81-2022 Circular di l'Educazione Seconda Semestrale à 2023 Governatori Pruvinciali

Circular di l'Educazione Secondu Semestru à u Guvernatore Pruvinciale
81-2022 Circular di l'Educazione Seconda Semestrale à 2023 Governatori Pruvinciali

Una circular hè stata mandata à 81 guvernatori pruvinciali da u Ministeru di l'Interior nantu à "Misure di Sicurezza Pùblica è di Traffico da piglià in a seconda mità di l'annu accademicu 2022-2023".

In a circular, hè statu dichjaratu chì hè impurtante di mantene l'educazione prescolare, primaria è secundaria, chì principiarà u 6 di ferraghju 2023, in un ambiente di pace è di sicurità, per prevene ogni tipu di negatività chì i zitelli è i ghjovani. ghjente pò esse esposti à in ambienti scola, è à cresce a sicurità trafficu, è i seguenti misure sò listati.

L'autobus scolastici da esse ispezionatu durante a settimana prossima

Sicondu a circular, sottu a presidenza di i guvernatori è di i guvernatori di u distrittu, cù a participazione di l'attori pertinenti; L'attività di trasportu di l'autobus scolasticu serà realizatu regularmente è in modu sicuru, i prublemi scontri in u funziunamentu di i veiculi di l'autobus scolasticu seranu risolti, una riunione si terrà prima di l'iniziu di l'annu accademicu, è sarà assicurata a cooperazione è a coordinazione necessaria.

Misure supplementari seranu previste in queste regioni in u quadru di e valutazioni di l'analisi di risichi in quantu à l'accidenti in ambienti scolastici. L'ispezioni per l'autobus scolastici seranu realizate ininterrottamente per tutta a settimana, basatu annantu à e date di apertura di l'istituzioni educative, è l'ispezioni pianificate continuanu per tuttu l'annu accademicu.

E squadre è u persunale supplementari seranu assignatu

In più, a squadra/persone serà incaricata di piglià e misure di trafficu necessarie à l’ora di entrata è di uscita di a scola, davanti à a scola, intornu è nant’à i so percorsi cuntattendu l’amministrazioni scolastiche.

Per avvistà i cunduttori davanti à i pedoni è i passaghji di a scola, per rallentà per aumentà a so attenzione è dà à i pedoni u primu dirittu di strada, l'imaghjini "Pedestrian First" seranu disegnati in a direzzione di l'avvicinamentu di i veiculi à tutte e scole unlit è pedoni. traversate, è vechji è sguassati imagine sarà rinuvatu.

A furmazione di sensibilizazione di e regule di u trafficu continuarà

U nostru Ministeru hà da cuntinuà à realizà a campagna « Traffic Sicuru in 5 Passi per Pedestrians » effittivamenti in i circoli di a scola per sensibilizà u publicu. I furmazioni da esse datu in e scole cù u Camion di Training Traffic Mobile seranu coordinati cù i Direzzione Pruvinciali di l'Educazione Naziunale è pianificati in anticipu, è i studii per a mudernizazione di i parchi di furmazione di trafficu di i zitelli è a realizazione di i parchi di furmazione di trafficu in u pruvince induve ùn ci sò parchi cuntinueghjanu cù sustegnu.

I sforzi per riduce u limitu di velocità massima à 30 km / h seranu realizati meticulosamente in lochi cum'è scole, ospedali, centri commerciali, induve i pedoni sò densi o induve u flussu di trafficu pone un risicu per i pedoni, è in e strade, strade è strade. rotte intornu à sti lochi.

E misure di sicurezza saranu aumentate in e scole prioritarie, a demolizione di l'edifici abbandonati intornu à e scole continuarà.

A circular hà enfatizatu l'impurtanza di piglià misure protettive è preventive per fà e scole più sicure. In questu cuntestu; Per maximizà a sicurità in e scole, in particulare in e scole cù gradi di priorità, l'operabilità di e camere di sicurezza installate in e scole serà verificata è a so integrazione in u Sistema di Gestione di Sicurezza Urbana (KGYS) serà cumpletata. L'edificazioni è e strutture abbandonate chì sò cunsiderate chì anu un impattu negativu nantu à l'ambiente di l'educazione è di a furmazione seranu demoliti.

A lotta contr'à e droghe è e sustanzi stimulanti in l'ambienti di a scola continuarà

Riguardu à a sicurità di a scola, a lotta contru à droghe è stimulanti, è altri prublemi, prima di u periodu di educazione, i guvernatori di u distrittu, u capu di a pulizza provinciale, u cumandante di a gendarmeria provinciale, s'ellu ci hè, rappresentante di u cumandamentu di a guardia costiera, l'amministratori di a scola, i presidenti di l'unione di a scola-parenti, Rapprisintanti Green Crescent, droghe Una riunione preparatoria serà tenuta cù a participazione di u persunale espertu in a lotta contru l'epidemie è di l'altri attori chì saranu ritenuti appropriti in u campu di l'educazione. E misure necessarie seranu pigliate per impediscenu a vendita, u trasportu è u pussessu di sustanzi cum'è alcolu, sigarette / sigarette aperte, tabacco, è altri articuli cum'è sharps, piercings, è ferite chì ponu invià i studienti à acquistà cattivi abitudini è li portanu à u crimine. in u circondu di a scola.

Per prutege i studienti contr'à l'abusu di sustanziali è altri abitudini dannosi, ci sò bars, caffetterie, caffè, salotti internet, mercati, buffets, parchi, giardini, etc. intornu à e scole in coordinazione cù altre istituzioni. E pratiche di securità generale è l'ispezioni seranu realizate in i spazii publichi cù i zitelli, Narkotim, Public Security è altre squadre necessarie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*