14 Camion chì Portanu Materiali Educativi à TRNC Partenu da Ankara

U Camionu chì Porta Materiali Educativi à a TRNC partì da Ankara
14 Camion chì Portanu Materiali Educativi à TRNC Partenu da Ankara

U Vicepresidente Fuat Oktay, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer è u Ministru di l'Educazione di a TRNC Nazım Çavuşoğlu anu assistitu à a cerimonia d'addiu per i camioni chì portanu materiale educativu in u scopu di u prughjettu "Turkey-TRNC Hand in Hand, Forward in Education" à a Lezione Strumenti Centru di pruduzzione.

Cum'è parte di u prughjettu "Turkey-TRNC Hand in Hand, Moving Forward in Education", a cerimonia d'addiu per i camioni chì purteranu materiali educativi hè stata tenuta à u Centru di Produzione di Strumenti di Lezione in u distrittu di Elmadağ d'Ankara. U vicepresidentu Fuat Oktay, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer è u Ministru di l'Educazione TRNC Nazım Çavuşoğlu anu assistitu à u prugramma urganizatu in u cuntestu di e discussioni di cooperazione trà Turchia è a Republica Turca di Cipru di u Nordu (TRNC) in u campu di l'educazione.

Parlendu à a ceremonia, u vicepresidentu Oktay hà dichjaratu chì i participanti chì l'ascoltavanu sò veterani preziosi chì rispondenu à i bisogni di tutte e scole è istituzioni educative in Turchia. Oktay hà enfatizatu chì tutti i tipi di materiali necessarii da i studienti in a TRNC sò stati mandati piuttostu cà u numeru di camioni mandati.

Sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u vicepresidentu Oktay hà dichjaratu ch'elli sò è seranu da u latu di a TRNC in tutti i campi da l'educazione à a salute, da u trasportu à l'energia è l'agricultura è hà dettu: "I travaglii sò realizati in parechji spazii da migliurà. l'infrastruttura di l'educazione per rinfurzà u persunale di l'insignante, mette in pratica novi metudi è sviluppà e cumpetenze di i studienti. Semu cuscenti di l'impurtanza critica di l'educazione in a lotta di sviluppu di u Statu Turco Cipriota ". disse.

Oktay hà dettu: "U futuru di u Statu Cipriotu Turcu sò i nostri figlioli è i ghjovani, chì sò à l'età di l'educazione oghje. Hè estremamente impurtante per a nostra ghjuventù cipriota turca per esse qualificata, per riceve una educazione di qualità, è per sviluppà in scienza, arte, cultura è sport. U nostru scopu; Per suscitarà giovani morali è virtuosi chì leghjenu, ricercanu, interruganu, pruducenu valore aghjuntu. In più di u so sviluppu analiticu è scentificu, più li rinfurzanu naziunale è spirituali, u più luminosu serà u futuru di u Statu Cipriota Turcu. Quandu guardemu à l'attuale struttura di l'educazione in u Statu Cipriotu Turcu, u sviluppu prufessiunale di i prufessori è e carenze in u curriculu venenu in prima.

