I Seeds Locali è Naziunali Incontru cù Agricultori Urbani

I Seeds Domestichi è Naziunali Scontru cù Agricultori Urbani
I Seeds Locali è Naziunali Incontru cù Agricultori Urbani

U Ministeru di l'Agricultura è a Foresta riunisce donne agricultori in cità metropolitane cù sementi lucali è naziunali in u scopu di e pratiche di l'Agricultura Urbana. Cù u Prughjettu di Portà Sementi Locali è Naziunali à i Agricultori Urbani, u Ministeru hà datu piantini vegetali à e donne agricultori in 26 distretti in Ankara, 15 distretti in Istanbul è 30 distretti in Izmir cù tassi di cuncessione finu à u 100 per centu. Cusì, un totale di 3 milioni di piantini vegetali sò stati furniti in 4 cità metropolitane è riunite cù a terra.

Di novu, in u scopu di u Prughjettu nantu à l'abilitazione di l'usu di i terreni agriculi da u Ministeru, a priorità hè stata data à i prughjetti chì participanu à i ghjovani è e donne agricultori in a valutazione di pruposte di prughjetti da 81 Direzzione Pruvinciali di Agricultura è Foresta.

In questa direzzione, cù u prugettu; L'essiccazioni di frutta è verdura sò state installate in Cooperative Farmer Women in Istanbul, Manisa, Hatay, Tokat, Aksaray, Isparta, Izmir è Samsun.

Cusì, i rifiuti di frutti è ligumi per u cunsumu frescu sò prevenuti è sò ottenuti prudutti di valore aghjuntu.

SUPPORTI

L'altri supporti dati da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta à e donne agricultori in a produzzione vegetale sò i seguenti:

  • In u periodu 14-276, un totale di 2018 milioni di supportu TL hè statu furnitu à 2021 mila 35 agricultori chì pruducenu cù l'Agricultura Biulogica è e Bone Pratiche Agricole.
  • U pagamentu di sustegnu di 847 milioni di lire hè statu fattu à 10 mila 694 agricultori femine chì pruducenu cù boni pratiche agriculi nantu à 43 mila decares di terra.
  • Un puntu supplementu 5 sò dati à e donne è à i ghjovani pruduttori quandu si applicanu à l'affittu da i terreni di u tesoru per cultivà e piante aromatiche medicinali è e piante ornamentali.
  • In u scopu di u sustegnu di a produzzione di erbe, l'agricultori veri chì sò registrati in u ÇKS è chì a so superficia tutale di l'attività agricula hè di 5 decares o menu è chì cultivanu frutti, ligumi, piante ornamentali, piante medicinali è aromatiche in aperta è / o. unità di serra, escludendu tè freschi è prudutti di avellana, , Supportu di Small Family Business hè furnitu. U prezzu di l'unità di supportu hè appiicatu cum'è 100 TL per decare cù un aumentu di 200%. Dapoi u 2016, quandu l'applicazione hà iniziatu, più di 99 mila picculi imprese famigliali sò stati pagati 33 milioni di lire per sustene.

KRISCI: "RINFORZEMU L'AGRICULTURA CU E DONNE"

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci hà dichjaratu ch'elli cercanu di fà una pianificazione raziunale chì assicurerà a sicurezza alimentare di Turchia, rinfurzà a sustenibilità in a produzzione è aumentà l'efficienza utilizendu currettamente e risorse di produzzione.

Rimarchendu chì "l'agricultura urbana" hè unu di i pilastri più impurtanti di sta pianificazione, Kirişci hà dettu: "Cù a cunniscenza di u cunsumu di produzzione in situ in situ, implementemu e pratiche di l'agricultura urbana passu per passu per furnisce i cunsumatori. cù accessu à verdura è frutti freschi, boni è menu sprechi. In questu cuntestu, simu espansione rapidamenti e Zona Industriali Organizzati Specializati Basati nantu à l'Agricoltura, induve seranu aduprate fonti d'energia pulita è rinnuvevule cum'è u ventu, u sole è a biomassa, in più di e nostre risorse geotermale. Avemu ghjuntu à l'ultima tappa in u nostru travagliu nantu à l'Agricultura Urbana. Quì, avemu preparatu un pianu d'azzione di 3 anni in u primu locu. E nostre donne è i ghjovani agricultori sò assai impurtanti per noi in i nostri pratichi Urban Agriculture.

Soullinendu chì dà a priorità à i ghjovani è i pruduttori femine in investimenti è supporti ligati à l'agricultura, Kirişci hà fattu a valutazione seguente:

"In questu cuntestu, demu a priorità à e nostre donne in u sustegnu di u sviluppu rurale è facemu a discriminazione positiva. Demu punti supplementari à i nostri investitori femine in a selezzione di prughjetti IPARD per fà li distingue. Dapoi u 2007, 5 mila 466 investituri femine sò stati supportati. Passemu per un periudu quandu avemu capitu una volta di più quantu hè impurtante l'agricultura, chì vedemu cum'è un prublema di sicurezza naziunale, per a sopravvivenza è l'indipendenza di u nostru paese.

Rinforzemu l'agricultura, chì hè u settore più strategicu per noi, cù u putere di a nostra ghjuventù è e donne.

E nostre donne, chì anu scrittu storie di successu in parechji campi da a scienza à l'ecunumia, da u sport à l'arti, da a pulitica à l'accademia, sò ancu eroi di l'agricultura. Hè u nostru primu scopu di apre a strada per elli ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*