I travaglii di rinnuvamentu di e zone di vendita di fiori in Sakarya Street Cuntinueghjanu

I travaglii di rinnuvamentu di e zone di vendita di fiori di Sakarya Caddesi cuntinueghjanu
I travaglii di rinnuvamentu di e zone di vendita di fiori in Sakarya Street Cuntinueghjanu

Cuntinueghja i travaglii di rinnuvamentu iniziati da a Municipalità Metropolitana di Ankara in i negozii di fiori iconichi di a capitale in a strada Sakarya. U "Sakarya Caddesi Flower Sales Area Renovation Project", chì rinnuverà 200 lustrascarpe, 1 magazzinu è 1 buttreghi in una zona di 14 metri quadrati, hè previstu per esse cumpletu in a primavera di u 2023.

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì cuntinua à sustene i cummercianti di Başkent cù i prughjetti chì hà implementatu è rializeghja prughjetti chì rispondenu à i so bisogni, cuntinueghja u so travagliu senza rallentà in u "Prughjettu di Rinnovazione di e Zone di Vendita di Fiori di Sakarya Street", chì hè trà i 110 prughjetti introdutti. da u sindaco Mansur Yavaş in ghjugnu.

In u scopu di u "Sakarya Street Flower Sales Areas Renovation Project" di u Dipartimentu di Scienza; Cuntinueghja i travaglii di rinnuvamentu di 200 lustrascarpe, 1 magazzinu è 1 buttreghi in una zona di 14 metri quadrati.

SERÀ COMPLETA IN PRIMAVERA

U sindaco metropolitanu di Ankara, Mansur Yavaş, chì hà datu infurmazioni nantu à u travagliu di rinnuvamentu di e zone di vendita di fiori cù i so cunti suciali, hà dettu: "Questu hè u passatu, u presente è u futuru di Ankara; testimone di i più belli ricordi ... Pensemu à compie u nostru travagliu di rinnuvamentu nantu à e zone di vendita di fiori in Sakarya Street in a primavera, facemu a nostra cità bella rendendu l'area utile per i nostri cummercianti è i nostri citadini di Ankara ".

I travaglii di rinnuvamentu di e zone di vendita di fiori di Sakarya Caddesi cuntinueghjanu

I COMMERCI ACCESSARÀ A STORIE MODERNE degne di a CAPITAL

Cù u prugettu implementatu da e squadre di u Dipartimentu di Scienza; 200 magazzinu, 1 lustrascarpe è 1 buttreghi sò stati ricustruiti in una zona di 14 metri quadrati.

In parte di l'opere, mentre chì i vechji buttreghi sò stati demoliti, grandi tende sò state stallate temporaneamente in u circondu per chì i cummircianti ùn soffrenu, cuntinueghjanu u so travagliu è ùn esse micca affettati da e cundizioni climatichi freti.

squadre ABB; Hè previstu di compie u "Prughjettu di Rinuvazione di l'Area di Vendita di Fiori di Sakarya Street" in a primavera di u 2023 è a consegna à i fioristi in pocu tempu.

GRAZIE À U PRESIDENTE YAVAS DA L'ARTI

I cummerci di i fioristi, chì cuntinueghjanu à vende in tende stallate temporaneamente in a zona finu à chì sò stati custruiti novi spazii di travagliu, anu manifestatu a so satisfaczione cù i buttreghi muderni ricustruiti cù e seguenti parolle:

Halil İbrahim Külban (artisanu): "Aghju fattu floristeria in Sakarya Street per 36 anni. U nostru presidente hà preparatu un locu pruvisoriu per noi, ùn avemu micca lasciatu fora. U presidente di Mansur ci avia prumessu perchè ci era bisognu d'innuvazione quì. Avà mantene a so parolla. Grazie mille à ellu ".

Metin Acar (trademan): "Sò quì da 30 anni. Ci hè una grande gioia in noi avà. I fioristi sò una icona in Kızılay. Stu locu hè statu una ferita sanguinante per parechji anni. Travagliavamu ma travagliavamu disgraziati, vuliamu chì stu locu sia rinnuvatu è rinfriscatu. In u passatu, ùn avemu micca speranza. A cumuna ci hà fattu sentu ch’elli sò cuscenti di sta necessità. Pensu chì u più valore hè datu quì, u più pupulare u Red Crescent brillarà. A situazione hè bona, i materiali utilizati sò d'alta qualità... Ci anu datu i nostri posti cum'è no vuliamu. Tuttavia, quandu u presidente Mansur hè ghjuntu, eramu speranti. Ci anu aiutatu. Avemu assai fiducia in u presidente Mansur, u ringraziemu assai ".

Yılmaz Demir (artigianu): "A versione antica era tende, avemu travagliatu in cundizioni difficili. I fiori si congelavanu è murenu da u fretu. U novu serà megliu. A nostra porta era aperta. Averemu una mostra, a nostra porta serà a nostra finestra, cusì simu felici ".

Tamer Koyuncu (commerciante): "U so vechju stessu era indignu di a Capitale. Eramu assai arrabbiati per questu. Avemu travagliatu in cundizioni difficili. I clienti ùn vulianu micca vene. Serà un locu mudernu. U presidente Mansur hà trattatu stu prublema. I nostri buttreghi eranu cum'è ruine... Seranu custruiti in un modu adattatu à Ankara ".

Murat Acar (commerciante):"Aghju fattu u travagliu di u mo babbu dapoi 35 anni. U nostru presidente Mansur Yavaş hà pigliatu cura di noi è hà pigliatu u capu in questa materia. U nostru locu guadagnà un aspettu caldu è europeu. Avemu diventatu un simbulu in Sakarya Street cù u so piscadore è u doner kebab shop ... A ghjente vole vede bella perchè hà sceltu questu locu cum'è puntu di scontru. Grazie, u nostru presidente hà ascoltatu questu. Continueremu à vende i nostri fiori in u megliu modu pussibule ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*