A perdita di vita in u terrimotu hè stata à 8 mila 574

A perdita di vita in u terremotu hè aumentata à migliaia
A perdita di vita in u terrimotu hè stata à 8 mila 574

U numeru di vittime hè in crescita in a distruzzione causata da i terremoti di magnitudine 7.7 è 7.6 in Kahramanmaraş in e pruvince di Gaziantep, Şanlıurfa, Diyarbakır, Adana, Adıyaman, Osmaniye, Hatay, Kilis, Malatya è Elazığ. U presidente di l'AKP, Recep Tayyip Erdoğan, hà fattu dichjarazioni da a zona di u terremotu di Kahramanmaraş. In a so dichjarazione, Erdogan hà dettu chì u numeru di morti hè aumentatu à 8 mila 574 è chì 49 mila 133 di i nostri citadini sò stati feriti.

I punti salienti di e dichjarazioni di Erdogan sò i seguenti:

"U disastru di u terrimotu hà colpitu 10 di e nostre pruvince famose. È u centru di queste 10 pruvince era Kahramanmaraş. Avemu sperimentatu u primu passu di u terrimotu in Kahramanmaraş da quì è dopu, questu hè accadutu in ondate in e nostre 10 pruvince. Da avà, sfurtunatamenti, u numeru di morti hè 8 mila 574. U numeru di feriti hè 49 mila 133. U numeru di edifici distrutti hè 6 mila 744.

U nostru travagliu nantu à i naufragi cuntinueghja. Da una banda, hà da cumincià à fà travaglii di rimozione di detriti. U nostru scopu hè di realizà queste operazioni in Kahramanmaraş è in altre 9 pruvince in u listessu modu, se noi, cum'è TOKİ, realizamu immediatamente queste operazioni in e pruvince induve avemu sperimentatu altri disastri in un annu.

Avemu tenutu riunioni cù hotel in u futuru, cum'è Antalya, Alanya, Mersin. S'ellu ci sò citadini chì mettenu a so brama di stà in l'alberghi quì, simu pronti à mette in l'alberghi in queste cità.

I mo citadini ùn ponu esse soddisfatti di sti tende. S'elli dicenu di sì per stallà in l'alberghi quì, mubilizzeremu tutti i nostri mezi.

Speremu, da avà, faremu qualchì preparazione è dà u nostru sustegnu à e famiglie cù valutazioni di danni.

Da avà, avemu attribuitu un certu budgetu da a Finanza di u Tesoru.

Cù stu budgetu, avemu pianificatu a quantità chì alleviarà ognuna di e nostre famiglie in questu prucessu, cum'è 10 mila lire, è li daremu à e famiglie ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*