U Ventu Turcu Tessile hà spazzatu l'Europa

I venti tessili turchi circundanu l'Europa
U Ventu Turcu Tessile hà spazzatu l'Europa

Turchia hà lasciatu a so marca nantu à a Fiera Heimtextil, chì hè l'urganisazione più prestigiosa in u mondu in l'industria tessili per a casa è hà assistitu da cumpagnie 60 da quasi 2 paesi. Un totale di cumpagnie 400 da Turchia, 116 di quali eranu di Bursa, anu participatu à a fiera. Bursa Chamber of Commerce and Industry (BTSO) hà fattu una apparizione in a fiera cù una delegazione di circa 315 persone in u scopu di u prughjettu di l'Agenzia Global Fair.

U ventu di Turchia soffia in Heimtextil, a più grande fiera internaziunale di tessili di casa in u mondu. À a fiera, chì hà apertu e so porte in Francoforte, Germania, Turchia si distingue cum'è u paese cù a participazione più forte, cù a Cina è l'India. À a Fiera di Heimtextil, chì accoglie i visitori da u mondu sanu, 315 cumpagnie turche anu apertu stands, mentre chì 116 di e cumpagnie participanti eranu di Bursa. I prudutti esibiti da l'imprese di tessili di casa turchi, da i tessuti sustinibili à i cortini, da a biancheria di lettu à i tessili di bagnu, sò assai apprezzati da i visitatori.

L'Obiettivu 2023 in l'Esportazioni hè di 5 miliardi di dollari

Facendu valutazioni nantu à a fiera, İbrahim Burkay, presidente di BTSO, hà dettu chì l'industria tessili di casa hà un postu impurtante in l'esportazioni cù u valore aghjuntu chì pruduce. Ricordendu chì i tessili di casa, chì u prezzu di l'unità di l'esportazione supera i 8 dollari, hè un scopu d'esportazione di 2023 miliardi di dollari in 5, Burkay hà nutatu chì cum'è BTSO, realizanu attività chì preparanu a strada per u settore in questu cuntestu.

Qualità, cuncepimentu è tessili intelligenti si distinguenu

Dichjarà chì l'imprese sò ghjunte à u primu postu in a cumpetizione globale cù a so qualità, u disignu è l'applicazioni tessili intelligenti in l'ultimu periodu, u presidente Burkay hà dettu: "Bursa hà una sperienza assai impurtante è un putenziale di esportazione in tessili di casa. Tuttavia, in e cundizioni cumpetitive di l'oghje, a produzzione di qualità solu ùn hè micca abbastanza. Avete bisognu di cummercializà ciò chì pruduce è furnisce à un grande audience. À questu puntu, attachemu una grande impurtanza à l'attività di l'urganizazione fiera. In u scopu di u prughjettu di l'Agenzia di Fiera Globale, avemu riunitu i nostri 10 mila membri cù più di 7 fiere internaziunali in l'ultimi 200 anni ". disse.

Esporta l'appetite di l'imprese à altu livellu

Dichjarà chì a Fiera di Heimtextil hè a prima urganizazione internaziunale urganizata da l'Agenzia di Fiera Globale in 2023, u presidente Burkay hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Cumu Bursa è Turchia, simu trà i participanti più forti in Heimtextil, a fiera di marca di l'industria tessili di casa. 116 cumpagnie di Bursa mostranu i so prudutti innovatori di tessili per a casa in a fiera. Questu hè ancu un indicatore impurtante di l'appetite d'esportazione crescente di e nostre cumpagnie dopu a pandemia. Cum'è BTSO, continueremu u nostru travagliu chì cuntribuisce à u sviluppu di a nostra industria, in particulare a Fiera Hometex Home Textile, chì avemu urganizatu in cuuperazione cù TETSIAD. Pregu fieri boni è fruttuosi à tutte e nostre imprese ".

