İmamoğlu: "Ùn cacciremu micca i nostri ghjovani da i nostri dormitori"

Ùn elimineremu micca i nostri ghjovani Imamoglu da i nostri dormitori
İmamoğlu "Ùn cacciremu micca i nostri ghjovani da i nostri dormitori"

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà visitatu u centru logisticu in Yenikapı, chì hà travagliatu senza stop da u primu ghjornu per furnisce materiali d'aiutu à l'area di u terrimotu. İmamoğlu hà riunitu cù i vuluntarii è hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa. Ascoltendu a lagnanza di un vuluntariu annantu à l'interruzione di l'internet è l'università chì si rivolgenu à l'educazione in linea, İmamoğlu hà dettu: "Quellu chì hè ostile à a linea di cumunicazione in un tale disastru hà una mente debule. Face un cattivu serviziu à stu paese è à a so ghjente, è deve esse tenutu à cuntà legalmente ", disse. Dichjarà chì i dormitori di l'istruzione superiore affiliati à l'IMM ùn saranu micca chjusi, İmamoğlu hà dettu: "Ùn hè micca un travagliu per tutte l'università per passà à u sistema in linea, deve esse aperti immediatamente. Avemu da distribuisce i ghjovani in quella regione in altre parti di Turchia è assicurà chì cuntinueghjanu a so educazione... Ùn espelleremu micca i nostri ghjovani da i nostri dormitori. Chjameremu quì per apre l'università ogni ghjornu ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluTrasformendu in una basa logistica per furnisce l'aiutu umanitariu à a regione dopu à i terremoti centrati in Kahramanmaraş, u Dr. Hà fattu esami à l'Architettu Kadir Topbaş Performance and Art Center. İmamoğlu, chì hà travagliatu senza stop per 15 ghjorni per a campagna di aiutu chì cuntinueghja cù i sforzi di più di 11 mila vuluntarii, l'aiutu di i donatori, è u sustegnu di IMM è i so affiliati, hà ricevutu informazioni da u so staffu. Incontru cù vuluntarii è impiegati İBB, İmamoğlu hà ancu rispostu à e dumande di i membri di a stampa.

LE NOSTRE SQUADRE DI RICERCA E SALVAMENTO FUNZIONO DURO MA...

Enfatizendu chì IMM hè fermamente in a zona di u terrimotu, İmamoğlu hà dettu: "Avemu più di 3 persone è più di 2 veiculi in a regione. Avemu grue assai forti in questu. Avemu veiculi chì viaghjanu in u campu cù i nostri altri veiculi d'equipaggiu assai putenti. Avemu mandatu sta squadra assai diversa. Prima di tuttu, a squadra di ricerca è salvezza cuntinueghja à travaglià assai dura, u numeru di quale hè vicinu à 1.000 XNUMX. Hè sempre in corso, ma sfurtunatamenti simu vicinu à a fine ".

DEVImu Sviluppà A COLLABURAZIONE IN CAMPI

İmamoğlu hà datu infurmazioni nantu à i travaglii di salute è suciali in corso in a regione, servizii di riparazione di l'infrastruttura İSKİ, toilette mobili è docce, dui battelli chì furniscenu rifuggiu è evacuazione in a regione, servizii veterinari, fornu mobile è cucina. 14 municipalità di u Partitu Populare Republicanu in Istanbul sò cun noi. Avemu fattu i passi per courdinà. Ci movemu di novu cun elli in Hatay. Ovviamente, ùn simu cuntentu di questu. Cerchemu di fà ciò chì pudemu fà in cuuperazione cù altre municipalità di Turchia, in particulare 11 municipalità metropolitane. Per esempiu, simu a municipalità di coordinazione di Hatay, chì ùn hè micca qualcosa chì avemu determinatu. L'AFAD ci hà resu rispunsevuli di Hatay in u primu locu ... Dopu à cumpiendu e nostre rispunsabilità versu u nostru populu chì hà persu a so vita, avemu avà da sviluppà l'elementi in u campu, cum'è a salute, l'abri, l'alimentu basatu è certi bisogni fisichi, cumprese l'educazione di i zitelli. In fatti, parlu di un serviziu sustinibili. Avemu pianificatu questu almenu un annu ", disse.

