A dumanda di resistenza à u terremotu di l'edificazioni aumenta in Istanbul

A dumanda di determinazione di a resistenza à u terremotu di l'edificazioni hè aumentata in Istanbul
A dumanda di resistenza à u terremotu di l'edificazioni aumenta in Istanbul

Per misurà a durabilità di l'edificazioni contr'à i terremoti in Istanbul, a valutazione di i danni hè realizata cù l'esperti di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) cù un metudu di scansione veloce gratuitu. Dopu à u terrimotu in Kahramanmaraş, una dumanda hè stata fatta à l'İBB per "inspeccionà rapidamente" per 40 edifici. Micca solu i patroni, ma ancu l'inquilanti puderanu inspeccionà e so case per a determinazione di a resistenza à u terrimotu. İBB Vice-Segretariu Generale Dr. Buğra Gökce hà dettu: "Avemu ancu ricevutu applicazioni da l'inquilini in u prossimu periodu dendu assistenza à l'affittu à l'inquilini quandu sò preoccupati per u locu induve vivenu".

IMM Vice Sicritariu Generale Dr. Buğra Gökçe hà parlatu in a cunferenza di stampa tenuta in u Laboratoriu di Custruzzione di İSTON. Rilevazione di Edifici Risichi in u Metudu di Scansione Rapida da 2019 è Regolamentu Turchia per i Terremoti di Custruzzione (TBDY) L'analisi di u rendiment di u terremotu hè realizatu secondu 2018. I residenti di Istanbul ponu fà una scansione rapida in binatespitiformu.ibb.gov.tr ​​o cun una petizione à l'edifici di u serviziu IMM.

Spieghendu i prucessi di esaminà cumu si ponu esse fatte l'applicazioni, Gökce hà dettu: "IBB hà realizatu un travagliu di analisi scientifica dapoi u 2019, sottu u nome di scanning rapidu di edifiziu, realizatu da l'Università Tecnica di Istanbul cù accademichi. Stu studiu, chì hè ancu chjamatu u prughjettu PERA, hè u passu precedente in a legislazione nantu à a determinazione di strutture risicate numerate 6306 in u nostru paese. A nostra analisi di edifiziu risicatu descritta in a legislazione descrive un prucessu per l'evacuazione è a demolizione di l'edificiu in 60 ghjorni, cù un periodu di 30 + 90 ghjorni datu à u citadinu dopu chì l'edifiziu risicatu hè determinatu. Per quessa, i citadini chì applicà in u scopu di a Legge N ° 6306 a maiò parte di astenna da fà sta dumanda perchè anu da evacuà e so case dopu à piglià a rotazione struttura risicatu. In ogni casu, postu chì u metudu di scanning rapidu di edifiziu hè u passu precedente è ùn codifica micca direttamente l'edifiziu cum'è una struttura risicatu, hà un cuntenutu chì dà una idea è cunsiglii à i nostri citadini, è mette ancu u prossimu stadiu davanti à elli cum'è un mappa chì guida sia i cumune sia i citadini.

Nanzu à u terrimotu, ùn l'anu purtatu in casa

Dichjarà chì IMM hà visitatu 2019 edifici in tuttu Istanbul dapoi u 107.077, Gökce hà nutatu chì a priorità era nantu à l'edificazioni prima di u 2000, ma l'edifizii dopu à u 2000 seranu ancu esaminati. Dicendu: "Avemu pussutu entre in 2022 di elli à a fine di u 29.700", Gökce hà dettu, "Una parte assai grande di l'edificazioni, più di u 70 per centu, ùn hà micca permessu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul di fà un screening rapidu per u terremotu. resistenza. Avemu ricevutu un analisi di quasi 30 per centu. U nostru Onorevoli Presidente hà spartutu i risultati di sti analisi cù u publicu una volta di più durante u 17 d'Aostu. Permettemu di ripetiri i numeri spartuti da u nostru presidente Ekrem: Sicondu sta analisi, i nostri 318 edifici sò in una pusizioni di colapsà induve si trovanu. Ùn hè ancu E-class. I nostri edifici 1525 sò stati ancu codificati cum'è edifici di classi D è E cù altu risicu è avemu decisu di implementà un pianu d'azzione basatu annantu à questu. Per l'assistenza in affittu. Perchè i prezzi di l'affittu in Istanbul ùn ponu esse scuntrati cù e 1150 lire definite da a legislazione. Allora, u nostru Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione hà andatu à una applicazione chì hà aumentatu sta cifra à 1500 lire in Istanbul. Tuttavia, postu chì ùn hè micca pussibule di dà l'aiutu à l'affittu à i citadini è caccià li da a so casa cù 1500 lire in Istanbul, l'uffiziu presidenziale hè statu autorizatu cù a decisione di l'Assemblea IMM, ancu s'ellu ùn pudia esse pronunziatu cum'è trè volte u aiutu à l'affittu. Avemu realizatu u primu in Avcılar, facemu l'altru in Kartal ".

