TCL presenta l'innovativi occhiali di realtà aumentata à u CES 2023

TCL presenta Goggles Lively Augmented Reality à u CES
TCL presenta l'innovativi occhiali di realtà aumentata à u CES 2023

TCL RayNeo X2; Offre una vera sperienza wearable intelligente chì sblocca una cunnessione più profonda trà l'utilizatori, i dispositi è u mondu reale.

Un pioniere in a tecnulugia di visualizazione è l'esperienze intelligenti assequibili, di classe mundiale, TCL hà lanciatu l'occhiali intelligenti di realtà aumentata (AR) TCL RayNeo X2023 à CES 2. Questi occhiali rivoluzionarii prufittà di i display binoculari pionieri di guida d'onda ottiche Micro-LED à colori cù una mansa di novi funzioni interattive per permette à l'utilizatori di sperimentà AR senza precedenti.

U CEO di TCL RayNeo, Howie Li, hà dettu in una dichjarazione: "TCL RayNeo hà criatu i primi occhiali binoculari in u mondu cù guida d'onda ottica Micro-LED AR. Stu vetru sviluppatu da RayNeo; Serà a barra per l'innuvazioni future in AR wearable, senza sacrificà a tecnulugia di punta, stile o facilità d'usu. U RayNeo X2 hè a nova frontiera di l'occhiali AR è avemu principiatu solu ".

Reale AR chì vene cun un disignu di occhiali portabili

U TCL RayNeo X2 attira l'attenzione postu chì hè u primu pruduttu in u mondu à utilizà un display binocularu di guida d'onda otticu Micro-LED in vetri AR. Superendu a sfida di l'industria di fà i vetri AR cum'è i vetri tradiziunali senza sacrificà e caratteristiche tecniche, u TCL RayNeo X2 presenta una cornice fina è ligera per l'usu di ogni ghjornu mentre offre funzioni di assistente all-in-one potenti da navigazione intelligente è traduzzione automatica à fotografia è musica. riproduzione.

L'aghjurnamenti significativi di u screnu, cumpresu un altu rapportu di cuntrastu (CR) finu à 100.000: 1 è una luminosità eccezziunale di l'imaghjini finu à 1.000 nits, creanu effetti visuali rinfurzati, facendu i vetri AR ideali per l'usu interni è esterni.

Modi trasformativi per viaghjà è cunnette

Impulsatu da a piattaforma Qualcomm Snapdragon XR2, u TCL RayNeo X2 sfrutta e tecnulugia AR di punta chì permettenu à l'utilizatori di vede u mondu in modi novi è eccitanti.

U sistema di navigazione GPS intelligente di TCL RayNeo X2 usa a localizazione è a mappatura simultanea (SLAM) cù u ricunniscenza di u muvimentu. A funzione di cartografia trasforma e vostre passeggiate è viaghji in bicicletta in esplorazioni di città diliziose, mostrendu i punti di riferimentu vicini mentre vi move. In più, u messagiu nantu à u screnu di u TCL RayNeo X2 Bluetooth attivatu è e notificazioni di chjama ti mantenenu aghjurnatu induve andate, sia in viaghju sia in viaghju.

U TCL RayNeo X2 abbatte ancu e barriere linguistiche è apre novi modi per cunnette. A traduzzione di l'intelligenza artificiale traduce parechje lingue in tempu reale. Questi occhiali AR rilevanu automaticamente e conversazioni faccia à faccia è traducenu e conversazioni in diverse lingue in forma di sottotitoli nantu à u screnu. Questa funzione rende l'occhiali u dispusitivu perfettu per quelli chì volenu fà cunnessione cummerciale è viaghjà à l'esteru. E funzioni di traduzzione furniscenu esperienze di apprendimentu di lingua immersive per l'utilizatori.

Crea cuntenutu di altu livellu

TCL RayNeo X2 libera l'utilizatori per spiegà novi forme di divertimentu. A camera integrata senza mani permette à l'utilizatori di creà novi stili di cuntenutu permettendu di catturà foto, video è filmati time-lapse da a so vista unica in prima persona. Funzioni intelligenti cum'è a stabilizazione di l'imaghjini riducenu i tremuli è i muvimenti, è u modu automaticu di notte permette di catturà mumenti vivi ancu in u bughju, aiutendu à ottene u colpu perfettu ogni volta.

L'imaghjini arregistrati nantu à i vetri ponu esse facilmente trasferiti à i smartphones. Questu hè utile quandu si sparte novi scuperte cù l'amichi nantu à e social media. Inoltre, pudete gode di u vostru "tempu per voi stessu" ascultendu a vostra musica in u unicu "modu sussurru", grazia à questu modu, a vostra privacy hè prutetta mentre impedisce in modu efficace u sonu chì stai à sente da esse intesu da l'esternu.

Un novu ecosistema AR emerge

Cum'è un testimoniu di u so impegnu à l'innuvazione AR, TCL RayNeo lanciarà ancu un prughjettu di sviluppatore in u primu trimestre di u 2023 chì urge à i sviluppatori innovatori à sviluppà funzioni creative, centrate in l'utilizatori per i vetri AR. Cù stu prughjettu, TCL hà da scopu di rinfurzà ancu u RayNeo X2 cù funzioni più impressiunanti, purtendu l'applicazioni AR è l'imaginazione à u prossimu livellu.

Howie Li hà dettu: "Cù u lanciu di TCL RayNeo X2, avemu u scopu di creà un ecosistema AR vibrante è cumpletu per furnisce un cuntenutu riccu è servizii interessanti à i nostri utilizatori. Questi includenu una quantità di ghjochi AR originali sviluppati da a nostra squadra ".

Rivoluzione di l'esperienze XR cù i wearables intelligenti

Per d 'altra banda, TCL NXTWEAR S wearable display glasses entranu ancu in u mercatu di i Stati Uniti à CES 2023. Sviluppatu per u cunsumadore finale, l'elegante occhiali XR venenu cù un display stupente è aghjurnamenti di qualità di sonu. Offre una sperienza audio-visuale cinematografica in ogni locu, in ogni momentu cù a so schermu Micro OLED 130p duale di a nova generazione è u modu di sfasamentu acusticu unicu, chì offre un ambiente di visualizazione in alta definizione equivalente à 1080 pollici da quattru metri di distanza.

Da u TCL NXTWEAR S à u TCL RayNeo X2, sta linea di prudutti innovativi mostra a forte capacità di ricerca è sviluppu di produttu di TCL RayNeo, un capu di l'industria in l'innuvazione AR alimentata da TCL Electronics.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*