ASPETTA U PIÙ SUPPORTU DA ISTANBUL

Dicendu: "Funcionemu l'aiuti nutriendu u sensu di cuuperazione di i citadini è cuurdinenduli in modu significativu", İmamoğlu hà dettu, "Avemu posti in Yenikapı è Kartal. Finu a ora, 20 mila vuluntarii anu participatu. U numaru di questi aumenterà è deve aumentà. Bisogna cresce sta sulidarità. Di sicuru, ùn pudemu micca riportà e nostre perdite. Tuttavia, avemu una grande rispunsabilità per quella regione. Ma cum'è Istanbulite, hè u nostru duvere di risponde à i bisogni d'oghje in u campu in u modu più putente, chì significa Turchia. Aspittàvanu u più grande bisognu da noi. Cuscenti di questu, cuntinuemu u nostru travagliu cum'è istituzione.

ANNUNCIAMU U NOSTRE PIANU D'AZIONE PER ISTANBUL À A FINE DI U MESU

İmamoğlu hà rispostu à a quistione di i membri di a stampa cum'è "U guvernu causa difficultà à e municipalità CHP in a regione di u terrimotu?"

"Ùn pensu micca bè di discutiri in publicu oghje. Attualmente, avemu una istituzione chjamata AFAD, chì coordina stu travagliu è hè u principale rispunsevuli. Travagliemu duramente per aiutà l'AFAD in ogni modu chì pudemu, è faremu. Di sicuru, faremu una valutazione futura nantu à e carenze in u funziunamentu o ciò chì duvemu fà per fà megliu. Perchè, dopu à stu disastru, sti ghjorni dulurosi è turbulenti, da u mumentu quandu avemu principiatu à stabilisce l'ordine in u flussu di a vita, s'ellu ùn parlemu micca o venenu à una tavola per ùn sperienze questi avvenimenti in altri disastri, Faraghju quellu invitu o mi inviteraghju. S'ellu ùn facemu micca, i più grandi ci aspettanu in u futuru. Cum'è un sindaco chì hà pigliatu a rispunsabilità di u populu di Istanbul, ùn possu micca tollerà questu. Hè per quessa chì pensu chì hè megliu di discutiri à u mumentu bellu è dopu sparte cun voi. Avà, sicuru, a prima cosa chì vene in mente hè a quistione di Istanbul dopu chì parechji terrimoti sò stati superati ... Per mezu di l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul, ma attraversu altre unità di e nostre istituzioni, è espansione u cumitatu scientificu chì avemu furmatu, pudemu Aduprà a nostra cunniscenza esistente, inseme cù i studii chì avemu fattu da circa 4 anni è i studii precedenti, in modu integratu. À a fine di u mese, compareremu davanti à u publicu è annunceremu u nostru pianu d'azzione ".

NON PIÙ TOLERANZA NAZIONALE

Dopu avè ricurdatu à i membri di a stampa chì l'IMM ùn era micca invitatu à e riunioni di disastru tenute da u Governatore è i ministeri di Istanbul, İmamoğlu hà dettu:

"A nazione ùn pò più tollerà l'inghjustizia. 45 per centu di sti cità sò stati custruiti in l'ultimi 22-23 anni. In altri palori, dopu à u periodu quandu a percepzione di u terrimotu hà aumentatu, 45 per centu di e cità chì sò oghji distrutte sò stati custruiti in questu periodu. Avemu fattu i nostri bari ? A sucetà hè a mità di u travagliu. A sensibilità di a sucetà, a pruprietà di a sucetà, a pruprietà di un travagliu da a sucetà... A testarda di trè o cinque persone o più hè l'esposizione. Questu ùn pò esse nè. Ùn pò esse nè. Semu i dati chì aghju ottenutu è l'infurmazioni chì aghju ottenutu oghje. 50-60 per centu di e cità sò stati distrutti o sò per esse demoliti. Ekrem İmamoğlu Ùn puderia micca assistisce à e riunioni. Abbattemu quella porta è entremu. Avà ci hè qualcosa chì deve esse fattu assai prestu. Questu hè, furnisce e vittime di u terrimotu cun un ambiente di refuggiu sicuru. U prublema chì hè chjamatu per inizià rapidamente in marzu hè un affari senza pianificazione. Quale face stu male à Hatay? Ciò chì chjamate Hatay hè una cità induve avete migliaia d'anni di storia umana, o Adıyaman o Kahramanmaraş. In altri palori, a cunniscenza chì avemu da erigere l'edificazioni di cimentu immediatamente senza mette in avanti un pianu hà digià distruttu 50-60 per centu di quelli edifici. A pianificazione prima, u disignu prima, a sociologia è a psiculugia chì prutegge a cultura, a storia è a spiritualità vivente di e persone. Un intesu sustinibili chì porta quelle tracce da oghje à dumane. Questu ùn hè micca un locu per prumette un missaghju puliticu, un rant puliticu o un elezzione. Capite questu, tutti. Suggeriu u cuntrariu. À i tavulini induve l'esperienze naziunali è internaziunali di u nostru paese si riuniscenu, hè imperativu chì una cultura di pianificazione sia implementata in nome di e cità. Sözcüstallate cusì prima. Cuminciamu questu. A custruzzione hè un travagliu faciule. U travagliu di u cuntrattu hè faciule da truvà. Ci hè ancu soldi. Quessi sò e cose chì ùn ponu esse truvate è ùn ponu micca fà ".

