A quantità di supportu per "One Rent One Home" hà superatu 350 milioni di lire

A quantità di sustegnu per una casa in affittu hà superatu u milione di lire
A quantità di supportu per "One Rent One Home" hà superatu 350 milioni di lire

A campagna One Rent One Home, lanciata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per e famiglie in bisognu di rifuggiu dopu à u terrimotu, hà righjuntu u mondu sanu a notte scorsa per mezu di una trasmissione speciale in Halk TV. Durante a notte, 33 milioni di lire d'aiutu sò stati cullati per 98 mila 330 famiglie in a campagna, chì hè stata sustinuta da a participazione di figure impurtanti da Turchia è stranieri. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì a campagna cuntinueghja finu à chì ùn ci hè micca una sola vittima di u terrimotu lasciatu à l'apertu, hà dettu chì da oghje, a quantità tutale di sustegnu hà superatu 350 milioni di lire.

A campagna "One Rent One Home" lanciata da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù a Mappa di i Bisogni per truvà una soluzione à u prublema di l'abitazione dopu à i disastri di u terrimotu chì anu causatu una grande distruzzione in 11 pruvince criscenu cun sulidarità. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir in u prugramma "One Rent One Home Special" urganizatu da Halk TV in u studio preparatu à u Ahmed Adnan Saygun Art Center (AASSM). Tunç Soyer è a so moglia, u presidente di l'Unione Cooperativa İzmir Village Neptün Soyer, hà ancu rispostu à e telefonate.

Cù a campagna chì riunisce quelli chì volenu fà aiuti à l'affittu o apre e so case viote à e vittime di u terrimotu è quelli chì anu bisognu di una casa per stà, nantu à u situ web "birkirabiruyuva.org", una chjama hè stata fatta à Turchia è u mondu da u principiu di u screnu. Presidente di a campagna d'aiutu Tunç Soyeraccoltu da artisti, ghjurnalisti, pulitichi, sindaci è vuluntarii di diversi paesi di u mondu.

U scopu stabilitu per risolve u prublema di l'abitazione di 28 famiglie chì aspetta una casa hè stata superata in u prugramma, chì hè stata aperta cù a canzone "Ne Cry", cantata da l'artista Cem Adrian. Al di là di u scopu stabilitu, u sustegnu hè statu furnitu à 466 famiglie di sopravviventi à u terrimotu. Cusì, una quantità di sulidarità di 4 milioni di TL hè stata righjunta per 632 mila 33 famiglie in totale.

Kılıçdaroğlu: "Vinceremu questi ghjorni in sulidarità"

U presidente di u Partitu Populare Republicanu (CHP), Kemal Kılıçdaroğlu, chì hà participatu à u prugramma, chì hà ricevutu supportu da tutta a Turchia è u mondu, hà trasferitu un salariu à a campagna. Kılıçdaroğlu hà dettu: "Prima di tuttu, vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di İzmir per a campagna One Rent One Home, è ancu à Halk TV per avè apertu i so schermi à sta campagna. A maiò parte di i nostri citadini in a regione sò senza casa, l'edificazioni è e residenze sò stati distrutti, tutti avemu vistu questu. Aghju vistu personalmente questu andendu in a regione trè volte. E case chì ùn sò micca demolite ùn sò micca entrate ancu per l'ansietà, chì hè francamente vera. Ci hè bisognu di tende è cuntenituri in a regione. Ci hè ancu bisognu di sustegnu finanziariu per i nostri populi chì anu lasciatu temporaneamente e pruvince. Questu esce cum'è un secondu fattu. Quantu più persone pudemu tuccà, più persone pudemu ghjunghje, u megliu. Credu chì a nostra nazione vincerà questi ghjorni in sulidarità ", disse.

