Strict Control di l'Aquaculture Fishing

Strict Control di Aquaculture Hunting
Strict Control di l'Aquaculture Fishing

U Ministeru di l'Agricultura è a Foresta cuntinueghja i so ispezioni contr'à u bracconamentu in i prudutti acquatici. E squadre anu realizatu un totale di 2022 mila 199 ispezioni in 702 è impone una penalità di 37 milioni di TL.

E squadre di a Pesca è di l'Aquacultura in u Ministeru aumentanu e so misure contr'à u braconaghju. E squadre si battenu contr'à l'attività di caccia illegale per assicurà l'aquacultura durabile.

Per cuntrullà u rispettu di i regolamenti introdotti per a prutezzione è u funziunamentu sustenibile di risorse d'acquacultura, mari, acque interne, punti di sbarcu, rotte di trasportu, battelli di pesca, mercati di pesci, fabbriche di farina di pesce è olii di pisci è i posti di vendita al dettaglio, sia in l'annu. prugramma di rutina è nantu à una basa di notificazione L'ispezioni sò realizati 7/24.

U Cumandante di a Guardia Costiera cuntribuisce ancu à e squadre chì anu realizatu un totale di 2022 mila 199 ispezioni in 702 in u scopu di a prevenzione di a caccia illegale. Durante queste ispezioni, 480 tunnellate di prudutti di pesca ottenuti da a caccia illegale sò stati cunfiscati, è una multa amministrativa di 8 milioni 21 mila lire hè stata imposta à 37 mila 120 persone è posti di travagliu chì anu impegnatu è vindutu attività di caccia illegale.

Inoltre, 169 navi chì ùn anu micca una licenza di pesca è ùn anu micca cacciatu in cunfurmità cù e regule, chì violavanu i diritti di i piscadori chì anu guadagnatu a vita da l'acqua di u mare in seguitu à e regule.

CHIAMATA DA KİRİŞCİ PÀ PUTTE RESOURCES

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci hà sottolineatu chì e risorse naturali ùn sò micca infinite è hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di a sustenibilità in i prudutti acquatici.

Chjamendu à prutege inseme e risorse di l'acquacultura è l'ecosistema in i mari è l'acque interne, Kirişci hà dettu: "In u scopu di a sustenibilità di a pesca, e nostre ispezioni continueranu decisamente durante a stagione di caccia è ancu durante u periodu di pruibizione di caccia. Cusì, impediscemu à i piscadori illegali di usurperà i diritti di i nostri veri piscadori chì caccianu secondu e regule. Cù l'autorità chì ricevemu da a lege, monitoremu l'attività di pesca di i battelli di pesca di 12 metri è sopra in tempu reale. In questu modu, prutegemu i diritti di i nostri piscadori chì rispettanu e regule, è ùn tolleremu micca ancu quelli chì participanu à a pesca illegale ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*