U centru storicu di Ulus City hè rinasce

U centru storicu di Ulus City hè rinasce
U centru storicu di Ulus City hè rinasce

Cuntinuendu i so sforzi per revitalizà u centru storicu di Ulus City, a municipalità metropolitana di Ankara hà finitu u 70 per centu di a custruzzione di u "Centru Culturale Ulus è i tappe di Dolmus Coperti", chì hà iniziatu in l'area di u distrittu Hacı Bayram. In u centru culturale custruitu nantu à una trama di circa 20 mila metri quatratu; In più di galerie d'arte, caffè, spazii cummirciali è Mercatu Başkent, ci sarà un Museu per i Visivi, chì hè u primu. Inoltre, l'indagine, i travaglii di restituzione è di risturazione sò stati iniziati per u travagliu di fundazione registratu di a Moschea Hamidiye in u stessu quartiere.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à firmà prughjetti chì portanu a storia di a Capitale à a superficia.

U 70 per centu di u travagliu di custruzzione di u prughjettu "Ulus Cultural Center and Covered Dolmus Stations", chì si trova in u Centru Storicu di Ulus è iniziatu in u distrittu Hacı Bayram di u distrittu Altındağ, hè statu finitu.

Dichjarà chì volenu pedestrianize Ulus, in particulare a regione di Kale, u Capu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale Bekir Ödemiş hà dettu: "U prughjettu di u Centru Culturale Ulus è di Stazioni Dolmus Chiuse hè di circa 20 mila metri quadrati nantu à una parcella di 100 mila metri quadrati in a zona. induve si trova. Quandu hè finitu, averemu tutti i minibus Keçiören è Mamak nordu è est in u garage sotterraneo quì. Avemu fattu u 70% di u prugettu. Averemu finitu tutti in 2023 ", disse.

Indittendu chì ci saranu minibus Keçiören è Mamak à u 2u pianu di u prugettu, Ödemiş hà dettu: "Hè una capacità di 330 minibus. À un altru pianu, ci sarà un parcheghju civile cù una capacità di 270 vitture. Ci hè ancu un parcheghju apertu. Stu prughjettu ùn hè micca solu una fermata di minibus è una fermata chjusa. Includerà galerie d'arte, caffè, spazii cummerciale, Mercatu Başkent è una caffetteria ", disse.

SERÀ A PRIMA IN TURCHIA

In u scopu di u protocolu di cooperazione firmatu trà u Dipartimentu di Patrimoniu Culturale è Naturale ABB, l'Università di Hacettepe è u Museu di e Civilizzazioni Anatoliane, serà ancu tenutu u primu "Museu di i Visual Impaired" di Turchia. L'opere in u museu seranu custituiti da opere distinte esposte in diversi musei in Turchia.

Prughjettu; Serà un primu in Turchia in quantu à prevene e difficultà à accede à l'infurmazioni per i visivi, creendu una memoria suciale in termini di cultura è migliurà a cunniscenza di i musei per tutti.

Bekir Ödemiş hà dettu u seguente nantu à u prugettu, chì era ancu sustinutu da TÜBİTAK:

"Vulemu ancu fà di stu locu u centru di l'arti publicu. Un prughjettu impurtante in quantu à l'attività artistica è culturale ... Dopu chì i minibuses partenu, avemu un spaziu di circa 15 mila metri quadrati in a zona induve i minibuses sò situati. Avemu preparatu u prughjettu di l'area verde di quellu locu ".

A MOSCHEA HAMİDİYE RISURGE DI NOU

In cuuperazione cù l'ABB è a Direzzione Generale di Fundazioni, i travaglii di indagine, restituzione è risturazione sò stati iniziati per fà a replica esatta di a storica "Moschea Hamidiye" custruita in u XIX seculu, chì hè un travagliu di fundazione registratu in u Hacı Bayram Veli District, è di rinvià à a storia di a Capitale. Ödemiş hà parlatu di a Moschea storica di Hamidiye, a custruzzione di a quale hè stata cuminciata, cum'è seguente:

"A Moschea Hamidiye hè un impurtante travagliu di fundazione registratu. Quandu avemu cunsideratu in termini di stile architetturale è tecnica di custruzzione, pudemu dì chì appartene à u periodu di Abdulhamid II in u XIX seculu. Quandu guardemu a storia di a regione, sapemu chì i nostri citadini immigrati da Bulgaria è Romania sò stati stabiliti in a zona induve a Moschea Hamidiye si trova trà u 19 è u 2. Hè statu custruitu per risponde à i bisogni di cultu di i nostri citadini turchi è musulmani. Ma cù u tempu, a moschea hè stata usata. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Ankara, avemu pigliatu u prughjettu è a responsabilità di implementazione di a moschea per via di un protocolu chì avemu firmatu cù a Direzzione Generale di Fundazioni. I prughjetti sò stati preparati, ma hè statu vistu chì ùn pare micca assai pussibule di riparà è restaurà, sia da u cumitatu di cunservazione sia da noi chì avemu fattu u prugettu. Hè per quessa chì hà passatu u bordu cum'è una ricustruzzione. Rifaremu in a so forma originale, cum'è hè. I prughjetti sò stati appruvati è avemu finitu u prucessu di offerta. A so custruzzione hè principiata, avemu intesu apre a moschea in u 1875. Pensemu chì hà da piglià u so postu in a storia di Ankara cum'è un travagliu impurtante chì risponde à i bisogni di cultu di sta regione in particulare ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*