THF Handball Volunteer Team hà scontru cù vittime di disastru in Pazarcık

THF Handball Volunteer Team hà scontru cù vittime di disastru in Pazarcik
THF Handball Volunteer Team hà scontru cù vittime di disastru in Pazarcık

Sicondu a dichjarazione fatta da a Federazione Turca di Handball, a Squadra di Voluntarii, chì hè stata furmata in u scopu di u prughjettu "Avemu Wrap Our Wounds with Handball" sviluppatu in cooperazione cù a Federazione Turca di Handball è a Crescent Red Turca, travaglia in a tenda. A cità stabilita in u distrittu Pazarcık di Kahramanmaraş, l'epicentre di u terrimotu, per dà un sustegnu morale è psicosociale à i citadini in l'area di u disastru.

U presidente di a Federazione Turca di Handball Uğur Kılıç, u membru di u Cunsigliu di Amministrazione Altay Atlı è u membru di MHK Ayberk Dilmen anu participatu ancu à l'attività, è a Squadra di Voluntariu hà introduttu i zitelli à handball in u campu di handball stabilitu in a cità di a tenda è hà avutu boni tempi.

U presidente di a Federazione Turca di Handball, Uğur Kılıç, hà dettu: "Cum'è a Federazione di Handball, era assai impurtante per noi di esse inseme cù i nostri vuluntarii, a Mezzaluna Rossa Turca è e vittime in Kahramanmaraş Pazarcık. I sorrisi nantu à i visi di i nostri figlioli chì ghjucanu à handball ùn anu prezzu.

L'osservatore di a Classe THF A è u Capu di Campu di Ghjuventù di a Mezzaluna Rossa Turca Barış Çelik hà guidatu a squadra di vuluntarii cù arbitri, furmatori è impiegati THF, è ancu u Rappresentante Provinciale di Kahramanamaraş Handball Tuncay Kılınç. A squadra di vuluntarii continuarà u so avvenimentu di handball in altre cità di tenda in Pazarcık sta settimana.