14 Mille Mehmetçik Attualmente nantu à u campu in Hatay

Hatayda Bin Mehmetcik Attualmente nantu à u campu
14 Mille Mehmetçik Attualmente nantu à u campu in Hatay

Immediatamente dopu à u "disastru di u seculu", l'epicentru di u quali era i distretti Pazarcık è Elbistan di Kahramanmaraş è chì affettanu 11 pruvince, u Capu di Staff General Yaşar Güler è u Comandante di e Forze Terrestri Musa Avsever è u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar , chì hè ghjuntu à Hatay, hà dettu chì a vigilazione, a patrulla è a ricerca in a cità cuntinueghja à seguità l'attività di salvezza è di sustegnu di vita in situ da u primu ghjornu.

U Ministru Akar, chì si n'andò à l'Uffiziu di Liaison di e Forze Armate Turche in u centru di Antakya, hà ricevutu infurmazioni nantu à l'attività di vigilanza, patrulla, ricerca è salvata, è attività di sustegnu di vita. sohbet hà fattu.

Dopu, u Ministru Akar, chì supervisava a cucina cù una capacità di distribuzione di l'alimentariu di ogni ghjornu di 10 mila persone è u fornu di pane di e Forze Armate Turche, stabilitu da ASFAT, chì hè affilatu à u nostru ministeru, hà visitatu i citadini chì manghjavanu quì.

U Ministru Akar, chì era assai interessatu à a zitella chjamata Hazal è a so famiglia è ascoltò e so dumande, hà ancu esaminatu i travaglii di stallazione di tenda realizati da Mehmetçik in u campu di Atakaş Hatayspor Facilities. U Ministru Akar, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à l'opere è hà datu struzzioni, hà ancu visitatu una panificazione chì hà iniziatu e so attività dopu à u terrimotu è hà distribuitu u pane.

Hatayda Bin Mehmetcik Attualmente nantu à u campu

Fratelli pruprietarii di l'affari sohbet Bakers hà dettu à u Ministru Akar: "Cerchemu di fà u nostru megliu. Ùn avemu mai chjusu u nostru locu di travagliu da u primu ghjornu di u terrimotu. Tutti guariremu e nostre ferite inseme, è spergu chì passeremu questi ghjorni ". disse.

U Ministru Akar, chì hà visitatu a Grande Moschea storica è a Moschea Habib-i Neccar dannata da u terrimotu è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità, hà ancu esaminatu i travaglii cuminciati dopu à u terrimotu in Antakya.

Hatayda Bin Mehmetcik Attualmente nantu à u campu

14 MIL MEHMETÇIK ATTUALMENTE IN CAMPI IN HATAY

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, in a so valutazione dopu à i so esaminazioni, hà dettu: "Un totale di 9 mila Mehmetçik (14 mila d'elli in Antakya) sò veramente in turnu in u campu in Hatay. disse.

U Ministru Akar hà dichjaratu chì u Mehmetçik face attività di vigilanza, pattuglia, ricerca è salvezza è supportu di vita è hà dettu: "Avemu cumandatu unu di i nostri laboratori alimentari è acqua in Antakya. Mehmetçik hà ghjucatu un rolu impurtante in a creazione di 12 mila tende in a cità. Avemu ancu mandatu estintori in i lochi induve si trovanu e cità di tenda ". disse.

Hatayda Bin Mehmetcik Attualmente nantu à u campu

Dichjarà chì a cucina cù una capacità di distribuzione di l'alimentariu di ogni ghjornu di 10 mila persone è 13 forni di campu, stabilitu da ASFAT AŞ, affiliatu à u Ministeru di a Difesa Naziunale, travaglia intensamente, u Ministru Akar hà dettu: "Per alleviare i prublemi in Antakya, induve u terrimotu hà causatu una grande distruzzione, cum'è e Forze Armate Turche, pasti per 50 mila persone à ghjornu. Producemu 130 mila pani. I bisogni di l'alimentariu, di u pane è di l'acqua sò soddisfatti cù altri aiuti. Dapoi u ghjornu di u terrimotu, i pasti caldi sò stati dati à 350 mila persone da Mehmetçik, 1 milione 800 mila pacchetti alimentari è 250 mila pani sò stati distribuiti. usatu e frasi.

Dichjarà chì 20 mila stufe di sacchetta sò stati dati à i citadini è u persunale, u Ministru Akar hà dettu chì 80 mila tunnellate di carburante sò stati distribuiti da i magazzini di e Forze Armate Turche in u scopu di u sustegnu di carburante.

Rimarchendu chì i bagni mobili, i toilette è i lavanderie chì anu mandatu furnisce ancu servizii, u Ministru Akar hà ancu nutatu chì una basa di supportu logisticu hè stata stabilita in a Caserma di Serinyol per a distribuzione regulare è rapida di l'aiutu in entrata. U Ministru Akar hà dettu: "U nostru dolore è u nostru dolore sò grandi. Per guarì queste ferite, travaglià spalla à spalla cù a nostra nobile nazione da u primu ghjornu, è supereremu tutte queste difficultà cum'è un pugnu è un core, è guarìremu e nostre ferite ". disse.

Hatayda Bin Mehmetcik Attualmente nantu à u campu

Hatayda Bin Mehmetcik Attualmente nantu à u campu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*