A municipalità metropolitana di Izmir stabilisce un ospedale di campu in Hatay

A municipalità di Izmir Buyuksehir stabilisce un ospedale di campu in Hatay
A municipalità metropolitana di Izmir stabilisce un ospedale di campu in Hatay

A Municipalità Metropolitana di Izmir si prepara à mette in serviziu un ospedale di campu di una sala operatoria mobile per u trattamentu di e vittime di u terremotu in a cità di tenda chì hà creatu in Antakya. Cù e misure pigliate da e squadre mediche di l'Hospital Eşrefpaşa, chì trattanu e vittime di u terrimotu in l'infermeria, l'epidemie sò pruvatu à esse prevenute. Ministru Tunç Soyer"Semu determinati à espansione u scopu di i servizii di salute è di mantene in permanenza", disse.

Ci sò squadre mediche affiliate à l'Hospital Eşrefpaşa trà u persunale chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà mandatu in a regione per serve in a zona di u terrimotu, u numeru di quale si avvicina à un mille. In u centru di coordinazione stabilitu in l'area di Hatay Expo, i medichi cuntinueghjanu i so servizii di esame è trattamentu, è facenu studii preventivi contr'à epidemie. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà studiatu u centru, chì serve attualmente cum'è infermeria è si trasformerà in un ospedale di campu in pocu tempu, cù u Medicu Capu di l'Hospital Eşrefpaşa Devrim Demirel. U presidente Soyer hà dichjaratu chì i preparativi per stabilisce un ospedale di campu in a regione sò per esse cumpletati è hà dettu: "Ampliemu u scopu di u nostru serviziu di salute. Semu determinati à cuntinuà sti servizii in permanenza, micca temporaneamente ".

U Medicu Capu di l'Hospital di Eşrefpaşa Devrim Demirel hà dettu chì l'unità induve i servizii di raghji X è e chirurgie minori seranu realizati serà ancu stabilitu accantu à l'uspidale di campu.

Lotta contr'à l'epidemie

Fornendu infurmazioni nantu à a situazione di salute in a cità di a tenda, u Specialista di Malattie Infettive di l'Hospital Eşrefpaşa Öner Özer hà dettu: "Semu quì per prutege a salute di e vittime di u terremotu. L'epidemie sò principalmente trasmesse per l'alimentariu è u cuntattu strettu, cum'è l'alimentariu è a bevanda. Ma grazia à e precauzioni chì pigliamu, ci sò infizzioni nurmali chì si trovanu in u periodu invernu. In quantu à l'alimentariu, a nostra municipalità implementa tutte e prucedure di cucina di zuppa. Hè statu stabilitu un sistema cumuni di distribuzione di l'alimentu igienicu. In più di questi, ci hè un aumentu di e malatie croniche è traumi psicologichi. Hè per quessa chì pigliamu e precauzioni necessarie ", disse.

"I medichi cuntinueghjanu u so esame in i so rami"

Specialista in Ortopedia è Traumatologia Dr. Artun Aydın hà dettu: "Trattemu e vittime ferite di u terremotu. Avemu pediatri, internisti è medichi di malatie infettive. Ancu cuntinueghjanu à travaglià in i so campi. I pazienti cù malatie croniche sò datu i so medicazione regularmente è i so esaminazioni sò realizati. Malgradu a minaccia di l'epidemie, facemu un travagliu di spraying trà e tende. Furnemu pacchetti d'igiene, maschere, guanti è disinfettanti à e nostre vittime di u terrimotu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*