Un sustegnu serà furnitu à a TRNC per accede à una educazione di qualità

In questu cuntestu, Oktay hà dichjaratu chì u sustegnu serà furnitu à i Turchi Ciprioti per ghjunghje à una educazione di qualità à tutti i livelli di educazione è furmazione, partendu da l'educazione prescolare, è hà cunclusu u so discorsu cù e seguenti parolle: u nostru Ministeru di l'Educazione Naziunale sò partenarii stretti trà e diverse unità, da l'educazione prufessionale à l'apprendimentu longu à a vita, a spartera di guida è di spirienza cuntinueghja. U nostru Cunsigliu di Educazione è Disciplina, chì cuncepisce u cuntenutu educativu, mostra i so sforzi per u cuntenutu di i materiali in u nostru paese, ancu per u cuntenutu educativu di u Statu Cipriota Turcu. In novu, e relazioni trà i nostri figlioli, i prufessori è l'amministratori di a scola si sviluppanu ancu cù a cuuperazione di e scole sorelle. U sustegnu materiale educativu chì mandemu oghje hè un bon esempiu di a cooperazione educativa Turchia-Cipru. Ci sò millaie d'opere è materiali, da i kit d'educazione pre-scola à i pannelli intelligenti, da i sistemi di l'equipaggiu di l'educazione prufessiunale à i libri supplementari, in i quattordici camioni chì manderemu oghje à i Turchi Ciprioti, ma u più impurtante hè chì sti camioni. purtari l 'unità di core, unità culturale di a nostra nazione è Ciprioti Turchi, è a nostra bandiera voce, Turkish. Continueremu à stà à fiancu à u Statu Cipriota Turcu è spalla à spalla cù u populu turco-cipriota, indipendentemente da e circustanze. Spergu chì i materiali mandati cù questi sentimenti ghjunghjeranu à u Statu Turco-Cipriota u più prestu pussibule, è vogliu chì i materiali educativi seranu benefizii per i nostri figlioli Turchi Ciprioti. Felicitatu di core à quelli chì anu cuntribuitu à u travagliu realizatu, in particulare u nostru Ministru di l'Educazione Naziunale, u Signore Mahmut Özer è a so squadra ".

"Avemu prumessu di risponde à i bisogni di tutte e scole in a TRNC durante a nostra visita à a TRNC"

Durante a so visita à a TRNC a settimana passata, hà dettu: "Ùn ci hè bisognu di spiegà u significatu di a TRNC per u Statu di a Republica di Turchia. Cum'è u Ministeru, simu pronti à fà ogni passu per chì i nostri preziosi cuccioli in a TRNC ponu riceve una educazione più qualificata ". Utilizendu e so parolle, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dettu chì a capacità di u Centru di Pruduzzione di Strumenti Instructivi hè stata allargata ghjornu per ghjornu è chì tutte e scole in u sistema educativu sò ghjunte à u puntu di pruduce materiale educativu. Indittendu chì questa hè una situazione assai eccezziunale, Özer hà dettu: "L'amichi quì travaglianu duramente ghjornu è notte per risponde à i bisogni di e nostre scole è di i nostri figlioli. Travaglianu cun grande dedicazione. Di sicuru, a nostra linea di produzzione ùn hè micca solu quì. Questu hè un centru di coordinazione. Alcune pruduzzione sò fatte quì, ma pruduciamu principalmente in tutte e scole di furmazione prufessiunale in Turchia ". disse.

In questu cuntestu, Özer hà nutatu chì a capacità in a furmazione prufessiunale hè stata aumentata assai seriu è hà dettu chì 2022 hè stata chjusa cù un fatturatu di produzzione di 2,3 miliardi di lire. Özer hà dettu: "Avemu dichjaratu u scopu per u 2023 cum'è 3 miliardi di lire, ma u scopu in i nostri cori hè di ghjunghje à una capacità di produzzione di 5 miliardi di lire. Cusì, i nostri studienti rinfurzà e so cumpetenze pruduciendu è fà, è anu da aumentà i bisogni è a capacità di produzzione di u nostru paese. disse.

Özer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Ripetendu chì anu prumessu di risponde à i bisogni di tutte e scole in a TRNC durante a so visita à a TRNC, "Prima di tuttu, mandemu tuttu ciò chì avemu prumessu cù 14 camioni oghje. U nostru Onorevoli Vicepresidente Fuat Oktay ci hà sempre aiutatu à risponde à i bisogni di a TRNC. Li ringraziemu è ringraziemu tutti i so culleghi ".

Parlendu à a ceremonia, u Ministru di l'Educazione di a TRNC Nazım Çavuşoğlu hà spressu u so orgogliu di esse una parte di u prugettu, chì hè una continuazione di e recenti discussioni. "Hè u nostru duvere di sviluppà a TRNC. Turchia, cum'è hà fattu finu à oghje, dà tuttu ciò chì hà à a TRNC ". disse Çavuşoğlu; Hà nutatu chì, cum'è u Ministeru di l'Educazione di a TRNC, si battenu per crià una generazione sana, forte è devota cù a Republica di Turchia. Çavuşoğlu hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu, in particulare u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u vicepresidentu Fuat Oktay è u ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer.

