Zübeyde Hanım hè stata cummemorata cù lealtà è speranza in u 100 anniversariu di a so morte

A morte di Zubeyde Hanim hè stata cummemorata cù lealtà è speranza in l'anniversariu
Zübeyde Hanım hè stata cummemorata cù lealtà è speranza in u 100 anniversariu di a so morte

Zübeyde Hanım, mamma di u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a Republica di Turchia, hè natu in İzmir in u 100 anniversariu di a so morte. KarşıyakaHè statu cummemoratu à u principiu di a so tomba in . Parlendu à a ceremonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Purteremu a mamma di u nostru babbu è u so più grande legatu, a nostra repubblica finu à a fine. È in u seculu seculu, curunaremu a nostra repubblica cù a demucrazia. Nimu ùn deve avè dubbitu ", disse.

Per Zübeyde Hanım, a mamma di u Gran Leader Gazi Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a Republica di Turchia, mortu u 14 di ghjennaghju di u 1923. KarşıyakaUna cerimonia di commemorazione hè stata tenuta à a so tomba in . À a ceremonia; U presidente provinciale di CHP İzmir Şenol Aslanoğlu, membru di l'Assemblea di Partitu CHP (PM) Rıfat Nalbantoğlu, sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyer cù a so moglia Neptune Soyer, Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay è a so moglia Öznur Tugay, u sindaco di Gaziemir Halil Arda è a so moglia Deniz Arda, u sindaco di Torbalı Mithat Tekin, u sindaco di Dikili Adil Kırgöz è a so moglia Nesrin Kırgöz, u deputatu CHP İzmir Kani Beko, CHP İzmir Deputy İzmir Deputy İzmir Tacettin Bayır, rapprisentanti di partiti pulitichi, urganisazioni non governamentali, associazioni, zitelli è parechji citadini di diverse cità, è ancu Izmir, anu participatu.

l'eredità di avanzà a republica

Per u 100 anniversariu di a morte di a Sra Zübeyde Karşıyaka Parlendu à a ceremonia urganizata da a municipalità di Izmir, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerDicia ch'elli sò fieri d'entre in u II seculu di a Republica. Ramentendu chì a republica, chì hà compiu u so seculu, hà apertu e so porte à un novu seculu, u presidente Tunç Soyerhà dichjaratu chì tutti sò fieri di entre in un novu seculu. Enfatizendu chì questu orgogliu mette ancu una grande rispunsabilità nantu à e spalle di tutti, Soyer hà dettu: "A rispunsabilità creata da questu orgogliu hè a siguenti; Mustafa Kemal Atatürk è i nostri antenati eroici anu stabilitu a repubblica, chì ci permette di campà liberamente, indipindentamente è felice in questa terra. Mentre i nostri antenati ci anu lasciatu sta fiducia, ci anu lasciatu ancu a rispunsabilità di prutege è di avanzà.

"Incuroneremu a repubblica cù a demucrazia"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn a continuazione di u so discorsu, hà dettu: "Semu quì cum'è Izmir per prutege a mamma di u nostru babbu. È simu quì di novu per portà a più grande lascita di a Republica à u II seculu. Chì nimu dubita. Prutegeremu sia a mamma di u nostru babbu è u so più grande legatu, a nostra repubblica finu à a fine. È in u seculu seculu, curunaremu a nostra repubblica cù a demucrazia.

"Opponimu ogni tipu d'intelligenza negativa contr'à e nostre donne"

Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay hà dettu ancu chì a parolla "Una mamma pò cambià u mondu" ferisce Zübeyde Hanım. Tugay hà dettu: "Nisun altru pezzu di terra in u mondu altru ch'è u nostru hè chjamatu Anatolia. Zübeyde Hanım hè l'ultima è più grande prova di quantu hè vera è ghjustificata sta definizione, chì hè stata filtrata per u dulore, l'onore è l'orgogliu di millaie d'anni. Hè per quessa chì hè un duvere morale, cuscienziosu è puliticu per noi di cunnosce u valore di questu è di oppone à ogni tipu d'intelligenza è cumportamentu negativu versu e nostre donne ".

"L'impurtante hè di esse intarratu in u cori di milioni"

U deputatu CHP İzmir Kani Beko hà ringraziatu quelli chì sò venuti à commemorare è capisce a mamma di Mustafa Kemal Atatürk. Beko hà dettu: "Vogliu ringrazià una volta è una volta, in particulare à u Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme, per avè affidatu à noi una bella patria. Un ghjornu moreremu tutti. L'impurtante hè di esse intarratu in u cori di milioni cum'è Zübeyde Hanım, Mustafa Kemal Atatürk è i so amichi.

"Ùn ci ponu mai fà scurdà di elli"

U deputatu CHP İzmir Kamil Okyay Sındır hà dettu: "Parla di duie grandi opere di u nostru grande capu. "Qualchissia dice CHP", ma principalmente "Repubblica di Turchia". U più grande travagliu di Zübeyde Anne hè Mustafa Kemal Atatürk. Sò grati à Atatürk è à tutti i nostri martiri è veterani chì ci anu datu sta repubblica ". U deputatu CHP İzmir Tacettin Bayır hà dettu ancu chì sò grati à a Sra Zübeyde per dà nascita à u più grande rivoluzionariu chì queste terre anu risuscitatu. Bayir hà dettu: "Semu grati à ellu per esse capace di campà, vestitu è ​​parlà liberamente quì per a so lotta in terra anatolia. Ancu s'è i guvernatori di u nostru paese pruvate à sguassà u nome di u grande rivoluzionariu chì a nostra mamma Zubeyde hà datu nascita, ùn puderanu mai caccià da i cori è a mente di 85 milioni. Ùn ci ponu mai fà scurdà di elli ", disse.

Karşıyaka U sindaco di u zitellu Yiğit Efe Ümütlü hà recitatu u poema "Zübeyde Anne".

A cerimonia hè finita cù i garofani lasciati nantu à a tomba di Zübeyde Hanım.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*