10 Edifici in 41 Pruvince Affettate da i Terremoti sò Distrutti o Severamente Dannati

Mille edifici in a cità affettati da terremoti dannighjati o assai dannati
10 Edifici in 41 Pruvince Affettate da i Terremoti sò Distrutti o Severamente Dannati

U Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, hà dichjaratu chì 10 307 edifici in 763 pruvince affettate da i terrimoti centrati in Kahramanmaraş sò stati esaminati, è 41 mila 791 d'elli sò stati determinati à esse distrutti, immediatamente per esse demoliti o severamente danati.

U Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, in una dichjarazione à u Centru di Coordinazione di u Terremotu stabilitu in Gaziantep AFAD, hà dichjaratu ch'elli avianu appena ricevutu una nutizia da Kahramanmaraş chì hà fattu felice a Turchia sana, chì una persona hè stata presa viva è pigliata sottu trattamentu. Ellu disse chì e squadre di salvezza cuntinueghjanu à travaglià in i naufragi cù a listessa motivazione.

L'istituzione hà nutatu chì a perdita di vita in Gaziantep hà righjuntu 3 per u mumentu, è u nùmeru di citadini salvati da e macerie da i sforzi di ricerca è salvezza hè 729.

Spieghendu chì e squadre di ricerca è salvata, e forze di sicurezza è l'urganisazioni non governamentali sò travagliendu in Gaziantep sottu a coordinazione di AFAD, l'Autorità hà dettu: "Attualmente, facemu attività di ricerca è salvezza in 18 di i nostri naufragi. U travagliu di ricerca è salvezza hè statu finitu in 1306 naufragi. disse.

Dichjarà chì travaglianu cù 23 mila persone in a cità per risponde à tutti i bisogni di i citadini, in particulare l'alloghju è l'alimentu, l'Istituzione hà enfatizatu chì i citadini chì sò stati salvati da e macerie in Gaziantep dopu à 159 è 170 ore eranu una grande morale per tutti.

Sottulineendu chì una persona chì hè stata tirata viva da i naufragi hà aumentatu assai a motivazione di e squadre di ricerca è salvata, l'Istituzione hà dettu: "Avemu ghjustu vistu u salvata di a nostra zitella Ayça di 185 anni viva à l'ora 10 in Kahramanmaraş. Siate assicurati, tutti quì eranu cuntenti cum'è s'elli eranu i so parenti sottu à e machja. Spergu chì continueremu à travaglià cù a listessa motivazione in tutti i nostri naufragi ". usatu e frasi.

U Ministru Kurum hà dettu ch'elli cuntinueghjanu à travaglià per risponde à i bisogni di rifuggiu di tutti i citadini affettati da u terrimotu, è chì anu da cuntinuà à esse cù i citadini cù tutte l'assistenza materiale è morale, in particulare i beni, l'aiutu à u muvimentu è à l'affittu, sottu a coordinazione di AFAD.

"Avemu pianificatu di furnisce gas naturale à tutta a pruvincia finu à u venneri"

Spieghendu chì anu stabilitu cità di container in i centri di u distrittu di Islahiye è Nurdağı, l'Istituzione hà dettu: "Oghje, u numeru di cità di container hà righjuntu 1626. Ricevemu dumande da i nostri citadini; Cuntinuemu à stabilisce e nostre cità di cuntainer secondu e so dumande furnisce cuntenituri per quelli chì volenu cuntainer, o s'ellu ùn volenu micca riceve assistenza à l'affittu, furnisce assistenza à l'affittu. Furnemu servizii di alloghju temporale à i nostri 130 mila citadini in u centru è in i nostri distretti. Inseme cù a nostra metropolitana, e municipalità di distrittu è a Mezzaluna Rossa, simu in un sforzu per risponde à tutti i bisogni di i nostri citadini ". disse.

Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii di l'infrastruttura chì sò stati interrotti in Gaziantep dopu à i terrimoti, u Ministru Kurum hà dettu:

"Avemu riparatu a maiò parte di i danni di l'electricità è di l'acqua in i nostri paesi. Ci sò rimasti 4 paesi. Li daremu dumane. Da avà, furnimu a nostra energia elettrica à 68 paesi in İslahiye è 35 paesi in Nurdağı. Aghju dichjaratu chì avemu cuminciatu à dà e nostre acque in u centru. Dunque, avemu ancu riparatu a maiò parte di i danni ligati à l'infrastruttura. Avemu cuminciatu à furnisce gas naturale in tutta Gaziantep. Da avà, avemu furnitu u nostru gasu naturale à u 25 per centu di a zona lucale. A nostra priorità sò i nostri ospedali, spazii induve i nostri citadini risponderanu à i so bisogni suciali. Avemu cuminciatu à dà à e nostre moschee, ospedali, scole, edifici di l'istituzione publica è dopu à e residenze. Attualmente, u gasu naturale hè statu furnitu à 21 mila sezioni indipendenti in Gaziantep. Pruvemu di furnisce gas naturale in tutta a pruvincia finu à u venneri.

