4 Applicazioni sò state fatte per donazioni à a Campagna "Lasciate chì a mo casa sia a vostra casa"

Mille applicazioni sò state fatte per Donà à a Campagna Let My Home Be Your Home
4 Applicazioni sò state fatte per donazioni à a Campagna "Lasciate chì a mo casa sia a vostra casa"

U Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia hà annunziatu chì 4 mila 568 applicazioni di donazione sò state fatte à a campagna "Let My Home Be Your Home", chì hè stata lanciata per risponde à i bisogni di refuggiu di i citadini affettati da i terremoti.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, u sustegnu à a campagna "Let My Home Be Your Home", chì hè stata lanciata per risponde à i bisogni di l'alloghju di i citadini affettati da u terrimotu, cresce cum'è una valanga. A campagna di supportu annunziata da u Vicepresidentu Fuat Oktay hà per scopu di attribuisce case micca aduprate da i filantropi à e vittime di u terrimotu in modu sicuru, per un certu periodu di tempu è in certe cundizioni.

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank, chì hà introduttu a campagna, hà dettu chì u prugettu hè statu realizatu da u statu è a nazione in manu. U Ministru di l'Affari Interni Süleyman Soylu hà dettu: "Avemu superatu inseme, cù unità di putere". U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Baykar, Selçuk Bayraktar, hà dichjaratu ch'ellu aprirà 22 appartamenti furniti di novu custruiti per i so culleghi à e vittime di u terrimotu per un annu.

Migliaia di citadini applicanu

Türkiye, scuzzulata da u terrimotu, guarisce rapidamente e so ferite. Una campagna hè stata urganizata cù u slogan "Let My Home Be Your Home" per aiutà e vittime di disastru à truvà una casa calda. AFAD, Türkiye Sigorta, EmlakJet, Hepsiemlak è sahibinden.com sustenevanu a campagna sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Affari Interni è u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia. In pocu tempu, centinaie di citadini anu dumandatu à "evimyuvanolsun.org" per assignà e so case à e vittime di u terrimotu per un certu periodu di tempu.

Più di 3 mila applicazioni in 4 ghjorni

A campagna hà ricevutu 3 mila 4 applicazioni di donazione in 568 ghjorni. Mentre 3 persone vulianu attribuisce e so case à e vittime di u terrimotu gratuitamente per 604 mesi, 3 citadini utili anu dumandatu à affittà e so case cù un scontu per 964 annu.

"Avemu ricevutu chjamati è missaghji da i citadini"

Introducendu a campagna, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Varank hà dichjaratu ch'elli avianu ricevutu chjamati è missaghji da i citadini per assignà e so case inutilizate da u primu ghjornu di u terrimotu è hà dettu: "In u risultatu, avemu principiatu sta campagna". disse.

Statu è nazione in manu

Dichjarà chì u prughjettu "Let My Home Be Your Home" hè statu realizatu da "State, Nation Hand in Hand", u Ministru Varank hà dettu: "Cù sta campagna, riunitemu in modu sicuru e case di i nostri citadini caritativi cù i nostri disastru affettati. citadini". disse.

"Vinceremu inseme"

U Ministru di l'Affari Interni Süleyman Soylu, in a so dichjarazione nant'à u so contu di e social media, hà dettu: "U supereremu inseme, cù unità di putere... Sapemu chì i nostri filantropici volenu apre a so casa à e vittime di u terrimotu. Offremu l'applicazione #EvimYuvanOlsun chì avemu preparatu per u benefiziu di i nostri citadini ". hà sparte u so missaghju.

22 appartamenti da Baykar

U presidente di u Cunsigliu di Baykar è u capu di a tecnulugia, Selçuk Bayraktar, hà participatu ancu à a campagna cù 22 appartamenti. In u so postu nantu à u so contu di rete suciale, Bayraktar hà dettu: "In u quadru di a campagna Let My Home Be Your Home, apremu 22 appartamenti arredati di novu custruiti per i nostri culleghi di Baykar à i nostri fratelli è sorelle affettati da u terrimotu per un annu. . "Vinceremu questi ghjorni inseme è in sulidarità". disse.

Video invitu à a campagna

Un video hè statu ancu inclusu in u missaghju. In u video giratu davanti à l'appartamenti in costruzione, Bayraktar hà dettu: "Offertemu i 22 appartamenti furniti chì avemu custruitu di novu per i nostri culleghi di Baykar, chì saranu pronti in un mese, à l'usu di e nostre famiglie affettate da u terrimotu per un annu in u scopu di a campagna Let My Home Be Your Home. "Invitu à tutti quelli chì anu i mezi à participà à sta bella campagna per risponde à i bisogni urgenti d'accoglienza di i nostri fratelli è sorelle vittime di u terrimotu è per avè una casa calda". hà fattu a so valutazione.

sistema di 3 gambe

A campagna Let My Home Be Your Home hè stata custruita nantu à trè pilastri. I citadini utili ponu participà à a campagna cù "Almenu 3 mesi di attribuzione gratuita", "1 annu di affittu à un prezzu scontu" o "Supportu di affittu".

