100 Studenti Scelti per u prugramma "Viaggiatori Spaziali Turchi" Graduati

Studiente Sceltu per i Laureati di u "Programma Turchi di Viaghji Spaziali".
100 Studenti Scelti per u prugramma "Viaggiatori Spaziali Turchi" Graduati

I studienti 100 chì anu participatu à u prugramma "Viaggiatori Spaziali Turchi" realizatu in cuuperazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale, a Presidenza di l'Agenzia Spaziale Turca è u Campu Spaziale Turchia è 20 maestri accumpagnatori anu ricevutu i so certificati in a ceremonia di graduazione.

I zitelli dotati di 29-3 anni, selezziunati da u Ministeru di l'Educazione Naziunale è l'Agenzia Spaziale Turca, anu participatu à a furmazione di u prugramma Turchi Spaziali Turchi, chì hè stata data trà u 9 di ghjennaghju è u 15 di ferraghju cù una borsa di studiu furnita da Space Camp Turkey.

Studienti di 17 pruvince, cumprese Adana, Diyarbakır, Elazığ, Gaziantep, Karabük è Şırnağı, anu cumpletu u prugramma cù successu ricevendu furmazione in simulazioni di astronauti, missioni di volu spaziali, astronomia teorica è applicata.

Izmir Vice Governatore Dr. In u so discorsu à a ceremonia di graduazione tenuta in u Centru di Educazione di u Campu Spaziale Turchia, Fatih Kızıltoprak hà dichjaratu chì u Campu Spaziale Turchia, chì dà à i ghjovani una direzzione di apertura, hè benefica per u nostru paese è hà dettu:

"I studii ligati à u spaziu sò stati ancu strumentali in parechje tecnulugia in a vita di ogni ghjornu, da l'agricultura à a salute. Hà interessatu ogni campu di a tecnulugia è hà aghjuntu un valore à e capacità di produzzione tecnologica di i paesi. Dunque, a cuntribuzione di i studii quì à i sviluppi in u nostru paese serà enormu ".

"U primu astronauta turcu serà in u spaziu in uttrovi"

U presidente di l'Agenzia Spaziale Turca (TUA), Serdar Yıldırım, hà ancu enfatizatu chì hè assai felice d'avè u Campu Spaziale Turchia in u nostru paese, chì hè statu stabilitu 23 anni fà cù a personalità visionaria di u tardu Kaya Tuncer.

Dichjarà chì u prugramma Spaziu Turcu Passengers hè u primu in quantu à sensibilizà u spaziu trà i ghjovani, chì hè unu di i scopi più impurtanti di TUA è u Prughjettu Spaziale Naziunale, Yıldırım hà dettu: "Per a prima volta cù u prugramma Spaziale Naziunale. , un astronauta turcu serà tenutu in u Centru Spaziale Internaziunale in uttrovi, quandu celebreremu u 100 anniversariu di a nostra Republica quist'annu. I nomi di duie persone, unu di quale hè statu sceltu cum'è principale è unu cum'è sustitutu, seranu annunziati da u nostru presidente stu mese. disse.

Dichjarà chì i nomi selezziunati andaranu immediatamente à l'USA per a furmazione, Yıldırım hà dettu: "Dopu à 5-6 mesi di furmazione, u nostru primu astronauta chì andarà à a Stazione Spaziale è travaglià quì si incontrerà cun voi è tene riunioni quandu ellu torna. Vi cuntarà e so sperienze. Semu in tempi assai eccitanti. Se ùn simu micca in u spaziu, perdemu. Cum'è a persona à u principiu di stu affari, dicu; Quelli chì ùn sò micca in u spaziu diventeranu prestu schiavi. Avemu duveri impurtanti. Stu studiu hè statu un principiu impurtante per questu ". usatu e frasi.

Enfatizendu chì un totale di 600 persone da u mondu sò andati in u spaziu finu à avà, Yıldırım hà dettu chì stu numeru aumenterà cù l'effettu multiplicatore, è chì e novi stazioni spaziali cumincianu à esse stabilite, è hà dettu: "En 2030, ci sarà. 5-6 stazioni spaziali da l'orbita mundiale. Avà cumpagnie private cumincianu à custruisce stazioni. Studi scientifichi seranu realizati in queste stazioni ". disse.

Esprimendu chì u numeru di persone chì vanu à u spaziu aumenterà in u futuru, Yıldırım hà dettu: "U numeru di persone chì vanu à u spaziu aumenterà in u futuru. Prima di tuttu, una culunia serà stabilita per mese. U prublema hè assai seriu è impurtante. Cum'è Turchia, unu di i scopi più impurtanti di a nostra agenzia hè di apre queste porte per voi. I ghjovani duveranu cresce cù sta visione. Avemu bisognu di esse forti ancu in u spaziu. Questu succederà cù i vostri sforzi. Ci sarete. Sutta a parolla i viaghjatori spaziali quì sarete voi. Escerete è fà studii scientifichi in u spaziu sottu a bandiera turca ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*