"Sarıkamış Express" Parte da a Stazione Ferroviaria di Ankara per Commemorare i Martiri

Sarikamis Express Partendu da a Stazione Ferroviaria di Ankara per Commemorare i Martiri
"Sarıkamış Express" Parte da a Stazione Ferroviaria di Ankara per Commemorare i Martiri

U Ministeru di a Ghjuventù è di u Sport hà urganizatu un viaghju in trenu speciale trà Ankara è Sarıkamış in parte di l'"Eventi di Commemorazione di i Martiri di Sarıkamış" in memoria di l'operazione Sarıkamış.

U trenu, chì hè statu urganizatu apposta per l'Eventi di Commemorazione di l'Operazione Sarıkamış, hè statu mandatu da a Stazione Storica di Ankara u 06 di ghjennaghju di u 2023 à 08.50:XNUMX.

Ministru di Ghjuventù è Sport Dr. Mehmet Kasapoğlu accumpagnà u viaghju in trenu, cumpresi parechji atleti è artisti naziunali, cumpresu u Campione Olimpicu Naziunale Archer Mete Gazoz è u Gimnastu Naziunale İbrahim Çolak, è ancu un totale di 50, cumprese 180 ghjovani scelti da u Ministru Kasapoğlu cù l'hashtag '# BizHepAynıİzyiz' nantu à e social media. persona viaghja.

"Questa Patria hè a Casa di l'eroismu, a Casa di u Sacrificiu, è a Casa di a Gloriosa Resistenza contr'à tutti i mali"

U direttore generale di TCDD Transportation, Ufuk Yalçın, chì hà assistitu à l'addiu "Sarıkamış Express", hà dichjaratu ch'ellu era fieru è felice di participà à stu bellu avvenimentu.

Yalçın: "L'operazione Sarıkamış hè una operazione chì hà patitu grandi perdite in a nostra storia, hè incisa in i nostri ricordi cù a difficultà di e cundizioni geografiche è climatichi, è ricurdate i nostri antenati cun tristezza per 108 anni. A vecu cum'è l'infurmazione più preziosa chì trasmettemu à a nostra ghjuventù per ùn scurdà a so storia è per amparà da elli, è sò fieru di participà à st'evenimentu di cummemorazione cù i nostri treni chì operamu. disse.

Ministru di Ghjuventù è Sport Dr. In a so dichjarazione prima di a partenza, Kasapoğlu hà dichjaratu ch'elli sò partiti nantu à i passi di i martiri in u scopu di u 108u anniversariu di l'Operazione Sarıkamış: "Questa patria hè a casa di l'eroisimu, a casa di u sacrificiu è una gloriosa resistenza contru à tutti. mali. U nostru scopu hè di mantene stu spiritu di stu paese, u spiritu di sacrifiziu, u spiritu di resistenza è di lealtà vivu cù a nostra ghjuventù. Cum'è simu in Dumlupınar cù a nostra ghjuventù, s'ellu simu in Zafertepe, s'ellu simu in Çanakkale, s'è İnebolu, facemu parechje attività per mantene stu spiritu vivu in i passi di i nostri antenati, cusì rializemu i nostri marchja ogni annu in i so passi in Sarıkamış.

Mete Gazoz è İbrahim Çolak anu participatu à u viaghju

L'archer naziunale campione olimpico Mete Gazoz, chì hà participatu à u viaghju cù u Sarıkamış Express, hà dettu: "Ùn aghju mai andatu cusì. Andaraghju per a prima volta. Era qualcosa chì vulia sperimentà. Hè assai piacevule è diversu per mè per sperienze questu in una urganizazione cusì bella. Sò entusiasta. Passeremu per parechje cità. Pigliaraghju assai ritratti. Aghju grandi aspettative per u viaghju. À u mumentu, viaghjeremu inseme cù 12 atleti ", disse.

İbrahim Çolak, un altru atleta naziunale chì hà participatu à u viaghju, hà dettu: "Stu viaghju serà ancu a prima volta per mè. Sò tantu entusiasta. L'avia vistu prima è vulia participà. Hè accadutu questu annu. Sò entusiasta. Vogliu ringrazià u nostru ministru per furnisce questa opportunità à l'atleti è l'artisti. Spergu chì serà un viaghju bellu è piacevule per tutti noi. Sò prontu per u friddu. Hè assai impurtante per commemorate i nostri martiri in Sarıkamış. Sò assai felice di esse in questu avvenimentu ".

"Crearà ricordi indimenticabili per tutti noi"

U Ministru Kasapoğlu, chì hà dettu chì anu da fà un travagliu speciale in Sarıkamış quist'annu per via di u 100u anniversariu di a Republica, hà dettu: "Andemu à Sarıkamış cù u 'Sarıkamış Express' cù a nostra ghjuventù. Faremu un viaghju culturale inseme cù i nostri ghjovani, atleti, amichi artisti è persone culturali. Cuncluderemu u nostru viaghju in Yozgat, Kayseri, Sivas, Erzincan, Erzurum è Sarıkamış. Cultura sohbetcità cù lezioni di storia sohbetFaremu un viaghju culturale cun elli. Questu hà da creà ricordi indimenticabili per tutti noi. Dumani è dopu dumani, averemu prugrammi in Sarıkamış. Purteremu a nostra marcia in Sarıkamış ". disse.

U trenu, chì cruciera per circa 24 ore, hè custituitu da 4 letti a castello, 1 lettu, 2 salotti, salone è vagoni di cunferenza. In u viaghju trà Ankara è Kars, u trenu chì partendu da Ankara à 6 u 08.50 di ghjennaghju, partirà da Kars l'8 di ghjennaghju à 17.50.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*