Almenu 3 mesi di assegnazione gratuita

L'applicazioni di quelli chì cliccà nantu à u buttone "Vogliu Allocà a Mo Casa Gratuita per almenu 3 Mesi" nantu à u situ web evyuvanolsun.org seranu esaminati in situ da l'uffiziu di u guvernatore di u distrittu di u distrittu induve si trova a casa. E case ritenute adatte da u guvernatore di u distrittu seranu incluse in a campagna gratuitamente. Un "Acordu di Prestitu" serà firmatu trà u Governorate District è u pruprietariu. A famiglia di vittime di u terrimotu designata serà piazzata in una casa da l'uffiziu di u guvernatore di u distrittu. U periodu di 3 mesi pò esse allargatu finu à 12 à a dumanda di l'ospitu utile.

Un annu di affittu scontu

L'applicazioni di quelli chì dicenu "Vogliu allughjà a mo casa à un prezzu ridottu per 1 annu" seranu ancu esaminati in situ da l'uffiziu di u guvernatore di u distrittu induve si trova a casa. L'uffiziu di u guvernatore di u distrittu verificarà se u prezzu di affittu dumandatu hè significativamente sottu à u valore attuale di a casa.

A casa serà inclusa in a campagna dopu chì u guvernatore di u distrittu cunfirma l'adattabilità di a casa è chì a tarifa di affittu hè scontata. Un "accordu di affittu" serà firmatu trà u guvernatore di u distrittu è u patrone. A famiglia di vittime di u terrimotu designata hè posta in una casa da l'uffiziu di u guvernatore di u distrittu. L'affittu determinatu per a casa serà cupartu da e donazioni di affittu raccolte in u contu AFAD.

donazione di affittu

U situ web induve a campagna hè realizata include ancu l'opzione "Vogliu furnisce un supportu in affittu à e famiglie in vittime di u terremotu". E donazioni raccolte quì seranu aduprate per pagà e case chì saranu affittate à un scontu in u scopu di a campagna.

Cumu serà sceltu e vittime di u terrimotu?

E famiglie affettate da u terrimotu seranu determinate da l'AFAD è l'unità di u Ministeru di l'Affari Interni. Quandu si mette e persone in casa, a priorità serà data à e famiglie cù individui svantaggiati, cum'è i disabili, l'anziani, quelli cù malatie croniche chì necessitanu trattamentu regulare, è e famiglie cù i zitelli chì anu persu membri di a famiglia in u terrimotu.

Quale pagherà e bollette ?

di e case; L'electricità, l'acqua è u gasu naturale seranu cuparti da u guvernatore di u distrittu. Ùn ci sarà micca spese supplementari per i pruprietarii.

Türkiye Insurance hè attiva

Türkiye Sigorta serà in azzione in casu chì a casa o l'appartenenza in a casa utilizata da e vittime di u terrimotu sò dannighjate. I primi d'assicuranza di queste case seranu cuparti da "One Heart Building" è "Content Insurance" Turkey Insurance.

L'applicazioni sò fatte attraversu siti web

Emlakjet.com, Hepsiemlak.com, sahibinden.com è zingat.com, chì sò trà e più grandi piattaforme di listinu immubiliare di Turchia, dirigeranu a so cartera di clienti à a campagna. Quelli chì volenu apre a so casa à e vittime di u terrimotu ponu participà à a campagna cumpiendu un furmulariu di candidatura nantu à una piattaforma di a so scelta. I moduli di candidatura cumpleti nantu à queste piattaforme seranu trasmessi à i sistemi di u Ministeru di l'Affari Interni per mezu di l'integrazione stabilita.

I fasi di l'applicazione di a campagna seranu i seguenti:

U pruprietariu compie u modulu di candidatura nantu à i siti web immubiliarii. U situ immubiliare cuntattà u pruprietariu è verificate l'infurmazioni. U situ immubiliare trasmetterà l'infurmazioni chì hà cunfirmatu per esse precisi à l'unità publica pertinente. I funzionari di u guvernatore di u distrittu visitanu a casa è determinanu a so adattabilità. A Guvernazione di u Distrettu firmarà un "Accordu di Prestitu" o "Accordu di affittu" cù i pruprietarii. Famiglie cù individui svantaggiati cum'è i disabili è l'anziani seranu posti prima in case. U guvernatore di u distrittu darà a casa à u pruprietariu à a fine di u periodu.