Studi di valutazione di danni

Dichjarà chì cuntinueghjanu i studii di valutazione di danni in 10 pruvince affettate da u terrimotu cù 6 mila 500 persone, l'Istituzione hà dettu: "Finu à avà, avemu esaminatu 10 mila 307 edifici, vale à dì 763 milione 1 mila 586 case è posti di travagliu, in 901 pruvince. Avemu determinatu chì 41 mila 791 edifizii sò distrutti, da esse demoliti immediatamente è assai dannati. Questu currisponde à circa 190 mila 172 residenze è posti di travagliu, in altre parolle, i nostri 190 mila residenze è i posti di travagliu sò stati distrutti è severamente dannati ". disse.

Dichjarà chì anu determinatu chì circa 10 mila 777 residenze è posti di travagliu in 24 mila 700 edifici in tutta Gaziantep sò assai dannati è distrutti, l'Istituzione hà dettu chì e determinazioni fatte sò annunziate ogni ghjornu via e-Government è chì i citadini ponu vede i danni. valutazioni.

Dichjarà chì i citadini ponu entre in l'edificazioni cù pocu danni è senza danni se sò stati valutati i danni, l'Autorità hà dettu:

"Ùn hè micca pussibule di entre in queste case senza rinfurzà e case moderatamente danate. I nostri edifici assai dannighjati seranu digià demoliti. Vuleriamu fà sti avvirtimenti una volta à i nostri citadini chì ùn deve micca cumprà articuli da e so case senza a coordinazione di l'AFAD. Sutta a coordinazione di l'AFAD, furniremu infurmazioni nantu à se e merchenzie ponu esse pigliate da l'edifizii incuntrà cù e cumpagnie di trasportu di tutta a cità da u nostru Uffiziu di u Guvernatore, è permetteremu l'acquistu di merchenzie in u quadru di sta infurmazione. S'ellu ci sò citatini chì volenu spustà, s'ellu si applicanu à i nostri punti di cuntattu, avemu da infurmatu chjaramente a situazione nantu à s'ellu ponu o micca piglià merchenzie da i so edifici. I scossa continuanu sempre. Per questu mutivu, i nostri citadini ùn deve certamente micca entre in i so edifici senza valutazione di danni. Avemu a pianificazione di compie a maiò parte di e valutazioni di danni in Gaziantep in 3 ghjorni, è sperendu in una settimana in tutta a Turchia ".

"Custruiremu è furnisce un alloghju novu, solidu è sicuru à i nostri citadini"

Indicà chì i studii di campu nantu à e zone induve l'abitazioni di disastru seranu custruite cuntinueghjanu in 10 pruvince, u Ministru Kurum hà dettu: "Cuntinuemu u nostru travagliu tenendu in contu i bisogni di a cità, sia per l'indagine di terra sia per a determinazione di u situ. novi lochi da esse custruitu. À u listessu tempu, spergu chì, à a fine di u mese, principiamu l'attività di custruzzione in tutte e nostre pruvince, è cum'è avemu prumessu, realicemu a mubilizazione di l'abitazione, chì hè a più grande trasfurmazioni di disastru in a storia di a Republica, per i nostri citadini, è faremu sti travaglii cù a listessa intelligenza chì avemu custruitu e case precedenti è li furnia cù a listessa intelligenza chì avemu fattu in i disastri. Custruiremu è furnisce case solide è sicure. Cume avemu spartutu in a so tristezza oghje, spergu chì assisteremu a so felicità inseme quellu ghjornu ". usatu e frasi.

Nutendu chì a maiò parte di l'edifizii distrutti eranu strutture custruite prima di u 1999, l'istituzione hà aghjustatu chì anu vistu chì a maiò parte di l'edifizii sò stati distrutti per via di a terra, a liquefaction di a terra è a mancanza di servizii di ingegneria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*