A perdita di vita in u terrimotu aumenta à 3

A perdita di vita in u terremotu hè aumentata à migliaia
A perdita di vita in u terrimotu aumenta à 3

U vicepresidentu Fuat Oktay, in quantu à i terremoti chì affettanu 10 pruvince in Kahramanmaraş, hà dettu: "Avemu un totale di 3 mila 419 perdite. I nostri feriti sò 20 mila 534. Quelli salvati da i naufragi anu superatu 8 mila ", disse.

U Vicepresidente Fuat Oktay hà fattu a seguente dichjarazione in quantu à i terremoti in Kahramanmaraş à u Centru di Gestione di Emergenza AFAD:

"Avemu un totale di 3 perdite. I nostri feriti sò 419 mila 20. Quelli salvati da i naufragi anu superatu 534 mila. U nostru numeru di milla distruttu hè 8 mila 5. Avemu 775 aftershocks finu à avà. Avemu 312 terrimoti di 6 è sopra. 3 terremoti trà 24 è 5. I nostri sforzi di ricerca è salvezza cuntinueghjanu senza interruzzione. E cundizioni di l'inguernu ùn sò micca solu ligati à e nostre pruvince 6 in a regione, ma ancu in queste altre regioni, induve u tipu di strade hè densu, a chjusura di e strade ci hà purtatu à luttà cù e cundizioni climatichi.

In quantu à i numeri di ricerca è salvata, avemu attualmente 12 persunale di ricerca è salvezza in tutte e nostre pruvince. Di questi, 181 mila 4 sò in Maraş, 60 in Hatay, 2 in Gaziantep, 465 in Adıyaman, 314 in Osmaniye, 721 in Adana, 687 in Diyarbakır, Şanlıurfa 119, Kilis 562 è soprattuttu Malatya. in Kilis, Şanlıurfa è Diyarbakır, hè in assai boni cundizioni. In altre pruvince, in u quadru di ricerca è salvata, 100 ambulanze 41 in relazione à a salute, squadre 112 UMKE è aerei d'ambulanza è 239 persunale UMKE è un totale di 946 persunale di salute travaglianu in u campu. Ci hè veramente 939 persone chì travaglianu in u campu. I nostri 947 mila 4 macchine di custruzzione sò in opera cù i nostri squadre di ricerca è salvata in u campu. Un prugressu assai seriu hè statu fattu in u campu, soprattuttu in u quadru di a necessità di gru.

3 mila 294 persunale di ricerca è salvezza sò venuti da l'esteru

Da sta matina, e nostre probabilità di utilizà l'aviò anu aumentatu. 6 A-400M, 6 C-130, 19 CN-235, 4 di quali sò aereo ambulanza. 4 aerei cisterna KC-135 è 26 elicotteri. In particulare avà, l'aeroportu di Adana hè diventatu una basa logistica. In quantu à e squadre di ricerca è salvata chì venenu da l'esteru, mandemu queste squadre à Hatay, Maraş è Adıyaman, in particulare queste trè pruvince, assai rapidamente. Quandu guardemu a dimensione di l'aiutu da altri paesi, vedemu chì 3 mila 294 persone di ricerca è salvata sò ghjunti. Più di 70 paesi anu fattu dumande ancu quì. Di questi, 14 paesi sò in realtà in u campu. Hè in u prucessu di esse speditu da Adana à i lochi pertinenti. Ceca, Francia, Paesi Bassi, Malta, India, Pulonia, Algeria, Italia, Moldavia, Albania, Israele, Uzbekistan, Ungheria, Germania, Serbia, Slovacchia, Tatar, Inghilterra, Federazione Russa. Ringraziemu ancu questi paesi. 3 mila 294 persone è 9 cani di ricerca è salvata sò ancu inclusi in questu.

Aghju parlatu di i nostri ospedali è di e nostre squadre di salute. Ùn ci hè micca cambiamentu in l'estensione di i danni, soprattuttu in i nostri ospedali chì avemu parlatu ieri. Dunque, avemu ancu ospedali di campu. In i lochi induve si trovanu questi ospedali danneggiati, mandemu i pazienti in altre pruvince intensivamente.

In quantu à l'alloghju, i nostri tende è coperte, letti, set di cucina è cuscini è lenzuola, sia in i magazzini di l'AFAD, in i magazzini di Kızılay, sia in l'aiutu furnitu da ONG è amministrazioni lucali, sò pruvati à esse trasportati in u campu. Da l'oghje, avemu priurità u trasferimentu di sti bisogni à l'area di disastru per l'aria, soprattuttu chì e strade sò chjuse fora di l'area di disastru, soprattuttu per via di u tipu chì avemu avutu l'ultima notte è tutta a notte.

Da eri, u nostru Ministeru di l'Educazione Naziunale è l'università hà apertu i lochi chì avemu riferitu cum'è insediamenti, ostelli, dormitori, centri di ghjuventù, palestre, case di i prufessori. L'ultima situazione quì, 301 512 persone in u Ministeru di l'Educazione Naziunale è circa 79 mila persone sottu a coordinazione di u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, è un totale di 380 mila vittime di disastru sò attualmente rifuggiati quì. Opzioni alimentari sò ancu dispunibili.

