A Roadmap di Turchia per a lotta à a siccità per u periodu di 5 anni hè stata determinata

A Roadmap di Turchia per a lotta à a siccità in relazione à u periodu annuale hè stata determinata
A Roadmap di Turchia per a lotta à a siccità per u periodu di 5 anni hè stata determinata

U Ministeru di l'Agricultura è a Foresta hà determinatu a strada per a lotta à a siccità agricula cù u "Periodu 2023-2027 Turkey Agricultural Drought Combat Strategy and Action Plan", chì hà tenutu a so riunione introduttiva oghje.

U pianu d'azzione preparatu da a Direzzione Generale di Riforma Agricola hà per scopu di aumentà a cuscenza di u publicu, di pianificà l'usu di l'acqua agricula sustenibile, di piglià e precauzioni necessarie in i periodi in cui a siccità ùn hè micca sperimentata, è di minimizzà l'effetti di a siccità appliendu un prugramma di cumbattimentu efficace durante i periodi di crisa.

Sicondu u pianu, a gestione di crisa basata nantu à a previsione di a seca agricula serà implementata. I dati di a precipitazione è di l'umidità di a terra, i valori d'osservazione di l'acqua sotterranea è di l'acqua di superficia seranu monitorati nantu à una basa pruvinciale. I piani di gestione di a crisa pruvinciali seranu creati secondu livelli di soglia da esse determinati in basa di sti valori.

L'umidità di a terra sarà misurata in stazioni di osservazione agricula

A gestione di a crisa serà implementata facendu decisioni di crisa di a siccità basatu nantu à a regione induve a siccità si trova. In a lotta contr'à a siccità, i "Piani d'Azzione Pruvinciali per a Seca" preparati secondu a dinamica è e cundizioni spiciali di ogni pruvincia seranu aghjurnati.

I sistemi di irrigazione esistenti seranu cunvertiti in sistemi chjusi di risparmiu d'acqua induve tecnicamente è economicamente fattibili. U mantenimentu è a riparazione di i sistemi di irrigazione seranu realizati. In e rete di irrigazione chì sò in a tappa di pianificazione o in custruzzione, i sistemi di irrigazione saranu cuncepiti cum'è una "rete di irrigazione chjusa" per riduce a perdita d'acqua è aumentà l'efficienza.

Un "sistema di previsione è monitoraghju di u rendiment agriculu" serà creatu per cuntribuisce à a previsione è a gestione di a crisa di a siccità, è seranu preparati piani d'azzione è di gestione di u bacinu di u periodu seccu.

A capacità di mantene l'acqua di i magazzini serà aumentata

In u scopu di u pianu d'azzione, chì aumenterà a capacità di mantene l'acqua potenziale di e instalazioni di stoccaggio di u paese (stagno-diga), misure seranu pigliate per cullà l'acqua residuale è riutilizà l'acqua residua trattata in l'agricultura è l'industria. In questu cuntestu, studii seranu realizati per purificà l'acqua chì torna da u sistema di drenagiu chjusu è reutilizà per l'irrigazione.

I pozzi d'acqua sotterranea perforati saranu cartografati è monitorati periodicamente, è l'agricultori seranu cunsuscenti di u prublema.

U flussu attribuitu à tutti i pozzi d'acqua sotterranei aperti per l'acqua potabile, domestica, industriale è agricula serà misuratu è monitoratu instalendu un metru. In novu, a trasmissione di l'acqua inter-bacinu serà pianificata è implementata quandu hè necessariu. I metudi apprupriati di l'usu di a terra seranu determinati da piglià in contu a qualità di a terra, a capacità di a terra è altre caratteristiche di a terra.

In u scopu di u Modellu di Produzione è Supportu di i Bacini Agricoli Turchi, a pianificazione di mudelli di produttu serà fatta in bacini agriculi.

A basa di dati di irrigazione serà creata

Una basa di dati d'irrigazione serà creata in u scopu di i sforzi per cumbatte a siccità agricula. I passi seranu fatti per cunvertisce i prughjetti di irrigazione di l'acqua sotterranea operati da e cooperative di irrigazione in sistemi di irrigazione à goccia. I piani di irrigazione seranu creati in e rete di irrigazione è i prugrammi di irrigazione limitati seranu implementati quandu hè necessariu.

U mudellu di u produttu serà pianificatu nantu à una basa pruvinciale secondu i pussibuli scenarii di siccità, è i zoni risicatu seranu diretti à a produzzione di colti foraggi. In novu, durante i pussibuli periodi di siccità, l'alimentazione di l'animali (grossa è cuncentrata) serà assicurata à a sicurità di furnimentu.

Un prugramma serà determinatu per prevene e speculazioni ecunomiche derivanti da l'effetti di l'offerta è di a dumanda risultanti da a siccità è per creà e scorte di merchenzie necessarie. Per riduce u risicu di carenza alimentaria per via di a siccità, l'usu di sementi certificati chì aumentanu a produtividade in l'agricultura serà aumentatu.

Cù i studii da esse realizatu, e misure necessarie seranu pigliate per pruduce quantità sufficienti di sementi qualificati di novi variità di pianta resistente à a seca. In novu, i tecnichi di cugliera di l'acqua seranu appiicati per priservà l'acqua in a terra durante i periodi secchi.

Sarà urganizata furmazione per l'agricultori per aumentà l'efficacità di l'irrigazione in a lotta à a siccità agricula. Per popularizà l'usu di tecniche di irrigazione muderne è favurevuli à u clima, l'attività di publicazione ricca di cuntenutu seranu realizate per i agricultori.

En mettant en œuvre toutes ces études, l’impact des possibles périodes sèches sur l’agriculture sera minimisé.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*