45 Camion mandati in a Campagna di Aiutu in Keçiören

U Camion hè statu mandatu in a Mobilizazione di l'Aiuti in Kecioren
45 Camion mandati in a Campagna di Aiutu in Keçiören

A campagna d'aiutu lanciata da a municipalità di Keçiören per e vittime di u terremotu hè diventata in mobilizazione. A municipalità di Keçiören hà consegnatu 45 camioni chì cuntenenu diversi suminimi di vita à a zona di u terrimotu. U sindaco di Keçiören Turgut Altınok hà nutatu chì l'aiutu cuntinueghja à aumentà è e macchine di travagliu mandate da a municipalità di Keçiören cuntinueghjanu i so sforzi di ricerca è salvata in febbre.

"L'AIUTU ARRIVA"

U sindaco Altınok hà dettu u seguente nantu à u sustegnu furnitu à e zone di terrimotu:

"Avemu creatu punti di raccolta di aiuti in 10 centri in u nostru distrittu. Avemu mandatu 35 camioni d'aiutu. Avemu mandatu i nostri camioni d'aiutu à e vittime di u terrimotu in coordinazione cù l'AFAD. Esprimemu a nostra gratitudine à i nostri citadini sparte e foto di i nostri aiuti chì sò distribuiti à i nostri citadini nantu à i nostri cunti di e social media. Keçiören hè mobilizatu. Ricevemu aiuti sia da l'indirizzi è i nostri citadini portanu elli stessi à i 10 punti di raccolta di aiuti in u nostru distrittu. I nostri impiegati di a municipalità, i citadini vuluntarii è i ghjovani sortenu l'aiuti è i carricanu nantu à i camioni. In più di questu, avemu mandatu veiculi funerari, macchine di custruzzione, veiculi di zuppa, generatori è i nostri operatori cù salvezza per questi. Sfurtunatamente, quandu avemu statu infurmatu chì avia bisognu di un sudario, avemu fattu i passi necessarii è mandatu u sudario. Avà avemu preparatu i nostri sudari è tende è li mandemu di novu ".

"Ospitemu i sopravviventi à u terrimotu"

Dichjarà chì anu apertu e so porte à i citadini chì venenu in Ankara da a zona di u terrimotu, Altınok hà dettu: "Avemu cuminciatu à accoglie e persone chì volenu vene in Ankara da a zona di u terrimotu in e nostre strutture suciale. Piemu e nostre vittime di u terrimotu in Keçiören Osman Gazi Social Life Center Patients and Relatives Guest House. Per d 'altra banda, i nostri citadini chì anu case viote in Ankara è Keçiören anu mobilizatu per assignà e so case à questi citadini gratuitamente. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì sò uniti cù u spiritu di a Lotta Naziunale". disse.

Ci sò forniture di vita in i camioni

I camioni d'aiutu mandati da a municipalità di Keçiören cuntenenu diversi materiali viventi cum'è acqua, riscaldatori, coperte, forniture alimentari, mantelli, scarpi, pannolini, trapunte, letti, materiali d'igiene, cibo seccu è cuscini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*