Soyer: "Cuntinuemu"

Dichjarà chì 28 466 famiglie anu dumandatu l'alloghju in u scopu di a campagna, u presidente hà dichjaratu ch'elli anu fissatu stu numeru prima di a trasmissione speciale. Tunç SoyerDichjarà chì anu riduciutu sta cifra à zero cù a notte di sulidarità è anu superatu u mira, "Sò fieru. E donazioni sò aumentate. Tuttavia, a nostra campagna ùn hè micca limitata à sta sera, cuntinuerà. Perchè u terrimotu hà avutu veramente cunsequenze chì anu affettatu a vita di 13-14 milioni di persone. Ci sò decine di millaie chì anu da guadagnà a vita. U scopu hè troppu grande, troppu longu. Ringraziemu i nostri vuluntarii. Semu fieri di ognunu di elli. Era una maratona straordinaria. Continueremu finu à chì ùn ci hè micca un sopravvivente di u terrimotu in l'apertu, finu à chì ùn ci hè micca un sopravviventi di u terrimotu in una tenda o cuntainer, è finu à chì custruemu un nidu induve si ponu tutti i so capi. A campagna hà 4 tituli chì currispondenu à u slot. Tenda, cuntainer, una casa affittata o una casa viota di un citatinu chì vole aduprà a so casa. A nostra campagna cuntinuerà annantu à questi temi ", disse.

I capi pulitichi anu ancu unitu à a campagna

U vicepresidentu di u Partitu IYI, Bahadır Erdem, hà ancu spartutu u missaghju di u presidente di u Partitu IYI, Meral Akşener. Bahadır Erdem hà dichjaratu chì Meral Akşener hà dichjaratu ch'ella coperà l'affittu di trè famiglie è hà dettu: "U nostru presidente trasmette u so amore è u rispettu à a nostra nazione. L'aiutu di sta nazione à a nostra nazione hè un veru aiutu. Questu ùn hè micca un spettaculu. A nostra nazione furnisce l'aiutu più preziosu sta sera ", disse.

Attraversu l'impurtanza di a campagna, u presidente di u Partitu DEVA, Ali Babacan, hà dettu: "Vogliu cuntribuisce cù u mo 1 salariu. Grazie di novu. Chì Diu ùn ci mostra micca più ghjorni cusì dolorosi ", disse. U futuru presidente di u Partitu Ahmet Davutoğlu hà dettu: "Vulemu fà una modesta cuntribuzione scuntrendu a mo moglia Sare Hanım è l'affittu di una famiglia per un annu. Felicita à tutti quelli chì volenu furnisce una casa per e vittime di u terremotu ", disse. U presidente di u Partitu Democraticu Gültekin Uysal, chì hà dichjaratu chì ci era un grande dolore, hà dettu: "Questu dolore scuzzula i nostri cori. Di sicuru, guarìremu e nostre ferite. Mi piacerebbe participà à sta campagna cù una tarifa di affittu di 10 ", disse.

"Tutti avemu sentitu stu dulore"

Fendu una donazione in nome di a so famiglia, u presidente di u Board di Halk TV, Cafer Mahiroğlu, hà dettu: "Vogliu chì ùn aviamu micca sperimentatu una notte cusì. "Sfurtunatamente, avemu sperimentatu stu dulore è tutti avemu sentitu u dolore", disse.

Supportu internaziunale

U presidente hà assistitu à a notte di sulidarità urganizata per espansione a Campagna One Rent One Home. Tunç SoyerSindaci di tuttu u mondu è rapprisentanti di parechje associazioni è urganisazioni internaziunali anu manifestatu u so sustegnu.

U sindaco di Firenze è u presidente di Eurocities Dario Nardella, u presidente di l'Unione Mondiale di i Municipi (UCLG) è u sindaco di Montevideo Caroline Cosse è u secretariu generale di CGLU Emilia Saiz, u sindaco di Sarajevo Benjamina Karic, u sindaco di Hannover Belit Onay, u sindaco di Skopje Danela Arsovska, sindaco di u Finlandese Turku è u Vice-Presidente di l'Associazione Mondiale di Cità Sostenibile (ICLEI) Minna Arve, è l'anzianu membru di a Camera di Rapprisintanti di i Stati Uniti Patrick Hays anu spressu chì sparte u dulore di Turchia è darà tuttu u sustegnu necessariu per a regione per ristallà. .