A casa di u museu di u scambiu di a pupulazione aperta in Silivri portarà a ghjente in un viaghju à traversu a storia

A Casa di u Museu di u Scambiu Apertu in Silivri Piglierà a ghjente in un viaghju à traversu a storia
A casa di u museu di u scambiu di a pupulazione aperta in Silivri portarà a ghjente in un viaghju à traversu a storia

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, u guvernatore di Istanbul Ali Yerlikaya è u so entourage anu fattu diverse visite à Silivri. U Ministru Ersoy, chì hà assistitu à l'apertura di a Casa di u Museu di l'Scambio di a Municipalità di Silivri, hà dettu in u so discorsu chì aghjunghjenu novi à a so cultura è à l'arti ogni ghjornu, mentre chì facenu questu, si sforzanu di mantene ogni dettagliu di a cultura, l'arte è l'arte. a storia viva è di lascià un lascita à e generazioni future.

Mencionendu chì anu implementatu prughjetti è travaglii unu à unu per mantene a memoria è l'identità naziunale viva, Ersoy hà datu infurmazioni nantu à a storia di a regione è u prucessu di scambiu di pupulazione.

Rimarchendu chì u scambiu hè accadutu dopu à a "Convenzione è Protocollo per u Scambio di Populu Turchi è Grechi" firmata u 30 di ghjennaghju di u 1923, Ersoy hà nutatu:

"U scambiu hè una espressione assai cumplessa di sperienza. Riprisenta un cambiamentu prufondu in a vita di e persone à u puntu di svolta di a storia, à l'alba di a nostra Republica chì nasce da i braci di l'Imperu Ottumanu. U scambiu hè di sparghje da e terri chì eranu una volta patria è di fà una strada per Anatolia, chì hè a patria eterna. Hè di lascià daretu à e case in cui sò cresciute parechje generazioni, infuse di vita, l'accumulazione di sudore è di travagliu chì si stende à seculi, e vite induve parechji ricordi s'accumulanu da a tristezza à l'alegria, è di lascià daretu à e tombe di i cari chì anu. compie a so vita, per rifuggià in a speranza di una nova vita. Silivri hè unu di i tarri induve sta speranza sboccia. da Naslic à Serfice, Kozan è Demirsallı; Da Drama è Langaza à Karacaova, Doyran è Gevgili, da Kilkis è Fere à Sarışaban, Thessaloniki è Kayalar, i scambiatori cuminciaru una nova vita in Silivri. Gazitepe, Kadıköy, Ortaköy, Selimpaşa, Yolçatı, Fener è Kurfallı, cum'è i paesi di scambiu di Silivri, anu abbracciatu di novu l'immigranti.

Espristendu chì sti terri sò una regione induve a storia di u scambiu hà penetratu è induve l'esperienza s'arradica, Ersoy hà dettu: "Per quessa, a Casa Museu di u Scambiu, chì hè stata creata per trasmette è spiegà u passatu à u nostru presente è u nostru futuru, hè stata una scelta di locu assai curretta. A Casa di u Museu di Scambiu, chì hà una superficie d'usu tutale di 3 metri quadrati in 400 piani, hè stata custruita cù una cunniscenza architettonica chì riflette u spiritu di u periodu. L'uggetti storici è antichi in mostra, l'utensili di a casa è di a cucina chì appartenenu à e prime trè generazioni di famiglie scambiate, ritratti, vestiti folklorichi è sculture di cera guasi portanu i nostri invitati à u passatu, è seranu strumentali per sperimentà u statu è l'atmosfera di quelli. anni". hà fattu a so valutazione.

"A Casa di u Museu di l'Scambiu purterà a ghjente in un viaghju storicu"

A Casa di u Museu di u Scambiu Apertu in Silivri Piglierà a ghjente in un viaghju à traversu a storia

Dichjarà chì i pannelli d'infurmazione nantu à u scambiu di pupulazione è a biblioteca sò usati cum'è una guaranzia è un ricordu di una storia chì ùn deve esse scurdata, Ersoy hà dettu: "In più, a struttura simbolica di una figura storica assai impurtante cum'è a Nave Gülcemal hè esposti quì. Questu enormu battellu di cruciera transatlanticu, custruitu in Irlanda cù u nome "Germanic", hà vistu tali avvenimenti è storie chì varienu da u trasportu di l'immigranti à i Stati Uniti à l'anni di scambiu di pupulazione, è hà realizatu tali compiti chì ispiravanu rumanzi è puemi. Silivri Exchange Museum House hè capaci di piglià a ghjente in un viaghju storicu profondu ancu cù Gülcemal solu ". disse.

