Una Chjama da ASKİ à i Capitalisti per Salvà l'Acqua

Una Chjama da ASKI à u Populu di a Capitale per Salvà l'Acqua
Una Chjama da ASKİ à i Capitalisti per Salvà l'Acqua

Erdoğan Öztürk, direttore generale di l'Amministrazione di l'acqua è di a fognatura di a municipalità metropolitana di Ankara (ASKİ), hà spartutu i tassi di occupazione di e dighe chì furniscenu i bisogni d'acqua di a capitale è hà dumandatu à i citadini per salvà l'acqua.

U direttore generale di ASKİ, Erdoğan Öztürk, hà annunziatu chì u tassu di occupazione tutale di e dighe chì furnisce l'acqua potabile è di utilità à a cità hè di 27,32 per centu, è u percentualità di l'acqua attivamente utilizzabile hè di 17,49.

Espristendu chì a quantità d'acqua furnita à a cità in u stessu ghjornu era 1 milione 333 mila 844 metri cubi, Öztürk hà indicatu chì l'acqua deve esse usata pocu senza esse cumpiacente.

Facendu dichjarazioni nantu à a tavola di l'acqua potabile di a capitale, Öztürk hà dettu:

"A stagione in cui simu hè u mese induve aspittemu a nevicata più forte, ma cum'è in tuttu u paese, Ankara ùn hà ancu avutu u livellu desideratu di precipitazione. Sta siccità, chì hè sperimentata com'è u risultatu di i cambiamenti climatichi glubali, face chì i nostri risorsi d'acqua, chì sò indispensabili per a vita, diminuiscenu ghjornu per ghjornu, è e nostre riserve d'acqua in i diga sò sguassate. Avemu da piglià in contu chì a continuazione di a siccità ci metterà in una situazione difficiule ".

Esprimendu chì u so scopu è u so scopu hè di lascià risorse d'acqua potabile è sufficienti à e generazioni future, Öztürk hà dettu: "Usemu a nostra acqua cù più prudenza, cura è senza rifiuti. Cum'è un'istituzione, facemu ogni tipu di travagliu per prutege l'acqua à a so surgente, per trasmette in modu sanu, per prevene pèrdite è perdite. Pudete ancu cuntribuisce à u nostru sforzu per piglià a massima cura in u risparmiu d'acqua è instilendu questu in i zitelli, in particulare. disse.

"Avemu pigliatu misure per assicurà chì a siccità si senti in u modu più ligeru in a nostra cità"

Dichjarà chì u voluminu tutale di e dighe di Ankara hè di 1 miliardi 585 milioni 393 mila metri cubi, Öztürk hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à i tassi di occupazione di l'acqua in e dighe:

"À u 18 di ghjennaghju di u 2023, a quantità d'acqua in e dighe hè di 433 milioni di metri cubi. In a listessa data l'annu passatu, sta figura era 309 milioni di metri cubi. Questu significa chì avemu 124 milioni di metri cubi in più d'acqua oghje. Per dissi in modu diversu, u percentuale di occupazione tutale di e dighe u 18 di ghjennaghju di u 2023 hè 27,32. U 18 di ghjennaghju di u 2022, sta figura era 19,51 per centu. Attualmente, u percentualità di l'acqua utilizzabile attiva di e nostre dighe hè di 17,49 per centu. Quandu guardemu a tavula ogni mese, vedemu chì 2022 milioni 34 mila 934 metri cubi d'acqua sò ghjunti à e dighe chì furniscenu acqua potabile è utilità à Ankara in ghjennaghju 17 ".

Nutendu chì aspettanu nevicate in i ghjorni à vene, Öztürk hà dettu: "Ghinnaghju ùn hè micca statu finitu ancu questu annu, ma pare chì solu 20 milioni 2023 mila 5 metri cubi d'acqua sò ghjunti finu à u 526 di ghjennaghju di u 475. À longu andà, u funnu di a nevicata in l'invernu allevia i bacini d'acqua. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Ankara è a Direzzione Generale ASKİ, pigliamu diverse misure per assicurà chì l'effetti negativi di i prublemi legati à a siccità, chì sò in l'agenda di u mondu sanu, si sentenu in a nostra cità in u modu più ligeru ". usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*