11 mila unità di abitazioni seranu custruite in cità è paesi in 272 pruvince affettate da u terrimotu

Mille case seranu custruite in cità è baie in a cità affettata da u terrimotu
11 mila unità di abitazioni seranu custruite in cità è paesi in 272 pruvince affettate da u terrimotu

In u scopu di i studii realizati da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, 11 residenze seranu custruite in cunfurmità cù l'architettura lucale in cità è paesi in 272 pruvince affettate da u terrimotu centratu in Kahramanmaraş. Hè destinatu à compie l'offerta per 2023 mila 14 case è inizià a custruzzione à a fine di ferraghju 500 per a ricustruzzione è a custruzzione di e cità dannighjate da u terrimotu. In questu cuntestu, in i distretti di Nurdağı è İslahiye, chì sò stati assai dannighjati da u terrimotu in Gaziantep, u primu scavi hè statu fattu da l'Amministrazione di Sviluppu di l'Abitazione (TOKİ) per e nostre case 855 in u primu locu. E case di disastru per esse custruite in a zona di u terrimotu seranu cuncepite in cunfurmità cù i bisogni di a cità. L'edifizii seranu custruiti orizontali è in cunfurmità cù l'architettura lucale, senza sopra à a terra più 3-4 piani. In e case novi per esse custruitu, i buttreghi ùn saranu micca situati sottu à u bastimentu. U Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, hà fattu una dichjarazione annantu à u so contu ufficiale di e social media, "Avemu travagliatu nantu à 11 è 11 piani maestri diffirenti. Custruiremu residenze private in ogni cità cù u nostru TOKİ! "Hà sparte l'imaghjini di e case di disastru usendu l'espressioni.

U Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu hà iniziatu a custruzzione di novi residenze è posti di travagliu u più prestu pussibule dopu disastri naturali cum'è terremoti, inundazioni è incendi. E novi residenze è i posti di travagliu di i citadini affettati da disastri sò consegnati in menu di un annu, è l'affittu è u sustegnu di trasferimentu sò furniti à i citadini durante stu prucessu di custruzzione.

Dopu à i terrimoti accaduti in Kahramanmaraş u 6 di ferraghju 2023 è chì anu affettatu direttamente circa 11 milioni di persone in 14 pruvince, u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hà pigliatu azzione inseme cù l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti.

"Nuvellu prucessu di mudellu di stabilimentu da a pianura à a muntagna"

Per rinvià a vita normale in a zona di u terrimotu u più prestu pussibule, i studii di valutazione di danni sò realizati senza interruzzione. U Ministru Murat Kurum hà fattu indagini aeree è terrestri di e zone affettate da u terrimotu per identificà novi insediamenti cù u scopu di prioritizà u stabilimentu da a pianura à a muntagna.

In e riunioni di coordinazione chì sò tenute per determinà u mudellu di insediamentu da a pianura à a muntagna in u "disastru di u seculu" per e vittime di u disastru, a sensibilità culturale, demugrafica, sociologica è geugrafica di e novi cità hè stata presa in contu da a prima riunione cù amministratori lucali è ONG in 11 pruvince.

Allora, u rapportu Turkey Active Fault Line hè statu esaminatu cù l'MTA, i stabilimenti distanti da e linee di fallu sò stati determinati, è i novi insediamenti sò stati cunsultati secondu e linee di difetti è a liquefaction di a terra da riunioni cù i scientisti. L'indagine di a terra, l'indagine geologica è i studii di micro-zoning anu cuminciatu à esse realizatu per assicurà chì i lochi induve sò determinati i studii di a terra in u campu sò adattati per a custruzzione di l'abitazione. In questi studii, u livellu di l'acqua di terra hè bassu è determinazioni di terra solida sò fatti. In u prucessu, i piani maestri chì coprenu i bisogni di a cità cuminciaru à esse preparati dopu à e negoziazioni cù tutti i segmenti.

"272 case in cità è paesi seranu custruite in cunfurmità cù l'architettura lucale"

Hè destinatu à compie l'offerta per 2023 mila 14 case è inizià a custruzzione à a fine di ferraghju 500 per a ricustruzzione è a custruzzione di e cità dannighjate da u terrimotu. In questu cuntestu, in i distretti di Nurdağı è İslahiye, chì sò stati assai dannighjati da u terrimotu in Gaziantep oghje, a prima scavazione hè stata fatta per 855 residenze da l'Amministrazione di Sviluppu di l'Abitazione (TOKİ).

Per riduce a densità in i centri, prima di tuttu, e residenze seranu custruite in i zoni di riserva determinate nantu à a periferia di e cità.

Finu à a fine di marzu è d'aprile 2023, a custruzzione di 199 residenze principiarà in i zoni di riserva di e cità, inseme cù i prucessi di cuntrattu. 739 mila 40 in Hatay, 426 in Kilis, 250 mila 18 in Gaziantep, 544 mila in Şanlıurfa, 3 mila in Diyarbakır, 6 mila 3 in Elazığ, 750 mila 25 in Adıyaman, 882 mila in Malatya. zone di riserva di a cità, di quali 44, 770 mila 45 in Kahramanmaraş, 67 mila 9 in Osmaniye è 550 mila 2 in Adana.

Hà preparatu a custruzzione in acciaio è i prughjetti di cimentu armatu di 73 mila 972 case di paese chì rimetteranu i paesi à i so pedi è facenu a vita normale. 15mila 59 in Hatay, 1002 in Kilis, 9mila 539 in Gaziantep, 2mila 81 in Şanlıurfa, 2mila 927 in Diyarbakır, 386 in Elazığ, 9mila 896 in Adıyaman, 13mila in Kahramanmaraş. , 16 in Osmaniye, 17 in Adana, 990 mila 1.378 case di paese seranu custruiti.

"E case di disastru seranu custruite orizzontalmente è in cunfurmità cù l'architettura lucale"

Mentre chì i piani è l'arrangiamenti di a facciata sò stati preparati cù i migliori architetti di Turchia, i studii sò realizati cù i scientisti per custruisce novi residenze nantu à i piani più forti è di più alta qualità.

E case di disastru per esse custruite in a zona di u terrimotu seranu cuncepite in cunfurmità cù i bisogni di a cità. L'edifizii seranu custruiti orizontali è in cunfurmità cù l'architettura lucale, senza sopra à a terra più 3-4 piani. E residenze da esse custruite secondu a struttura culturale, a sociologia, a struttura demugrafica di e cità è i bisogni di a cità seranu custituiti da 105+85 appartamenti cù un grossu di 3 metri quadrati è una reta di 1 metri quadrati. E residenze di u paese, invece, seranu custituiti da 120+93 appartamenti cù un grossu di 3 metri quadrati è una reta netta di 1 metri quadrati. In e case novi per esse custruitu, i buttreghi ùn saranu micca situati sottu à l'edificazioni.