Mehmet Nuri Ersoy hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à a realizazione di u prugettu invitendu soprattuttu i zitelli è i ghjovani à visità a casa di u museu è à ricercà è amparà a storia cù l'ispirazione chì ne riceveranu.

Spieghjendu ch'elli anu parlatu di ciò chì si pò fà per Silivri in e riunioni chì anu tenutu per u ghjornu, Ersoy hà nutatu ch'elli anu da accelerà i travaglii di biblioteca, risturazione, rinnuvamentu è ricustruzzione.

Espristendu chì a municipalità prepararà un pianu maestru di u turismu per Silivri, Ersoy hà dettu: "U riempiremu di cultura è arte, gastronomia è elementi turistici. In questu cuntestu, avemu pensatu à implementà rapidamente e ricustruzioni è ricustruzzioni di strada è di novu edifici necessarii cù u grande sustegnu di u nostru Ministeru. Spergu chì Silivri ghjunghjerà à i boni ghjorni chì merita più chè mai, ghjorni felici, aghjustendu u so valore di novu rapidamente. disse.

"Vecu eccitazione ogni volta chì vengu à Silivri"

U guvernatore di Istanbul, Ali Yerlikaya, hà ringraziatu a ghjente di Silivri per avè accoltu in u so discorsu è hà dettu: "Ogni volta chì vengu à Silivri, vecu eccitazione. Ogni volta chì vengu à Silivri, vecu l'armunia, vegu l'armunia ". disse.

Dichjarà chì tutti i funzionari di u distrittu facenu un sforzu per serve Silivri, Yerlikaya hà dettu: "Ci sò belli opere in Silivri". usatu a frasa.

Spartendu infurmazioni nantu à diversi travaglii realizati in Silivri in l'ultimi anni, Yerlikaya hà dettu: "In u Distrettu di Fatih, ci era una Moschea di Fatih cù cisterne sottu è senza resistenza à u terrimotu custruitu in u passatu. Avemu avutu u permessu di u cunsigliu, l'avemu demolitu. Cù l'istruzzioni è u sustegnu di u nostru ministru, turnemu à l'uriginale. Cum'è i nostri antenati, Fatih Sultan Mehmed Khan, l'hà vistu è ricevutu, l'avemu rianimatu una volta è una volta, cù u sustegnu di u nostru statu è u guvernu, a purteremu à u nostru Silivri è tutta l'umanità ". disse.

Ringraziendu quelli chì anu cuntribuitu à l'opere, Yerlikaya hà dettu: "Casa Museo di Scambio Municipale di Silivri, bona furtuna à u nostru Silivri, u nostru Istanbul". hà fattu a so valutazione.

À l'inaugurazione, u deputatu di l'AK Party Istanbul Tülay Kaynarca è u sindaco di Silivri Volkan Yılmaz anu ancu pronunciatu discorsi.

Lochi di risturazione visitati

U Ministru Ersoy, u guvernatore Yerlikaya, u sindaco di Silivri Yılmaz, u direttore provinciale di cultura è turismu d'Istanbul Coşkun Yılmaz, ufficiali di partiti è organizzazioni non governative in u distrittu è e so persone chì l'accumpagnanu anu ancu fattu diversi esami è visite in Silivri.

A delegazione, chì hà esaminatu u Ponte Storicu Cortu, a Moschea Piri Mehmet Pasha è u Cumplessu, a Moschea Fatih da esse ricustruita, l'Area di Museu di Cisterna Bizantina è u Prughjettu Ihya di a Moschea Hünkarı Şerif, chì sò stati restaurati in u scopu di u prugramma, u District Silivri. Gubernatura, u Mercatu di u Village di Silivri, l'Esposizione fotografica di l'Emigranti di Silivri di a 1ª Generazione, hà visitatu diversi lochi cum'è a Casa di u Museu di u Scambio Municipale di Silivri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*