Sultanbeyli 100th Anniversary Sports Complex Entra in serviziu

Sultanbeyli Yil Sports Complex hè intrutu in serviziu
Sultanbeyli 100th Anniversary Sports Complex Entra in serviziu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu è u Sindaco di Sultanbeyli Hüseyin Keskin, inseme cù i studienti di e Scole Sportive İBB, anu aperto u cumplessu di 300 decare, chì hè statu messu in serviziu in u scopu di a maratona "300 Prughjetti in 150 Days", chì costa circa 40 milioni di lire. Parlendu à a ceremonia di apertura, İmamoğlu hà dettu: "Semu decisi à sparghje u soldi fruttu di u nostru populu in ogni regione di Istanbul in u modu più fruttuoso è à offre stu serviziu, cù un travagliu meticuloso in i nostri 39 distretti in Istanbul. Perchè avemu una mentalità di gestione chì sà cumu cuntà a nostra nazione, è si vede cum'è a luce di u so ochju mentre spende i soldi di a nostra nazione. Venemu da una cultura chì sà chì a pulitica finisci à l'urna, allora u principale hè di serve u populu è chì ci vole à dà contu à u populu in stu viaghju ", disse.

Sultanbeyli 100th Year Complex Sports hè statu messu in serviziu cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) è a Municipalità di Sultanbeyli. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, u sindaco di Sultanbeyli Hüseyin Keskin è u sindaco di Kartal Gökhan Yüksel anu aperto u cumplessu di circa 300 decare, chì hè statu messu in serviziu in u distrittu di Mimar Sinan cum'è parte di a maratona "300 Projects in 40 Days", inseme cù i studienti di İBB Sports Schools. Parlendu à l'apertura induve centinaie di zitelli anu creatu una festa visuale cù bandiere turche in e so mani, İmamoğlu hà datu esempi di e qualità chì u sport, chì hà cuminciatu à ghjovana età, li hà purtatu in a so vita. "Vulemu; Imamoğlu hà dettu: "Pudete micca esse un bonu ghjucatore di football dumane, pudete micca esse un bon tennista o un altru ramu... Ma sì un duttore, un maestru o un sindaco, questu hè ciò chì sperimenta oghje. i boni furmazioni vi feranu una grande cuntribuzione. Ùn vi scurdate mai di questu. Dunque, per piacè venite quì è esse cun noi, uttene una bona furmazione. Fighjate a vita in modu sanu ", disse.

"Ci hè un investimentu di più di 150 milioni di lire"

Enfatizendu chì facenu un intensu sforzu per trasfurmà Istanbul cù u sport, İmamoğlu hà dettu chì travaglianu duramente per portà l'Olimpiadi è i Ghjochi Paralimpichi di 2036 à Istanbul in questu cuntestu. Enfatizendu chì ci sò paràmetri oltre à purtà novi impianti sportivi in ​​a cità in questu sensu, İmamoğlu hà dettu: "Chì ci hè in questu? Ci hè assai travagliu in questu. Ci hè cortesia in questu. Questu include ghjucà u ghjocu secondu e regule di u ghjocu. Quandu avete tutta l'educazione, diventate veramente una sucità assai rispettabile, demucratica è sana. Esprimendu chì a più grande istituzione chì furnisce furmazione sportiva in Turchia hè l'İBB, İmamoğlu hà dettu: "Sò fieru di fighjulà sta facilità, chì hè stata aperta in u scopu di 300 prughjetti in 300 ghjorni. Quì, ci hè un investimentu di più di 150 milioni di lire. U nomu di stu cumplessu hè '100. Annu Sports Complex hè un passu chì si cunvene à u centenariu di a nostra Republica ".

"Avemu un pocu di capiscimentu mentre spende i soldi di a nostra nazione"

Dicendu: "Vogliu ringrazià u nostru stimatu Sindaco di Sultanbeyli per esse à ogni tavula cun noi, cù una mente cumuna, da u principiu di stu viaghju, in presenza di tutti voi, per a so cuntribuzione à a presa di sti decisioni. è a furmazione di una decisione cumuna ", İmamoğlu hà riassuntu u so travagliu in u distrittu di Sultanbeyli. Enfatizendu chì u modu di utilizà i soldi di l'Istambuli in modu efficiente è correttu passa per una mente cumuna, İmamoğlu hà dettu: "In questu cuntestu, simu determinati à sparghje i soldi fruttu di u nostru populu in ogni parte di Istanbul in u modu più fruttuoso è à offre stu serviziu, cù un travagliu meticuloso in i nostri 39 distretti in Istanbul. Perchè avemu una mentalità di gestione chì sà cumu cuntà a nostra nazione, è si vede cum'è a luce di u so ochju mentre spende i soldi di a nostra nazione. Ùn avemu mai rinunciatu ancu à questu. Venemu da una cultura chì sà chì a pulitica finisci à l'urna, allora u principale hè di serve u populu è chì ci vole à dà contu à u populu in stu viaghju ", disse.

