Un terremotu di magnitude 6,4 ùn hà micca causatu danni à u NPP di Akkuyu

U terrimotu di grandezza ùn hà micca causatu danni à u NPP di Akkuyu
Un terremotu di magnitude 6,4 ùn hà micca causatu danni à u NPP di Akkuyu

U 20 di ferraghju, un terremotu di magnitudine 6.4 hè accadutu in Hatay. Dopu à u terrimotu sentitu in Mersin, nisuna anormalità o dannu hè statu rilevatu per via di l'investigazione rapida in u situ di u NPP Akkuyu. I travaglii di custruzzione è assemblea in u campu cuntinueghjanu. Tutte e tappe di custruzzione in u situ di Akkuyu NPP sò strettamente monitorate da organizzazioni d'ispezione indipendenti è l'Autorità Regulatoria Nucleare Turca (NDK), l'agenza regulatoria naziunale.

L'Unità di Mobilizazione è l'Unità di Difesa Civile è Situazioni d'Emergenza, chì sò l'unità di emergenza di AKKUYU NÜKLEER A.Ş, cooperanu cù u Ministeru Turcu di l'Internu di Disastru è Presidenza di Gestione di Emergenza (AFAD). AKKUYU NÜKLEER A.Ş cuntinueghja à sustene quelli affettati da i terrimoti in a Republica di Turchia.

Nota d'infurmazione: U situ di Akkuyu NPP hè situatu in a zona di terrimotu di u quintu gradu, chì hè cunsideratu u più sicuru secondu a classificazione di e zoni di terrimotu in a "Mappa di terrimotu di Turchia" preparata da AFAD. Sicondu l'osservazioni fatte in a regione, ùn sò stati osservati terremoti maiò è distruttivi in ​​l'area di 50 km intornu à u situ durante a storia di l'osservazione. In ogni casu, u disignu di u prugettu Akkuyu NPP hè statu fattu secondu i terremoti massimi di magnitudine 9. Durante a custruzzione di a NPP, l'attività sismica hè monitorata regularmente. Ci sò 2 stazioni di misurazione sismica in u situ. Ci sò 40 più in una zona di 12 chilometri. I dati ricevuti da e stazioni sò culligati è trasmessi à u centru di trasfurmazioni di dati turcu di l'Observatoriu Kandilli è l'Istitutu di Ricerca di Terremoti (KRDAE). L'analisi di l'attività sismica in u situ hè fatta per chjarificà è verificà i paràmetri di u terrenu. Tutti l'edifizii è e strutture in situ sò pensati per carichi specifichi secondu a so categuria. Se durante u monitoraghju risulta chì i paràmetri anu cambiatu secondu u disignu, un recalculamentu serà realizatu immediatamente è, se ne necessariu, misure seranu pigliate per rinfurzà certe strutture.

In u periodu da 2011 à 2017, una seria di studii di ingegneria sò stati realizati in u situ di Akkuyu NPP in linea cù i bisogni muderni di a legislazione di a Republica di Turchia, a Federazione Russa è i cunsiglii di l'AIEA. Sti studii sò stati realizati in zoni regiunale (in un raghju di 300 km), zoni vicini (in un raghju di 25 km), vicinu à u situ di custruzzione (in un raghju di 5 km) è induve si trova a centrale nucleare.

Per verificà l'affidabilità di l'infurmazioni è per eliminà a pussibilità d'errore, i studii nantu à a minaccia di u terrimotu sò stati realizati da quattru gruppi di ricerca indipendenti: Università Boğaziçi Kandilli Observatory Earthquake Research Institute (Turchia), Accademia Russa di Scienze - Istitutu Mundiale di Fisica ( Russia), Worley Parsons (Europa) è RIZZO (US). I studii anu cunfirmatu chì i paràmetri di u campu di Akkuyu cumplenu cù tutti i requisiti legali attuali per a custruzzione di una centrale nucleare.

Dopu à a rivalutazione di i disinni di e centrali nucleari dopu à l'incidentu di Fukushima, teste supplementari sò state realizate per i terremoti chì superanu u Maximum Design Earthquake (MDE) per Akkuyu da 40%. I risultati di a valutazione mostranu chì i principali sistemi, strutture è equipaghji anu riserve sufficienti per assorbe i carichi di terramoti MRZ è sò resistenti à carichi MRZ + 40%. A cunchiglia di cuntinimentu resterà strettu in un tali impattu è e strutture di cimentu armatu di l'edificiu di u reattore resteranu intactu. In u risultatu di un effettu sismicu di MRZ + 40%, ùn ci hè micca liberazione di materiali radiuattivi fora di a cunchiglia di l'involucro.

I principali edifici è strutture di Akkuyu NPP sò à una altitudine di 10,5 m sopra u livellu di u mari. À u listessu tempu, l'altezza di a diga di prutezzione in custruzzione serà + 12,5 m sopra u livellu di u mari. Una quantità di misure di prutezzione di l'ingegneria in u situ di custruzzione di Akkuyu NPP furnisce a prutezzione di l'effetti di a precipitazione, i flussi di fangu è l'inundazioni, è l'aumentu di u nivellu di u mari.

In cunfurmità cù i requisiti attuali, u Rapportu Naziunale di a Repubblica di Turchia nantu à a prova di stress di Akkuyu NPP hè statu preparatu per a valutazione da Ensreg, u Gruppu Europeu di Inspezione di Sicurezza Nucleare. Sicondu u rapportu, u disignu di l'Akkuyu NPP hà una riserva di 1 m per l'aumentu di u livellu di u mari in u mondu durante u ciclu di vita di u riscaldamentu glubale. À u listessu tempu, u prughjettu cunsidereghja a pussibilità di una cumminazione di fatturi chì includenu l'aumentu di u livellu di u mari, a furmazione di l'onda di u ventu, a marea, a tempesta, l'effetti barometrichi è i fluttuazioni staghjunali in i livelli di l'acqua. In u risultatu di cunsiderà a cumminazzioni di sti fattori, u situ di l'Akkuyu NPP serà ancu prutettu in casu chì u livellu di u mari s'arrizeghja da 8,63 m. In cunsiderà l'effettu di e strutture idrauliche di a facilità in u mare aperto, l'altezza massima di un putenziale tsunami in a regione induve si trova u situ di custruzzione NPP, secondu i calculi, un tali tsunami hè previstu per esse finu à 10.000 m cù una probabilità di solu una volta in 6,55 anni.