Bursa Youth Center Vita Suciali è Strutture Sportive anu ghjuntu à a tappa finale

Bursa Youth Center Vita Suciali è Strutture Sportive anu ghjuntu à a tappa finale
Bursa Youth Center Vita Suciali è Strutture Sportive anu ghjuntu à a tappa finale

U Centru di Vita Soziale è Sportivi di u Centru di Ghjuventù chì a Municipalità Metropolitana di Bursa purtarà in u distrittu di Mustafakemalpaşa conta i ghjorni per l'apertura. E strutture, induve u travagliu hè in a tappa finale, sò previsti per esse messu in serviziu in marzu.

U travagliu hè ghjuntu à a fine di u prughjettu gigante chì farà di l'area induve a piscina in u distrittu di Mustafakemalpaşa, chì i fundamenti sò stati posti in u 1991, ma ùn anu mai usatu è lasciatu à u so destinu, u centru di l'attività suciale, culturale, artistica è sportiva. si trova. A Municipalità Metropolitana, chì hè intervenuta per portà l'area di circa 37 decare di fronte à Etibank à l'entrata di u distrittu à u distrittu, hà furnitu servizii di Ghjuventù per u cumplessu gigante, chì includerà piscine, campi di tennis, palestre, campi, bicicletta. è percorsi per caminari, sale di cunferenza è di mostra è unità di serviziu municipali, è hà cooperatu cù a Direzzione di l'Organizazione Spor Toto sottu u Ministeru di u Sport.

I travaglii realizati in quattru tappe, vale à dì u Centru Culturale, l'edifiziu di serviziu supplementu, a palestra è e strutture sportive all'aperto, sò ghjunti à a fase di cumpleta. Tutti i travaglii di rivestimentu di u tettu è di a facciata in u centru culturale, i travaglii di rivestimentu di a tribuna è di u muru di i saloni interni, u riscaldamentu-raffreddamentu, l'opere di ventilazione è i tubi, l'installazione di u focu è l'opere di installazione di cavi elettrici sò stati cumpletati. Mentre l'operazioni in l'edifiziu di serviziu supplementu ghjunghjenu à a tappa finale, i campi di palestra, basketball è volleyball sò stati ancu preparati. E strutture, chì u parcheghju è i travaglii di paisaghjolu sò per esse cumpletu, sò previsti per apre in marzu.

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dettu chì a facilità, chì include educazione, cultura, arte è spazii sportivi, serà un centru di vita cumpletu. Dichjarà chì un locu chì servirà a ghjente di u distrittu 7/24 hè statu preparatu, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì una di e rare strutture ancu in e grande cità hè ghjunta à a vita in Mustafakemalpaşa.