A LEGGE SULLA INTERNET DEVERE ESSERE CONTABILE À A LEGGE

İmamoğlu, chì hà riunitu cù i vuluntarii chì anu travagliatu in u Centru Logisticu Yenikapı dapoi ghjorni, hà dettu chì cù u vuluntariu chjamatu Turchia. sohbetmandatu missaghji impurtanti. İmamoğlu hà dettu chì sparte u so rimproveru annantu à l'interruzione di l'internet è à u ritornu di l'università à u sistema in linea à u mumentu chì i sforzi di ricerca è salvezza di Turchia anu cuminciatu à intensificà:

"U prublema di rallentà l'internet, quella pusizione in unu di i mumenti più pesanti di u naufragio, hè una decisione assai dolorosa. Quellu chì hà fattu sta decisione, quellu chì hè stata strumentale in questu, deve esse perseguitatu. Inoltre, aghju vistu personalmente cumu u prublema di l'internet funziona soprattuttu in un tali disastru perchè aghju passatu 5 ghjorni quì, diceraghju un'altra cosa triste. L'esistenza di l'internet, quandu ùn ci era micca internet in una regione, cù l'arrivu di a nostra stazione mobile è a so attivazione, u missaghju mandatu da u naufragiu hà cuminciatu à cascà in i sacchetti di i parenti unu à unu. Risulta chì ci hè qualcunu chì campa quì è hà mandatu sms per ore. Qualchissia chì hè ostili à una tale linea di cumunicazione ùn hà micca mente. Face un cattivu serviziu à stu paese è u so populu. Ci hè una regulazione legale in quantu à quelli chì abusanu di i canali. Ma chjude a cundizione in tuttu ùn hè micca accettabile. Questu hà ancu risultatu in a perdita di vita. Quelli chì anu fattu un impegnu un annu o dui fà chì ùn averemu micca un prublema di cumunicazione in casu d'un disastru, deve certamente dà contu à u publicu. Deve ancu esse tenutu à cuntà legalmente ".

I NOSTRI DORMITORI RESTERANU APERTI

"U mondu hà iniziatu cù l'educazione per esiste è stà in i so mumenti più difficiuli. L'Alimagna, chì si diceva chì ùn era incapace di stà in piedi durante a Siconda Guerra Munniali, s'arrizzò dicendu chì avemu università. Ùn hè micca un travagliu per tutte l'università per passà à u sistema in linea, deve esse apertu immediatamente. Avemu da distribuisce i ghjovani in quella regione in altre parti di Turchia è assicurà chì cuntinueghjanu a so educazione. Perchè 'Ottene una bona educazione. Ùn avemu micca pussutu assicurà chì campanu in case sicure per u mumentu. Ùn pudemu micca, lasciate a vostra generazione fà. Avemu bisognu di dì "Mai cumprumissu da a verità è e discipline". Si dicia chì i scoli seranu chjusi, lascià i dormitori, invece di crià generazioni chì ùn anu micca cumprumissu à i principii. Ùn chjuderemu micca i nostri dormitori. Ùn espelleremu micca i nostri ghjovani da e nostre case. Chjameremu quì per apre l'università ogni ghjornu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*