Nant'à e rotte chì avemu citatu ieri, ci era a strada statale Hatay-Reyhanlı, chì era chjusa à i trasporti. Un modu alternativu hè utilizatu, perchè pudemu furnisce un passaghju cuntrullatu in spazii chjusi. A causa di u locu Nurdağı nantu à a strada Osmaniye-Gaziantep, un passaghju unidirezionale hè statu di novu furnitu quì. Stu locu hè statu apertu in particulare per i veiculi di serviziu. Ci era un prublema trà Malatya è Kahramanmaraş. Una strada alternativa hè ancu usata quì. In u quadru di a strada Kayseri-Pınarbaşı è Göksun, i prublemi micca causati da u disastru, ma causati da a tempesta, cuntinueghjanu tutta a notte. Ma sti lochi sò aperti per transizioni obligatorii. U trasportu à e zone di disastru hè estremamente impurtante è criticu. Hè estremamente impurtante chì mantenemu queste strade aperte per chì u trasportu pò esse furnitu à tempu è chì i nostri squadre è i veiculi di lotta di disastru ponu fà u so travagliu in u campu assai rapidamente.

"L'entrata di u veiculu à Hatay, Kahramanmaraş è Adıyaman hè stata fermata"

Vulemu soprattuttu è dumandemu à i nostri citadini chì ùn anu micca un travagliu in u rughjonu di ùn aduprà ste strade è di ùn andà in a regione. Avemu ancu pigliatu una precauzione quì, cum'è quelli chì ùn facenu micca travagliu di trasportu in l'area di l'alimentariu o di ricerca è salvata, refuggiu è spazii simili à l'area di disastru chì ùn anu micca bisognu di sti rigioni ùn utilizanu micca queste strade. In particulare in Hatay, Maraş è Adıyaman, da 48 ore, avemu cessatu l'entrata di veiculi diversi da i veiculi chì consegnanu à a regione ligata à u disastru. Questu serà validu per 48 ore. Da 11.00:XNUMX, stu periodu hà iniziatu oghje. Questu pò esse allargatu se necessariu in altre pruvince. U missaghju chì vulemu trasmette quì hè chì i nostri citadini chì ùn anu micca un impiegu in a regione ùn deve micca aduprà quelli strade senza bisognu di tali misure.

"Controllatu elettricamente"

Aghju spartutu novu u prublema di l'electricità sta notte. Quandu guardemu quì, sparte e note d'ayer cù Osmaniye da eri. In energia, avia dichjaratu chì avissimu consegnatu à Hatay è Reyhanlı in quantu à l'electricità oghje. Daremu l'electricità à Reyhanlı oghje. Islahiye è Nurdagi in Gaziantep ùn sò micca stati ancu datu. Avemu dichjaratu chì serà datu à tutti in Malatya è chì l'appruvazioni di l'AFAD hè necessaria. Hè cumpletu, ma hè datu quì, ma tuttu hè sottu cuntrullatu in i zoni induve u naufragiu hè. In Osmaniye, Merkezbahçe è Kadirli, avemu dettu chì dopu chì tutta a zona hè stata verificata è l'appruvazioni hè stata data chì ùn ci era micca risicu, avemu dettu chì l'electricità serà datu. L'electricità cuntrullata hè stata cuminciata in u centru di Kahramanmaraş. Cuminciò à esse datu parzialmente in Elbistan. U mercatu ùn hè ancu datu. U travagliu nantu à l'altri conte cuntinueghja.

questione di gas naturale

Aghju dichjaratu chì ci era un prublema cù a linea principale à i punti 6 ligati à u gasu naturale. Tuttu l'equipaggiu necessariu hè statu consegnatu à u campu oghje è u travagliu hà cuminciatu. E squadre relative à l'approvvigionamentu di gas à Gaziantep, Hatay è Kahramanmaraş cuminciaru à travaglià. Da ieri, avemu dichjaratu chì duverebbe circa 2-3 ghjorni. Dunque, questu hè un studiu chì copre u centru è i distretti. I spedizioni di carburante è generatore à a regione cuntinueghjanu sottu a coordinazione di u nostru Ministeru di l'Energia, sia in u quadru di i generatori è di carburante normale è di carburante di generatore in a regione.

Kahramanmaraş hà persu 530 è 2 feriti. Hatay 900 vittime è 872 mila 2 feriti. I nostri 766 perdite in Osmaniye sò 293 feriti. Adıyaman 315 hà persu i nostri 720 feriti. Diyarbakir 400 vittime, 92 feriti. Şanlıurfa 770 persu 95 feriti. Gaziantep 791 vittime, 481 mila 3 feriti. Adana hà 890 vittime, 146 mila 2 feriti. Malatya 611 vittime, 166 mila 3 feriti. Per via, avemu ancu aghjustatu Elazig. Ancu quì, avemu 298 vittime è 2 feriti. Una volta, vogliu a misericordia di Diu per i nostri citadini chì anu persu a vita, è e mo condolenze à i so parenti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*