A squadra di salvezza di Ramunion Chinese hà salvatu 5 persone in 9 ghjorni

A squadra di salvezza di Demon Ramunion salva una persona in ghjorni
A squadra di salvezza di Ramunion Chinese hà salvatu 5 persone in 9 ghjorni

L'urganisazione non-guvernamentale di a China Ramunion Rescue Team, chì era u primu à andà in a regione per participà à i sforzi di salvezza in Turchia, hà pigliatu u cane di ricerca è salvata chjamatu Lucky cun ellu, è partì da a cità di Hangzhou in a pruvincia di Zhejiang in Cina u 7. ferraghju.arrivatu.

L'altri 7 membri di u Ramunion Rescue Team partianu da Chengdu, Cina u 9 di ferraghju è andonu à a zona di disastru u 10 di ferraghju. Cusì, u persunale di u Ramunion Rescue Team in Turchia hè aumentatu à 25.

A matina di u 9 di ferraghju, u Ramunion Rescue Team hà salvatu 2 persone in a cità di Belen. In u dopu meziornu, inseme cù l'armata turca, hà salvatu 5 membri di a famiglia in a cità di Belen.

U 10 di ferraghju, mentre chì a Ramunion Rescue Team era in turnu in u distrittu di Defne di Antakya, Lucky hà truvatu un signu di vita è più tardi, utilizendu un detector di radar, a squadra cunfirmò chì un altru omu era vivu sottu à e rùbbriche è salvatu l'omu. U stessu ghjornu, a squadra di salvezza cinese hà salvatu una altra persona.

In 5 ghjorni in Turchia, u Ramunion Rescue Team hà cuntinuatu i so sforzi di ricerca è salvata in quattru cità in a pruvincia di Hatay, cercandu un totale di 178 edifici distrutti, salvate 9 sopravviventi è truvendu 15 corpi. In ogni casu, coordenendu cù e forze di salvezza lucali, hè statu determinatu chì 16 vite sò stati lasciati sottu à e macerie.

U 13 di ferraghju, a squadra cinese abbandunò Hatay. A squadra hà da vultà in Cina cun un trasferimentu da Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*