L'inquilini ponu ancu applicà

Dichjarà chì micca solu i pruprietarii, ma ancu l'inquilini ponu inspeccionà e so case per a determinazione di a resistenza à i terremoti, Buğra Gökce hà dettu: "Quandu l'inquilini sò preoccupati per u locu induve vivenu, riceveremu ancu applicazioni da l'inquilini in u prossimu periodu. dendu assistenza à l'affittu à u locatariu ". Nutendu chì l'IMM hà fattu una demolizione di l'edifiziu risicatu dendu 3 piani d'assistenza in affittu per chì l'inquilini ponu inspeccionà u so edifiziu per a resistenza à u terrimotu, Gökce hà dettu: "IMM hà iniziatu cù questi 318 edifici chì anu da colapsà da sè stessu, mettendu 1525 edifici. chì sò stati truvati per esse classi D è E in a seconda fase, cù l'edifizii 4500. darà assistenza à l'affittu. A nostra legislazione stipula in fondu chì sta assistenza deve esse datu solu à u patrone. A regulazione di l'applicazione di a lege 6306 furnisce l'assistenza di trasferimentu una volta à l'inquilanu. Aiuteremu ancu l'inquilanu cù questu arrangiamentu. In casu chì l'inquilino evacua a casa, applicàremu 4500 assistenza di affittu, cuminciendu cù l'edificazioni più risicate. Pensemu chì questa hè una iniziativa impurtante in quantu à l'evacuazione di strutture risicate ".

CHE COSA È IMM BUILDING DETECTION PROJECT?

Cù Quick Scan, e situazioni di risicu di terrimotu sò determinate u più prestu pussibule utilizendu metudi di valutazione di u sicondu livellu in edifici custruiti prima di u 2000. Stu studiu, chì hà iniziatu principarmenti in i distretti di Avcılar è Silivri, s'hè spargugliatu à 37 altri distretti di Istanbul è finu à avà 107.077 edifici sò stati visitati in tuttu Istanbul è 29.323 di elli sò stati esaminati.

In u scopu di stu studiu:

  • Lecture du marteau en béton en éliminant l'enduit de colonne,
  • Determinazione di u diamitru di rinforzu è di a corrosione per spogliatura di cimentu di pilastru,
  • Disegnu u pianu di u pianu pigliendu misure di colonna-trave è pavimentu,
  • Determinazione di u spaziu di rinforzu di a colonna-parete cù u dispusitivu di scanning di rinforzu,
  • Determinazione di e dimensioni esterne è irregolarità di a struttura,

i dati sò raccolti per via di operazioni. Queste dati sò analizati cù un algoritmu è a "tassa di sicurezza di terramotu" hè determinata per ogni edifiziu.

RISKY BUILDING DETECTION

Stu travagliu, chì hè cunnisciutu cum'è trasfurmazioni urbane trà e persone, hè di solitu fattu in l'edifizii chì sò previsti per esse rinnuvati. In stu studiu, realizatu in u scopu di a lege numerata 6306, una indagine di u sistema strutturale di u bastimentu hè fatta. Pigliendu campioni di core, a forza di compressione di u cimentu, e proprietà di stripping è di rinfurzamentu sò determinate cù l'usu di dispusitivi d'imaghjini di rinforzu non distruttivi. Utilizendu e proprietà di materiale determinate, l'edifiziu hè modellatu cù u prugramma di mudellu creatu da u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu. U rapportu di rilevazione di struttura risicatu creata per u risultatu di u mudellu hè sottumessu à u cuntrollu municipale pertinente via u sistema ARAAD è u prucessu amministrativu hè iniziatu.

