Maestru Gazelhan Kazancı Commemoratu à Bedih Grave

Maestru Gazelhan Kazanci Commemoratu in Bedih Grave
Maestru Gazelhan Kazancı Commemoratu à Bedih Grave

U maestru di Şanlıurfa gazelhan Bedih Yoluk, alias Kazancı Bedih, hè statu cummemoratu cù preghiere in a so tomba in u 19 anniversariu di a so morte. U Quran hè statu lettu à a ceremonia di commemorazione tenuta à a tomba di Kazancı Bedih in u Cimiteru di a Famiglia Bediuzzaman.
pricatu.

U famosu gazelhan Bedih Yoluk, cunnisciutu cum'è Kazancı Bedih, mortu 19 anni fà in Şanlıurfa dopu avè statu avvelenatu da u gasu di monossidu di carbonu chì scorri da a stufa, hè statu cummemoratu da i so amati in a so tomba in l'anniversariu di a so morte.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, inseme cù u vicepresidentu di u Gruppu di u Partitu AK Faruk Bayuk è u figliolu di l'artista Naci Yoluk, si n'andò à a tomba di l'artista mortu è lasciò garofani in a tomba cù a so famiglia, i so amati è i citadini, vulendu a misericordia di Diu. nantu à l'artista mortu.

PRESIDENTE BEYAZGÜL, "KAZANCI BEDİH VITE IN CORI"

Esprimendu chì u tardu Kazancı Bedih, u maestru di i Gazelhans, hè unu di i valori impurtanti di Şanlıurfa, u sindaco Beyazgül hà dettu chì l'artista hè tenutu vivu in i so cori.

U presidente Beyazgül hà dettu: "Avemu cummemoratu u nostru amatu artista di Şanlıurfa, Kazancı Bedih, à a so tomba in l'anniversariu di a so morte. Semu cù u so figliolu è i so amati. Salutemu tutti i nostri fans quì. Avemu lasciatu garofani in a so tomba in nome di i so amati. Kazancı Bedih era una persona modesta, un asset impurtante di Şanlıurfa, chì u travagliu, u core è a voce sò puri. Kazancı Bedih u commemora una volta di più cù preghiere à a so tomba. U figliolu di Kazancı Bedih, Naci Yoluk, seguita ancu i passi di u babbu. Chì Allah aumentà u numeru di i nostri artisti è maestri cum'è Kazancı Bedih. Dà li longa vita. Condoglianze à tutti i Şanlıurfa ". hà parlatu.

Naci Yoluk, figliolu di u tardu gazelhan Kazancı Bedih, hà ringraziatu ancu u sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, è i so fans chì sò venuti à commemorare l'artista da a so tomba.

Bedih Yoluk è a so moglia, Fatma Yoluk, murìu u 19 di ghjennaghju di u 2004, in a so casa vicinu à Balıklıgöl, avvelenatu da u gasu di monossidu di carbonu chì fughjia da a stufa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*