A stagione hà iniziatu in Akdağ Winter Sports and Ski Center

A stagione principia in Akdag Winter Sports and Ski Center
A stagione hà iniziatu in Akdağ Winter Sports and Ski Center

A stagione di neve hà iniziatu in u Centru di Sci è Sport Invernali di Akdağ, mudernizatu da a Municipalità Metropolitana di Samsun in u scopu di l'investimenti turistici. U centru, situatu à una altitudine di 788, hè diventatu biancu cù a nevicata. Parechji citadini, ghjovani è vechji, chì anu apprufittatu di u fattu chì e scole eranu in vacanze, si sò andati à Akdağ Winter Sports and Ski Center è si godevanu a neve. U presidente Mustafa Demir hà dichjaratu chì u distrittu di Ladik hà una impurtanza speciale per Samsun, chì hè una bella cità in tutte e stagioni, è hà enfatizatu chì l'investimenti in u turismu continuanu.

In Samsun, chì hè una di e pochi cità cù u potenziale turisticu di quattru stagioni, a stagione d'invernu hè diventata attiva cum'è a temperatura di l'aria torna à a norma di staggione. Akdag Winter Sports and Ski Center, chì hè statu risuscitatu per a stagione dopu chì a pista di sci è e facilità sò state rivisionate cù u travagliu di u Dipartimentu di Fornitura, Mantenimentu è Riparazione di Macchine, inseme cù a seggiovia di 900 metri di lunghezza, hà cuminciatu à accoglie l'amatori di sci.

"Studenti visitati in u muvimentu di a ghjuventù"

A stazione di sci in u distrittu di Ladik, unu di l'indirizzi impurtanti di a Regione di u Mari Neru in u turismu invernale, hè di novu inundatu da l'amatori di l'adrenalina. Mentre chì a nebbia densa, chì hè stata efficace da u weekend, riduce a visibilità, l'amatori di l'eski gode di a tappa bianca. I membri di u Muvimentu di a Ghjuventù di a Municipalità Metropolitana, chì venenu à Akdağ in autobus, facenu balli è ballanu sottu a neve, accumpagnati da musica.

I studienti, chì trasformanu e so vacanze scolastiche in una opportunità, piacenu pattinate cù i so genitori nantu à slitte è snowboard in Akdağ, chì preferanu per divertimentu. Scene culurite sò ancu sperimentate in Akdağ Winter Sports and Ski Center, induve i ghjovani cantanu è ballanu. A stanchezza di u ghjornu hè allevatu cù salsiccia, pane è tè in a cafeteria di a facilità.

"Aspittava a neve da tantu tempu"

Asya Tiryaki, di 10 anni, unu di i studienti chì si sò divertiti in Akdağ, hà dettu: "U clima hè bellu. I mo cugini eranu in vacanze da fora di a cità. Aghju aspittatu per un bellu pezzu per neve in Ladik. Eru assai cuntentu quandu nevava è ghjunti à Akdağ inseme. Hè cusì chì passemu e nostre vacanze. Sledding hè assai divertente ", disse. Elif Çeyan, studiente di u 3rd grade, hà dichjaratu ch'ella era assai felice di vene in Akdağ è chì aspittava chì a neve vene. Stu locu hè bellu. Hè bè chì avemu venutu ". Ela Sultan Öngüç, esprimendu ch'ella hà pensatu à vene in Akdağ quandu neva per un bellu pezzu, hà dettu: "Sò ghjuntu cù u mo babbu, u mo fratellu è i figlioli di l'amichi di a mo mamma. Staremu quì per 1-2 ghjorni è poi torneremu in casa ", disse. Hüseyin Sancı, chì hè ghjuntu à Akdağ Winter Sports and Ski Center per gode di a neve, hà dettu: "Quandu avemu intesu chì nevava, vulemu vene à Akdağ cù i mo figlioli immediatamente. Ùn m'aspittava micca chì era cusì affollatu, ma era abbastanza affollatu. U tempu hè un pocu nebbia ma sempre bellu. Ci divertimu. A cuperta bianca ti fa scurdà di u fretu è ti dà tranquillità. Invitu quelli chì volenu ski à Akdağ.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, di l'altra banda, hà dichjaratu chì u distrittu di Ladik hà una impurtanza particulare per Samsun, una bella cità in tutte e stagioni, è hà enfatizatu chì l'investimenti in u turismu continuanu. In quantu à a salute è a sicurità di i citadini chì visiteranu u Centru di Sport invernali è Ski di Akdağ, u Governatore di Samsun hà fattu ubligatoriu di portà i caschi cù a Decisione di Coordinazione Provinciale. In u quadru di a decisione presa da u guvernatore, l'amatori di u sci portanu avà i so caschi cun elli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*