne ùn puderanu micca migrà. Lozinskaya, chì hà sappiutu chì una cicogna, chì hè stata truvata per esse anellu in Svizzera è hè stata purtata à u centru cum'è ferita, hà passatu u prucessu di riabilitazione in a Casa di Cicogne Destitute, narrarà e ritratti chì hà pigliatu cù l'infurmazioni chì hà ricevutu. U documentaliste, chì hà passatu a maiò parte di a filmazione cù e cicogne, ùn hà micca trascuratu di fotografà i curatori è e cundizioni di cura di ogni ghjornu di e cicogne.

Hè ghjuntu da a Russia à a furesta per e cicogne ottuse

CHI È NATASHA LOZINSKAYA?

Natasha Lozinskaya, chì vive in San Petruburgu, Russia, faci a fotografia di natura, documentariu è arte. L'artista chì piace à mette in risaltu e caratteristiche suciali è culturali in e so opere; Ellu dichjara chì i ritratti sò un elementu chì cumpleta a storia è chì questu ghjoca un rolu impurtante in i so prughjetti.

PERCHÈ E CICOGNI QUI ?

U rifugiu à l'aria aperta preparatu per e cicogne in u Parcu di a Fauna Silvestre d'Ormanya, unu di i prughjetti di prestigiu di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, hè statu chjamatu Casa di e Cicogne Solità. Migrazione stancu, ferita, ala rotta, piuma mancante, caduta da u nidu cum'è un zitellu è traumu dopu l'impattu.

E cicogne purtate à u Centru di Salvamentu è Riabilitazione di a Fauna di Ormanya sò liberate in natura dopu à u prucessu di trattamentu è di riabilitazione facendu l'intervenzioni necessarie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*