30 kilogrammi di droga sequestrati à a porta di a dogana di Kapikule

Chilogrammi di droga sequestrati à a porta di a dogana di Kapikule
30 kilogrammi di droga sequestrati à a porta di a dogana di Kapikule

Un totale di 30 kilogrammi di droga sò stati sequestrati, ammucciati sottu à a rimorca, in un camion chì hè ghjuntu à a Porta Doganale di Kapıkule per entre in Turchia da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di Cummerciu.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, e squadre di l'Infurzazione Doganale ùn lascianu micca i venditori di velenu cù e so operazioni di droga à a Porta Doganale Kapıkule. Comu parte di l'analisi di risichi è di l'attività di destinazione realizate da e squadre, un camionu hè statu attentamente monitoratu mentre i veiculi sospetti sò stati inspeccionati.

U veiculu, partitu da Germania è ghjuntu à a zona doganale per entre in Turchia via Bulgaria, hà passatu per e fasi di cuntrollu.

Duranti u cuntrollu, hè statu determinatu chì ci era oggetti sospetti sottu u trailer in l'imaghjini. Dopu, u veiculu, chì hè statu purtatu à l'hangar di ricerca, hè statu cercatu in a cumpagnia di i cani detector di narcotichi, è hè statu osservatu chì i cani detector reagiscenu à a stessa zona.

In u risultatu di l'ispezione dettagliata, hè statu revelatu chì ci sò droghe in pacchetti in i sacchetti truvati in l'area suspettata. In l'analisi, un totale di 25,5 kilogrammi di droghe sò stati sequestrati, cumprese 4,5 kilogrammi di ecstasy è 30 kilogrammi di cannabis. A droga sequestrata hè stata cunfiscata da e squadre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*