I terreni di u tesoru sò riintroduti in l'ecunumia

I terreni di u tesoru sò guadagnati à l'ecunumia
I terreni di u tesoru sò riintroduti in l'ecunumia

U Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, Murat Kurum, hà spartutu annantu à u so cuntu ufficiale di e social media nantu à a porta di i terreni di u tesoru in l'ecunumia, "Sia ecologicu è ecunomicu! Purtemu à a nostra ecunumia 300 milioni di metri quadrati di terra di tesoru, chì hè inattivu è micca adattatu per l'agricultura. In questi terreni seranu custruiti e centrali eoliche è solari. Cusì, furniremu 20 mila megawatt di generazione di energia rinnuvevule ". usatu e frasi.

U Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, Murat Kurum, hà spartutu un postu nantu à u so contu ufficiale di e social media nantu à l'introduzione di terreni di tesoru inadatti in l'ecunumia.

U Ministru Kurum, in a so spartera, hà dettu: "Sia ecologicu è ecunomicu! Purtemu à a nostra ecunumia 300 milioni di metri quadrati di terra di tesoru, chì hè inattivu è micca adattatu per l'agricultura. In questi terreni seranu custruiti centrali eoliche è solari. Cusì, furniremu 20 mila megawatt di generazione di energia rinnuvevule ". hà fattu dichjarazioni.

Un novu prughjettu hè realizatu da a Direzzione Generale di l'Immubiliare Naziunale, affiliata à u Ministeru, per sparghje e fonti d'energia favurevuli à l'ambiente in u scopu di a lotta contru u cambiamentu climaticu. In cunsiquenza, a generazione di l'electricità senza licenza serà pussibule cù fonti d'energia rinnuvevuli, in particulare l'energia solare è eolica, nantu à e pruprietà di u tesoru chì ùn sò micca adattati per a produzzione agricula è sò inattivi.

"Da l'applicazione; Puderanu prufittà i minieri, i titulari di licenze di operazione geotermale, l'industriali, quelli di u settore di i servizii publichi è privati ​​è quelli impegnati in attività agricule.

Eccettu per quelli in u gruppu di abbonati residenziale è di illuminazione, i titulari di licenze per l'operazione minera o geotermica, l'industriali, e persone in u settore di i servizii publichi è privati ​​​​è e persone impegnate in attività agricule ponu prufittà di sta applicazione per pruduce l'electricità chì anu bisognu.

L'offerte per i permessi di servitù è l'usu da esse stabilitu per u scopu di a generazione di l'electricità senza licenza nantu à l'immubiliarii di u Tesoru seranu determinate da l'asta di un percentu di u valore attuale di l'immubiliare in cunfurmità cù a Legge statale di l'offerta n ° 2886.

"L'investitori riceveranu una pre-autorizazione di 1 annu è ponu esse aduprati finu à 29 anni se l'obbligazioni sò cumplete"

Cù l'appruvazioni di u dirittu di servitù o l'offerta di permessi di occupazione per l'immubiliarii di u tesoru, l'investitori riceveranu un permessu preliminare di un annu per transazzione cum'è a preparazione di piani di zonificazione, appruvazioni di prughjetti di implementazione è accordu di cunnessione. In casu chì l'obligazioni sò cumplete, una servitù indipindente è micca permanente o permessu di usu serà cuncessu finu à 29 anni.

"300 20 megawatts di elettricità senza licenza seranu pruduciuti nantu à XNUMX milioni di metri quadrati di immubiliare di tesoru inutilizatu".

In u scopu di u prugettu, in ghjennaghju 2023, 41 milioni di metri quadrati di immubiliare in 160 pruvince adattati per a generazione d'electricità senza licenza basata nantu à fonti d'energia rinnuvevuli sò stati annunziati è publicati in milliemlak.gov.tr. In a seconda tappa, 140 milioni di metri quadrati di immubiliare di tesoru hè statu annunziatu da aprile. Cusì, circa 20 mila megawatts di elettricità senza licenza seranu prudutte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*