A municipalità di Avcılar hà stabilitu un centru logisticu in Hatay

A municipalità di Avcilar hà stabilitu un Centru Logisticu in Hataya
A municipalità di Avcılar hà stabilitu un centru logisticu in Hatay

A municipalità d'Avcilar, chì hà mobilizatu tutte e so pussibulità dopu à u terrimotu chì affruntò a Turchia, aumenta a so sulidarità ghjornu per ghjornu. Da u primu ghjornu, i squadre di a municipalità, chì anu mandatu un gran numaru di equipaghji di custruzzione è squadre, anu stabilitu un centru logisticu cumpletu in Hatay. L'aiutu raccoltu in u Centru Logisticu di a Municipalità Avcılar hè furnitu à e vittime di u terremotu.

Dopu dui terrimoti maiò in Kahramanmaraş, tutta a Turchia hè stata mobilizata. "Cacciatori cù u spiritu di sulidarità!" A municipalità di Avcılar hà iniziatu u so travagliu subitu dopu à u terrimotu. L'unità di difesa civile di a municipalità di Avcılar si trasfirìu immediatamente à a zona di u terrimotu. I camioni d'aiutu preparati da e squadre di a municipalità di Avcılar, a squadra di ricerca è salvezza di a municipalità, un veiculu di ristorazione, un veiculu di trasportu per disabili è un autobus per 35 persone partenu versu l'area di disastru. Sottu a dirigenza di u sindaco Turan Hançerli, l'aiutu chì si trasferì in a regione si riunì in u Centru Logisticu di a Municipalità Avcılar, chì hè stata stabilita in a zona di u terremotu di Hatay. In u centru logisticu; i bisogni è e priorità sò stati determinati, i piani sò stati fatti. I camioni d'aiutu chì si movenu da Avcılar à l'area di u disastru, l'equipaggiu di custruzzione, i camioni, gru, è a squadra veterinaria chì furnisce u trattamentu è u sustegnu nutrizionale à l'animali vagabondi in a regione anu cuminciatu u so travagliu.

"Cacciatori cù u spiritu di sulidarità!"

E squadre di a municipalità di Avcılar, chì anu participatu à i sforzi di ricerca è salvezza in e regioni affettate da u disastru da u primu ghjornu di u terrimotu, cuntinueghjanu i so sforzi d'aiutu cù a ghjente di Avcılar. I materiali d'aiutu preparati da a municipalità, inseme cù i materiali d'aiutu da i citadini, sò mandati à e regioni pianificate in u centru logisticu in Hatay. I caravane di vuluntarii sustenenu ancu e squadre chì dà priorità à e zone induve u trasportu hè difficiule è u sustegnu ùn hè micca dispunibule.

Boilers Boil in Zona di Terremotu

Mentre i travaglii di ricerca è salvata è di naufragio continuavanu, i calderoni cuminciaru à bolliri per e vittime di u disastru. Cù a cuuperazione di e squadre di a municipalità di Avcılar è a Federazione di Cucini di Gastronomia Eurasiatica, sò state stabilite cucine di zuppa in a regione. Trè pranzi caldi à ghjornu sò distribuiti à a ghjente di a regione da i caldi bolliti à i punti 5.

Mentre i squadre di a municipalità di Avcılar guariscenu e ferite in l'area di u terrimotu, ùn anu micca scurdatu di i so vicini in Avcılar. A municipalità, chì cerca i so citadini chì vivenu in Avcılar è chì anu parenti in a zona di u terrimotu, trasmette u missaghju di u sindaco Turan Hançerli per guarisce prestu è dumanda i so bisogni.

Turan Hançerli in a zona di disastru

U sindaco di Avcilar Turan Hançerli, chì hà cuminciatu à travaglià in u campu da u primu mumentu di u terrimotu chì hà mobilizatu tutta a Turchia, hà spartutu u dulore di i citadini affettati da u terrimotu in Kahramanmaraş Elbistan, unu di l'epicentri di u terrimotu. Hançerli, chì si n'andò à Hatay per coordinà i travaglii in corso dopu à Kahramanmaraş; "I terremoti chì avemu sperimentatu anu distruttu Hatay è Kahramanmaraş, Adıyaman è Gaziantep. I panorami chì vedemu ci feranu. Per guarì e ferite inseme, cuntinuemu u nostru travagliu in u nostru Centru Logisticu in Hatay Center è in u campu. Tutte e nostre squadre servenu in u campu. Pigliamu aiutu à i lochi difficiuli inseme. Supereremu questi ghjorni difficili cù u putere di a sulidarità ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*