  • Mentre i travaglii in stu metudu sò realizati cù l'autorizazione datu da u Ministeru, u prucessu amministrativu hè iniziatu da e municipalità pertinenti per rinfurzà o demolisce l'edificiu in casu chì hè determinatu cum'è una struttura risicatu.
  • Cù stu metudu, se l'edifiziu si trova risicatu, in casu chì l'edifiziu hè ricustruitu, i prupietari sò offerti opportunità cum'è esenzione di tariffu, assistenza à l'affittu è supportu di prestitu. U prucessu di coring in l'edificazioni esaminati ùn dannu micca a struttura.
  • Mentri u prucessu core hè pigliatu in i numeri è forme datu in i rigulamenti validi in tuttu u paese, riparà strutturale sò realizati da ISTON dopu à u prucessu.

ANALISI DI PRESTAZIONI DI TERREMOTO SECONDO TBDY 2018

L'analisi di u rendiment di u terrimotu hè fatta secondu TBDY-2018, indipendentemente da l'annu di custruzzione di l'edificiu. In questu studiu, e proprietà di rinfurzamentu sò determinate da piglià campioni di core à ogni pianu di l'edificiu, eseguendu stripping, è utilizendu dispositi di imaghjini di rinforzu non distruttivi. A struttura hè modellata in trè dimensioni in l'ambiente di l'informatica è a prestazione di u terremotu di a struttura hè determinata secondu TBDY 2018. U risultatu di u studiu fattu cù stu metudu hè spartutu solu cù u candidatu è ùn sò micca applicate sanzioni per via di l'analisi.

In tutti questi metudi, ùn pare micca tècnicamente pussibule di utilizà l'espressione "resistenza à i terrimoti" o "resistenza à i terrimoti di questa magnitude". Tutti sti studii sò realizati per determinà u rendiment di u terrimotu secondu e cundizioni. Per u prughjettu di deteczione di l'edifiziu; U studiu Rapid Screening iniziatu da IMM hè un studiu realizatu cù u metudu PERA, simile à quale hè statu appiicatu in Giappone, Nova Zelanda, Grecia, America, Canada è Italia, è hè una valutazione preliminare.

ISTANBUL RINNOVA COSA ?

Istanbul Renewal aiuta è guida u prucessu di rinnuvamentu di l'edificazioni chì sò pensati vulnerabile à u Terramotu di Istanbul. KIPTAS, chì sò filiali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Istanbul Imar A.Ş. è BİMTAŞ, a piattaforma d'informazione in linea è di supportu Istanbul Renewals, hà da scopu di trasfurmà l'abitazioni à risicu in strutture sicure, resistenti à i terremoti è amichevuli di l'ambiente. E cundizioni necessarie per a valutazione positiva di l'applicazioni à a piattaforma di rinnuvamentu d'Istanbul sò i seguenti: Esse in pruprietà privata, esse fattu prima di 1999.

8 mila 402 applicazioni sò state fatte

Cù Istanbul Renewal, u prucessu di rinnuvamentu di a vostra struttura potenzialmente risicatu si svolge in 3 fasi cum'è Applicazione, Offerta è Riconciliazione, rispettivamente. Mentre 39 mila 641 applicazioni sò state fatte à Istanbul Renewal, chì copre 172 mila 391 unità indipendenti da 157.377 distretti è 15.014 quartieri (8 residenze, 402 zone cummerciale), queste applicazioni riguardanu circa 629 mila 508 persone. Ci sò 193 applicazioni chì sò in u prucessu di cunciliazione. Questi includenu circa 23 persone in 76 unità indipendenti (6 Residenze, 49 Zone Commerciali) da 5.739 distretti è 310 quartieri. Per edifizii singuli, ci sò 22 applicazioni riguardanti 956 persone in 117 unità indipendenti (226 residenze, 107.016 spazii cummerciale). Questu currisponde à 10.210% di l'applicazione tutale.

Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa, Gökce hà dettu: "Avete identificatu u bastimentu di una istituzione publica o urganizazione cum'è risicatu?" À a quistione, "Ùn pudemu micca guardà l'edificazioni di l'istituzioni pubbliche cum'è a legislazione. Ogni urganizazione di l'istituzione publica analizeghja u so propiu edifiziu, è hè l'equipaggiu legale è legale per fà chì l'edificazioni publiche ùn colapsanu in un terremotu.

Quandu hà dumandatu cumu funziona u prucessu di l'aiutu à l'affittu, Gökce hà dettu: "Avemu pigliatu sta decisione prima di u terrimotu di Kahramanmaraş. Avemu fattu a decisione analizendu chì 318 edifici ùn sò mancu classi E, è 1525 di elli sò classi D è E. Esamineremu prima 318 edifici, poi 1525 edifici, è l'assistenza in affittu serà datu, cumpresi quelli chì stanu in ellu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*