L'imprese sò assai ben preparate per a fiera

Ufuk Oçak, Vicepresidente di UTİB è TETSİAD, hà dettu: "A fiera hà cuminciatu assai bè. Tutti mancavanu a fiera. I nostri cumpagnii eranu ancu assai ben preparati per a fiera in questu prucessu. Turchia hè un paese assai forte in tessili di casa. Semu in una pusizioni di exportà in tuttu u mondu. E nostre esportazioni sò in un momentu forte assai forte. Cridemu chì sta fiera accelerà sta accelerazione. Semu ancu assai forti, assai assertivi in ​​Hometex Fair quist'annu. In Hometex, dimustraremu una volta di più chì simu a dirigenza di l'industria in u mondu ". disse.

Aspittemu a ricuperazione in u mercatu europeu

U presidente Burak Anıl di u Cumitatu Prufessiunali BTSO 30th (Cumerciu di Prodotti Tessili per a Casa) hà dettu chì dopu à una pausa di dui anni, stanu sperimentendu l'eccitazione di a Fiera di Heimtextil. Nutendu chì anu u scopu di trasfurmà e discussioni in a fiera in esportazioni, Anıl hà dettu: "Attualmente, ci hè un rallentamentu in u mercatu europeu. Tuttavia, credemu chì si ritruverà cù u tempu. Aghjunghjeremu più clienti è cifre d'esportazione più altu cù Heimtextil è Hometex Fair chì si terrà in Istanbul in maghju ". disse.

Ùn ci hè micca un paese furtunatu chè a Turchia

Erol Türkün, unu di i veterani di l'industria tessili di casa, hà dettu: "A percepzione di u mondu hà cambiatu cù a pandemia. L'ambiente è a sustenibilità sò avà in prima linea. I tessuti ignifughi, i tessuti opachi opachi è i tessuti insonori guadagnanu impurtanza cù i tessuti riciclati. Avà a cortina ùn hè micca solu decorativa, ma ancu attrae l'attenzione cù tali caratteristiche. I clienti entranti sò ancu curiosi di l'innuvazioni prima. Si dumandanu ciò chì aghjunghje à u tela cum'è tecnulugia, micca u disignu è u culore. Cum'è una sucietà, e nostre innovazioni attiranu ancu una grande attenzione da i clienti. Se tenemu in contu a nostra superiorità tecnologica è e risorse umane, ùn ci hè micca un paese più furtunatu di Turchia in u prossimu periodu ". disse.

Avemu speranza per u 2023

Hasan Moral, unu di i participanti di a fiera, hà dettu: "Semu piacè di scuntrà cù i nostri clienti di novu. A fiera va bè. Heimtextil hè una di e fiere principali di a nostra industria. Dapoi a seconda mità di l'annu passatu, avemu cuminciatu à sente i prublemi di recessione in Europa in u settore. I nostri clienti europei sò generalmente più prudenti. Hè per quessa chì e cullezzione si sò ridutta. Pensemu chì questu finisce in 2023. Pudemu vede e so tracce à a fiera. Spergu chì un annu megliu ci aspetta ".

Tessili Sostenibile à l'avanti

Murat Canik, in a so valutazione di a fiera, hà dettu: "Avemu l'uppurtunità di scuntrà cù clienti di qualità è distinti in a fiera. Priurità di tessili sustinibili fatti da materiali riciclati. Avemu tessuti tecnichi. I tessili ignifughi usati in particulare in l'esterno è l'alberghi sò apprezzati da i nostri clienti. Per d 'altra banda, l'annu 2023 hè un puntu d'interrogazione per tutti. Ùn hè ancu chjaru se a recessione in Europa cuntinuerà o s'approfondirà. Speremu chì va bè ". usatu e frasi.

Supportu Fiera Internaziunale da KOSGEB è ​​BTSO

Per d 'altra banda, l'imprese chì participanu à l'urganisazioni fieri internaziunali urganizate da BTSO ponu riceve supportu finu à 45.000 1.000 TL da KOSGEB è ​​finu à XNUMX XNUMX TL da BTSO.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*