"IN A REPUBBLICA, I MANAGERS CONOSCENU I SO LIMITI È ÙN RISPETTANO I SO CITADINI"

Dichjarà chì hè u regime republicanu chì regula l'amministratori chì gestiscenu l'istituzioni pubbliche, İmamoğlu hà dettu: "In a Republica, l'amministratori cunnosci i so limiti è ùn mancanu micca di rispettà i so citadini. Essa degnu di ellu hè unu di i principii più impurtanti di a mo vita. Per ellu, a Republica hè assai preziosa, assai spiciale. Per ellu, a Republica hè a casa di l'orfani. Hè per quessa chì hè u nostru duvere di prutege a Republica finu à a fine è di curunala di demucrazia è di ghjustizia. Esprimendu u so ringraziu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'apertura di u cumplessu da ieri à oghje, İmamoğlu hà dettu: "Cari figlioli, cari ghjovani, i vostri sforzi è i vostri patrimonii quì aumenteranu a nostra fiducia in u futuru. Aumentà u numeru, cuntribuisce à voi inseme, risponde à i vostri bisogni, s'ellu ci hè; S'ellu ci sò altre furmazione chì avemu da offre, hè a nostra rispunsabilità di scuntrà ancu elli. Spergu chì stu bonu principiu ghjunghje à un futuru chì ci purterà campioni mundiali è olimpichi, rende ogni persona di u nostru paese fieru, è rende felici e nostre famiglie.

DA KESKIN À İMAMOĞLU "PROTOCOLLU COMUNE" GRAZIE

U sindaco di Sultanbeyli, Keskin, hà ancu spartutu l'infurmazioni chì l'operanu inseme cù IMM, secondu u protocolu d'usu cumuni. Indittendu chì 2000 metri quadrati di a facilità seranu utilizati da İBB è 12 mila 500 metri quadrati seranu utilizati da elli, Keskin hà dettu: "Avemu firmatu un bellu protokollu in modu chì e zone aperte seranu ancu aduprate da İBB è a Municipalità di Sultanbeyli. Vogliu coglie l'occasione per ringrazià a nostra municipalità metropolitana è i nostri culleghi. Cù un bellu protokollu, presentemu una bella facilità à i nostri preziosi residenti è invitati di Sultanbey. Vogliu ringraziallu per u fattu chì a so custruzzione hè stata cuminciata durante u periodu di u nostru precedente presidente İBB, u sgiò Mevlüt Uysal. U presidente IMM, u sgiò IBB, chì hà cuntinuatu è cumpletu a custruzzione è hà purtatu una facilità veramente bella à u nostru distrittu è l'avemu aperta inseme oghje. Ekrem İmamoğluAghju un debitu di gratitudine à ellu è à a so preziosa squadra ".

IMM È SULTANBEYLİ MUNICIPALI ASSUNCIRANTI

U Subsegretariu Generale IMM Arif Gürkan Alpay hà ancu sparte l'infurmazioni seguenti nantu à u cumplessu apertu in u so discorsu:

"A sezione di u stadiu di a stallazione, chì hè stata custruita da IMM è hà una superficie totale di 38 mila 969 metri quadrati, hè operata da a Municipalità di Sultanbeyli in cunfurmità cù u protocolu firmatu. In u cumplessu, 68 × 105 metri, capacità di tribuna di 3250 persone, 1 campu di football, 2 sale d'arbitri, 4 spogliatoi, 2 sale di coaching, 9 aule, 22 uffici, 1 zona di tiro, 3 stanze di club, 1 di primu soccorso. zona, per usu da a municipalità di Sultanbeyli, si trova a moschea. Per l'usu di İBB, ci sò 3 campi di tennis, 1 sala fitness, 1 sala di studio, 2 campi di tappeti interni è 16 spogliatoi.

U PRIMU PARTITA Trà E SQUADRE DI CALCIO FEMMINILE HA SFIATTU U FISSU DI PARTENZA

İmamoğlu è a delegazione accumpagnata anu fattu esami in u complexu sportivu dopu à u prugramma. Incontru cù i ghjovani atleti in campi di tennis è sale di fitness, İmamoğlu hà trasmessu i so desideri di successu. İmamoğlu fischiò u primu partitu in a stallazione cù Keskin, pigliendu una foto di souvenir cù i ghjucatori di football.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*