57 persone arrestate in u saccheghju in a zona di u terrimotu

Persona arrestata in eventi di saccheghju in a zona di u terremotu
57 persone arrestate in u saccheghju in a zona di u terrimotu

U Ministru di a Ghjustizia Bekir Bozdağ hà annunziatu chì 75 casi di furtu è saccheghju sò stati intervenuti in a regione di u terrimotu è 57 persone sò state arrestate.

I punti salienti di e dichjarazioni di Bozdağ sò i seguenti:

"In a zona di u terrimotu, i casi seranu posposti per 2 mesi. Un travagliu intensu hè realizatu da i Procuraturi Pùblichi per avvià rapidamente è fà investigazioni ghjudiziarie in e pruvince induve u terrimotu hè accadutu, è per arrestà i suspettati chì si pensanu esse rispunsevuli.

Azzione hè stata presa contr'à 75 suspettati in quantu à 64 incidenti di furtu è saccheghju, 57 d'elli sò stati arristati, è u cuntrollu ghjudiziariu hè statu urdinatu per 7 suspettati.

L'azzione hè stata pigliata contr'à 134 suspettati per i motivi chì eranu rispunsevuli di l'edificazioni colapsati in i terrimoti, è 3 d'elli sò stati arrestati. Durante l'inchiesta, 7 persone sò stati arrestati è 7 suspettati sò stati pruibiti di lascià u paese.

In casu di furtu è saccheghju, u periodu di detenzione, chì hè di 24 ore, serà di 4 ghjorni. "Stu cambiamentu hè statu fattu per cumbatte efficacemente i crimini di furtu è saccheghju".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*