Dopu à i discorsi, 14 camioni chì andaranu da Ankara à a TRNC sò stati mandati cù applausi. Dopu, l'esami sò stati fatti in l'Ateliers di u Centru di Pruduzzione di Strumenti Instructivi. Facendu una dichjarazione dopu à l'esaminazioni, u vicepresidentu Oktay hà dichjaratu ch'elli anu vistu cumu i materiali di u cursu sò fatti in situ, è chì in più di stu centru cù i so impiegati 250, ci sò 238 altri centri dotati di tecnulugia simili è più avanzate sottu u Ministeru. di l'Educazione Naziunale.

Oktay hà dettu: "Tutti i tipi di materiali di cursu chì avemu bisognu da l'educazione primaria à u liceu, da u regnu à a mappa di u mondu, da i laboratori di fisica è chimica à qualsiasi laboratoriu sò pruduciuti quì. Hè furnitu nantu à e scrivanie di i nostri figlioli, in i so laboratorii è induve sò necessariu in a scola. Avemu eroi senza nome quì, avemu amichi chì pruducenu sti materiali di cursu è li trasmettenu à i laboratori di i nostri zitelli è li trasmettenu direttamente à e so classi. Dunque ci hè un sforzu assai seriu ". sparte a so cunniscenza.

Esprimendu ch'ellu era assai impressionatu cù u libru di testu di fisica di a scola secundaria preparatu soprattuttu per i visivi, Oktay hà dettu: "Ancu s'ellu un solu citadinu ne hà bisognu in Turchia o in ogni locu in u mondu, stu libru hè publicatu quì. Passa u cuntrollu di qualità è hè furnitu. Un magnificu sforzu è sensibilità... Questu hè ancu un'indicazione di a sensibilità chì demu à l'educazione sottu a guida di u nostru presidente, è tutti questi arnesi sò furniti in e classi gratuitamente. Eramu estremamente felici di vede questu, è vogliu coglie l'occasione per ringrazià i nostri amichi chì travaglianu quì in nome di tutta a nostra nazione, in nome di u nostru presidente, perchè sapemu chì u futuru di Turchia hè nantu à e spalle di l'oghje. a ghjuventù, i zitelli d'oghje, i zitelli d'oghje. Questu hè cumu marcheremu in u Seculu di Turchia ". disse.

Oktay hà dettu: "Oghje, avemu ricevutu una altra bona nutizia quì. Stu stabilimentu, chì si move quì dapoi u 2005 è cuntinueghja a so attività, serà mudernizatu. Cù tecnulugii più avanzati, stu locu serà mudernizatu sia cum'è un edifiziu è cum'è materiali è equipaghji. Lasciami dà a bona nutizia à i nostri culleghi chì travaglianu quì. Allora questu hè un locu induve tecnulugii avanzati sò ancu utilizati. Hè un centru assistitu da l'urdinatore induve sò fatti sia u disignu sia a produzzione, ma al di là di questu, hè un centru induve facenu sti materiali è alcune di e macchine chì stampanu sò ancu fabricate da elli. Grazie, sgiò Ministru, salute à i vostri sforzi, salute à u core. In listessa manera, in i nostri licei prufessiunali, avà sapemu chì ognunu di i nostri licei prufessiunali produce è guadagna cun ellu. Guadagnanu ancu da ciò chì pruducenu in i so propri scole, laboratorii è à livellu individuale. Anu ancu cuminciatu à fabricà e macchine per e cose chì anu fattu è pruduciutu. I nostri licei prufessiunali sò ancu in una trasfurmazioni assai seria. Per quessa, vi ringraziu di novu da u fondu di u mo core.

U Ministru Özer hà presentatu à u Vicepresidentu Oktay un rigalu adattatu da u mudellu di a cupola di a Moschea Verde è preparatu da l'Istitutu di Maturazione di Bursa cù a tecnica di travagliu di lapis. Per d 'altra banda, l'Ambasciadore di Turchia in a TRNC Metin Feyzioğlu è l'Ambasciadore di a TRNC in Turchia İsmet Korukoğlu eranu ancu presenti à a ceremonia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*